Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapolalle het kenkää!

<< < (94/161) > >>

peterra:
Näköjään aikaa on vielä ja luottoa valmennukseen, joten Jyväskylän tarinan ja sen seurauksien vuodelta 2012 on toistuttava 100%:sti samassa mitassa.

https://www.youtube.com/watch?v=tu6lVp38rpM

Battleaxe73:
Vieruskaveri totesi eilen pelin lopussa, että ei se ole Tapolan vika, mutta pakko on vaihtaa. Tässä on musta totuuden siementä siinä mielessä, että en ainakaan itse tiedä kenestä tai mistä tämä konttaaminen johtuu. Asiat ei ole mustavalkoisia ja sillä ei enää oikeastaan ole edes väliä onko Tapola suurin syyllinen. Vaikea on kuitenkaan uskoa että hän saa kurssia enää kääntymään. Seurasin eilen Tapolaa varsinkin vikassa erässä. Kovasti näytti yrittävän, mutta ilmeet ja eleet kielivät melkoista epätoivoa 3-1 maalin jälkeen. Tämä ilmeiden tulkinta on vaan mun omaa mutua tietenkin. Ajatelkaa ny itte, mitä siinä pelin jälkeen ja tänään on Jusilla uutta sanottavaa. Koittakaa ny pojat pelata vähän paremmin? Tsempataan ny.

Osittain toivon edelleen ihmettä, mutta en enää usko. Tapola väistyköön.

Toosa:
Jos saa jatkaa niin keskittyisi edes siihen hyökkäyspeliin eikä puolustuspeliin. Joku mättää jos meidän vauhtilaiturit ei saa kertaakaan pelissä vauhtiin kiekkoa!Puolustajat kuskaa punaiselle ja laiturit lähtevät paikoiltaan siniseltä perään saamatta kiekkoa hallitusti itselleen. Karvauspelistä ei ole tietoakaan ja silti meidän keskialue hajoaa kuin korttitalo. Ihmettelen suuresti Tapolan filosofiaa että tuolla joukkueella lähdetään pelaamaan 0-0 :o

Ojasjanne77:
Jos ois fiksu mies, eroaisi ihan itse.

soosi:
Mikiltä löytyy luottoa yhä YLEn mukaan peli kerrallaan
http://yle.fi/urheilu/tapparan_toimitusjohtaja_tukee_viela_tapolaa_katsomme_peli_kerrallaan/7671429

- Totta kai pitää olla huolissaan, kun voittoja ei tule. Joukkueelle on tuska päällä kun maaleja ei tule. Ylivoimapeli on ollut koko kauden heikkoa.
- Haluamme tukea uutta, nuorta päävalmentajaa. Uskomme, että hän löytää avaimet siihen, miten joukkueen peli aukeaa. Katsomme peli kerrallaan miten menee. Perjantaina on taas uusi mahdollisuus.
- Koko valmennustiimi tekee kovasti töitä. Se ei ole niin yksinkertaista, että sanotaan viime vuonna maaleja tehneille pelaajille, että tehkää niitä tänäkin vuonna. Jokainen kausi on erilainen ja jokainen maali pitää ansaita.

Ei siis kokeilla sitä, että Tapolalla tulee tänään nuha, Ojanen hoitaa JYP-pelin ja joukkue saa itse yrittää ratkaista pelillisen lukkonsa. Olisi voinut puhdistaa pöytää

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta