Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapolalle het kenkää!

<< < (132/161) > >>

tukkajukka2012:
Pitää nyt sanoo että meidän "fanejen" olis aika tehdä jotain. Joku vuosi sitten ilvesläiset lähti kesken pelin meneen. En tiedä auttaako se vai pitääkö tehdä jotain vaikuttavampaa.

Mutta meillä on liigan paras rosteri ja silti pelaajat on kentällä aivan sekaisin ja tekee C-junnuille tyypillisiä virheitä. Samat jätkät jotka tappeli viime vuonna finaaleissa on nyt liigan pohjasakkaa,sama molari mikä oli kuukausi sitten lähdössä KHLään on liigan paskimpia. Kokeneet puolustajat syöttää omalla alueella vastustajan lapaan. Maajoukkueessa maaleja sylkevät jätkät vetää tekopaikoissa ohi.

Eihän jätkien taidot mihinkään oo voinu kadota. Itseluottamus on ja pelitapa ei oo hallinnassa. Ja henki puuttuu.
Tähän taas ei auta muu kuin valmennusryhmän vaihto. Vaikka Jupe on mulle hyvä tuttu ni ei voi muuta kuin todeta että eväät on syöty.

Itse en tule halliin enkä katso edes televisiosta peliäkään niin kauan kun Jupe on puikoissa. Joukkuetta pitäs tukea.. Mutta itse katson tukemalla sillä että tyhjä halli herättäisi hallituksen.

peterra:

--- Lainaus käyttäjältä: tukkajukka2012 - Joulukuu 09, 2014, 23:39:00 ---Pitää nyt sanoo että meidän "fanejen" olis aika tehdä jotain. Joku vuosi sitten ilvesläiset lähti kesken pelin meneen. En tiedä auttaako se vai pitääkö tehdä jotain vaikuttavampaa.

Mutta meillä on liigan paras rosteri ja silti pelaajat on kentällä aivan sekaisin ja tekee C-junnuille tyypillisiä virheitä. Samat jätkät jotka tappeli viime vuonna finaaleissa on nyt liigan pohjasakkaa,sama molari mikä oli kuukausi sitten lähdössä KHLään on liigan paskimpia. Kokeneet puolustajat syöttää omalla alueella vastustajan lapaan. Maajoukkueessa maaleja sylkevät jätkät vetää tekopaikoissa ohi.

Eihän jätkien taidot mihinkään oo voinu kadota. Itseluottamus on ja pelitapa ei oo hallinnassa. Ja henki puuttuu.
Tähän taas ei auta muu kuin valmennusryhmän vaihto. Vaikka Jupe on mulle hyvä tuttu ni ei voi muuta kuin todeta että eväät on syöty.

Itse en tule halliin enkä katso edes televisiosta peliäkään niin kauan kun Jupe on puikoissa. Joukkuetta pitäs tukea.. Mutta itse katson tukemalla sillä että tyhjä halli herättäisi hallituksen.

--- Lainaus päättyy ---

Tappara oli tänään tehoton, mutta mun mielestä pelas paremmin kuin pelicans ja jos joskus olisit jääkiekossa sen voiton ansainnut niin tänään. Ei tätä nyt voi tietenkään kehua, mutta tilanne ei helpotu yhtään täällä jauhamalla siitä kuinka asiat pitäisi hoitaa. Nyt mitataan faneja jo. Jos meidän linja on se, että poistutaan hallista mieluummin kuin tuetaan joukkuetta niin se on huono linja. Oon sanonut, että joissain peleissä tässäkin tappioputkessa Tappara on ollut haluton ja joukkue näytti jo siltä, että se ei pelaa Jussi Tapolalle. Nyt kuitenkin tänään näin valoa tunnelin päässä ja joukkue näytti kuin näyttikin pelaavan Tapolalle. Tappara taistelee, yrittää ja rimpuilee, vaikka se on henkihievärissä. Nyt joulurauha eikä mitään protesteja.

soosi:
Tapolalla on noissa kommenteissaan perustettakin eli paikoin pelissä on yhä hyviäkin hetkiä, esimerkiski tänään eräässä ylivoimassa, jossa koko jäähy pyöritettiin peliä Pelsu-päädyssä, mutta ilman vetoja. Toinen ääripää on perushyökkäyksiin lähtöyritykset, jotka jäivät telineisiin. Tapolan kommentti siitä, että joukkue on kuin hävinnyt joukkue lienee itsestäänselvä mutta hyvä, että tervettä tunnetta on mukana.

Tänään peli oli taas niitä voitetavia, mutta ei sitten. EJn rankkarissa kiekko 2cm ylemmäs patjan yli, ...

Yhä ihmettelen,
- miten vähän Tappara laukoo kohti maalia
- miten hitaat nuo lähdöt ovat, ei käytännössä lainkaan nopeita kääntöjä hyökkäykseen ja
. miksei taklata
Nämä kaikki ovat valmentajan vastuulla.

Jos joku Alatalo yms mestis-veto on suunnittelilla niin tuntuu nuorelle valmentajalle hommattavalta sparraajalta tai mentorilta. Halpa ratkaisu. Mutta eiköhän tauolla ole uusi mies ruorissa (mutu).

peterra:
Tänään oli aivan riittävästi tyhjiä maaleja pelaajilla, mutta nyt jotain kohtuutta oikeasti. Eihän valmentaja voi sille yhtään mitään, jos Erkinjuntti ei saa tyhjään maaliin kiekkoa tai edes vetoa kohti maalia tai sille, että Atte Mäkinen liukuu neljäntenä miehenä ylivoimahyökkäykseen,  saa syötön keskelle ja ei pysty tekemään n. 3 metrin päästä maalia kun vastassa on vaan maalivahti maalia. Siihen tarvitaan melko hyvä valmentaja, että voi tehdä tuolle asialle jotain. Surkuhupaisaahan toi jo on :)

Corkscrew:
Miten joku voi olla tyytyväinen kun hävitään Liigan kehnoimpien joukkoon kuuluvalle Pelicansille "hyvällä pelillä"? Tapola on saanut joukkueen niin sekaisin, että nyt joillekin kelpaavat jo tällaiset niukat tappiot ja se että peli ei joka ilta ole täyttä kuraa. Asia nyt vaan on niin että tätä joukkuetta ja mahdollisuutta ei saa hukata. Jos Tappara-johto vielä pitkään seisoo tumput suorana eikä saa mitään aikaiseksi, niin fanien pitäisi toimia. Kertokaa joku paremmin asioista perillä oleva, mihin tämä seurajohdon saamattomuus perustuu? Tällä menolla kun kuluvan kauden lisäksi menetetään seuraavatkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta