Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Tapolalle het kenkää!
67:
--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Joulukuu 06, 2014, 21:28:26 ---Nyt on itsenäisyyspäivä ja virallisesti pyhäpäivä. Joukkue on todennäköisesti toimihenkilöitä myöten vapaalla tänään. Mielestäni luontevampaa olisi vaihdoksesta tiedottaa esim. maanantaina tai tiistaina, kun tiistaina illalla pelataan. Mä en tiedä, mitä hyötyä olisi nyt ilmoittaa "Tapola on saanut potkut" ja sitten tehdä kuten TPS "uusista valmentajista tietoa myöhemmin" - ihan kuin se nyt siitä johonkin muuttuis. Odotetaan ihan rauhassa maanantaita.
--- Lainaus päättyy ---
Pointtinsa tuossakin. Mutta kyllä mä ihmettelen, että jos jotain oikeasti tehdään asian parantamiseksi. Niin miksi se pitäisi ilmoittaa vasta tiistaina pelipäivänä?
petu75:
Suikkasen Kaitsuu ny ne meinaa kuulemma Tapparaan.. Lähdettä en voi paljastaa, mut TPS:n päästä hän on :(
Saatan olla väärässä ja varmaan olenkin..
Hende:
Kelpais Suikkane mulle. Ei toi kauheesti enää huonompaan voi muuttua.
Mutta heitänpä vaan semmosenkin pointin, että ei se uuden valmentajan löytäminen välttämättä oo mikään päivän tai kahden juttu. Ensin kartoitetaan potentiaalit ja soitetaan sopivimmalta tuntuvalle ja kysellään kiinnostusta, jos löytyy haluja ni pitäis vielä päästä yhteisymmärrykseen sopimuksesta jne. Mehän ei tiedetä, kuinka monen kans on käyty neuvotteluja kulissien takana.
cace6969:
--- Lainaus käyttäjältä: petu75 - Joulukuu 07, 2014, 00:25:25 ---Suikkasen Kaitsuu ny ne meinaa kuulemma Tapparaan.. Lähdettä en voi paljastaa, mut TPS:n päästä hän on :(
Saatan olla väärässä ja varmaan olenkin..
--- Lainaus päättyy ---
Tapparan budjetti lienee tapissa jo nyt. Tottakai joku Jalonen olis ihan kiva, mutta ei taida olla realismia. Ei Suikkanen nyt huonoin vaihtoehto ole jos tulee. Kunhan ei suoraan lyödä myös ensi kauden pahvia.
Simoes:
Suikkanen olisi hyvä valinta tähän saumaan, loppuisi tuo kanamunat kainalossa hiihtely ja peliin saataisiin latausta ja taklauksia. Tapolan ajama puolustukseen perustuva peruutteleva pelitaktiikka, jossa ei edes uskalleta taklata, on kuin Himangan akan pieru, siinä on enemmän kuin puolet paskaa ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta