Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapolalle het kenkää!

<< < (109/161) > >>

cace6969:
Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu epäonnistumisien hetkellä löytää yksi syyllinen jonka niskaan kaataa kaikki paska.
Tällä kertaa se on Jussi Tapola. Osa jopa tuntuu nauttivan siitä että saa nyt oikein kunnolla mässäillä Tapolan kustannuksella. Itse väitän että tämä tilanne on monien asioiden summa. Tapola tietysti yksi syyllinen, mutta ei ainoa.

Betonileuka:

--- Lainaus käyttäjältä: Mac - Joulukuu 05, 2014, 21:58:46 ---Älkää nyt ehdotelkokaan mitään Ojasia, Juujärviä tai Pikkaraisia. Nyt tarvitaan tekijämies. Jos sitä ei hommata, niin pahoin pelkään, että tämä kausi menee plörinäksi. Olisin niin mielelläni väärässä, mutta minun mielestäni nyt pitää tehdä kipeitä ratkaisuja, kenties vähän taloudenkin kustannuksella. Tätä kautta ei tällä rosterilla vain ole varaa menettää. Minun mielipiteelläni ei tietenkään mitään merkitystä ole, mutta oma toivelistani vapaana olevista on seuraava (realismi jätetty pois):

Kivi
.
.
.
Heikkilä (mitä tekee tällä hetkellä muuten?)
Selin
J. Jalonen
Aravirta
Suikkanen

Eipä tässäkään viestissä juuri asiasisältöä ole, mutta kun sydän itkee verta, niin tulee tällaistakin tänne suollettua.

--- Lainaus päättyy ---

Hitto kun täällä on sivukaupalla jo spekuloitu miksi osa näistä nimistä ei yksinkertaisesti ole saatavilla. Joskus voisi lukea vähän enemmänkin viestihistoriaa kuin vain edellisen viestin.

Heitän oma jokerikorttini peliin: Teppo Numminen ja Juujärvi kakkoseksi. M. Ojanen voi jatkaa tiimissä. UNELMA!

terottaja:
Joo, hieno idea...Tapola Rautakouran apumieheksi, hahhah...tulos ehkä siellä, nyt tämä oli tässä täällä Tapparassa, kiitos!!! En halua itse nähdä kumpaakaan enään tässä organisaatiossa

iceman:

--- Lainaus käyttäjältä: Line - Joulukuu 05, 2014, 22:31:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tammos - Joulukuu 05, 2014, 22:24:39 ---TPS-fanien kirjoitusten mukaan TPS jo yritti kaikkia seuraavia: Kivi, Selin ja J.Jalonen. Heikkilä ei myöskään ole käytettävissä verotussyistä.

Jäljelle jää Jarno Pikkarainen, joka on loistava vaihtoehto. Voittava valmentaja, joka tietää, mitä tekee.

--- Lainaus päättyy ---

Suikkanenhan olisi nyt vapaana  :)

--- Lainaus päättyy ---

Pikkarainen ja Suikkanen olisivat vähän vakavampia, kuin mukavampia valkkuja...

Pikkaraisen kohun° jälkeen ei siksi varmaan olisi kalleimmasta päästä (olisiko nyt kipinää ja se kohu "jäähtynyt"...). Suikkasella ollut aika isot tulot verotiedoissa ja ei varmaan halvalla lähde... Saa nähdä myös mitä Iltalööpin Juujärvi-huhu tarkoittaa?

Iso kysymysmerkki on, että kynnetäänkö kivinen pelto kaikesta huolimatta Tapolalla loppuun asti? Muut vaihtoehdot ovat tynkäkauden projektivalmentajan hommaaminen tai sitten satsataan jo myös tuleviin kausiin tekemällä samalla pidempi soppari jonkun jo meriittejä omaavan valmentajan kanssa?

°Pikkarainen löi omaa pelaajaa:
http://yle.fi/uutiset/ex-valmentaja_pikkarainen_erottamiseni_oli_ainoa_vaihtoehto/6971214

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Joulukuu 05, 2014, 22:43:59 ---Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu epäonnistumisien hetkellä löytää yksi syyllinen jonka niskaan kaataa kaikki paska.
Tällä kertaa se on Jussi Tapola. Osa jopa tuntuu nauttivan siitä että saa nyt oikein kunnolla mässäillä Tapolan kustannuksella. Itse väitän että tämä tilanne on monien asioiden summa. Tapola tietysti yksi syyllinen, mutta ei ainoa.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tässä iso merkitys on sillä, että pelaajille myytiin pitkä JukkaR-yhteisprojekti joka nyt parin kauden jälkeen piti vihdoin tuoda kultaa ja sitten äijä itse jättää joukkueen. Vaikuttaa varmasti. Otettiin liian nopeasti liian kokematon valmentaja liian kovaan paikkaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta