Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Tapolalle het kenkää!
Harald:
--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Joulukuu 07, 2014, 01:07:19 ---Pyöritellään nyt ajatuksen tasolla sen verran että jos Suikkanen tulee, niin miten olis Juujärvi kakkoseks? Käsittääkseni taktinen puoli hyvin hallussa.
--- Lainaus päättyy ---
Sama tuli mieleen. Jos Suikkanen värvättäisiin, hän tarvitsisi apurikseen jonkun peliteoreetikon samaan tyyliin kuin Marjamäki täydensi Matikaista Bluesissa. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta käsittääkseni M. Ojanen ei tällainen tyyppi ole.
peterra:
--- Lainaus käyttäjältä: Harald - Joulukuu 07, 2014, 10:49:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Joulukuu 07, 2014, 01:07:19 ---Pyöritellään nyt ajatuksen tasolla sen verran että jos Suikkanen tulee, niin miten olis Juujärvi kakkoseks? Käsittääkseni taktinen puoli hyvin hallussa.
--- Lainaus päättyy ---
Sama tuli mieleen. Jos Suikkanen värvättäisiin, hän tarvitsisi apurikseen jonkun peliteoreetikon samaan tyyliin kuin Marjamäki täydensi Matikaista Bluesissa. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta käsittääkseni M. Ojanen ei tällainen tyyppi ole.
--- Lainaus päättyy ---
Jos oikein ymmärsin Rautakorven aikana M.Ojanen operoi hyökkääjien kanssa ja pyöritteli aika paljon videomateriaaleja. En tietenkään varma ole. Suikkaselle aisapariksi sopii nimenomaan itse pelin valmentaja. Hauska kyllä, mutta Tapola kakkosena ja Suikkanen ykkösenä olisi hyvä pari, mutta se juna meni jo.
Puistola:
--- Lainaus käyttäjältä: Harald - Joulukuu 07, 2014, 10:49:36 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Niin no toivottavasti joku muu kun Suikkanen. Mikään taktikkohan Suikkanen ei ole ollut koskaan enemmänkin tsemppari. Todennäköisesti vaatisi mukaan luottoapurinsa R-P Lehtosen mutta mielummin sillä paikalla näkisin Juha Juujärven. Turussa kai yritettiin hakea taktista näkemystä Mikko Haapakoskella mutta ei saanut näkemyksiään läpi vaan kaksikko tukahdutti Haapakosken taktiikat.
MailMan#14:
Eniten tässä Suikkas -skenaariossa epäilyttää se että mistä Mikki aikoo pieraista rahat?
Dixon-Mäntylä -keississä tuli ilmeisesti aika lailla turskaa ja tuskinpa Tapola potkut saadessaan niin tyhmä olisi että palkastaan luopuisi.
En usko että Tapolaa ollaan kenkimässä.
Eki:
Itse haluan uskoa että tapolalla on sopimuksessa jonkin asteinen purku pykälä olemassa..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta