Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapolalle het kenkää!

<< < (89/161) > >>

veli venäläinen:
Rahaa menee jokatapauksessa.1500 -2000 katsojaa per peli.Tapola lähtee,viimeistään joulutaolla.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Joulukuu 04, 2014, 22:44:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Joulukuu 04, 2014, 22:40:02 ---Älkääs nyt pojat, kun Tapalankin mielestä peli oli hyvää.

--- Lainaus päättyy ---

No no. Sä otat nyt selvästi kaiken ilon irti tilanteesta. Odota vaan kun asiat palaa normaaliin järjestykseen, eli Tappara taas voittaa ja Ilves häviää(todennäköisesti viimeistään Tammi-Helmikuulla) niin tulee säälimättä moukaria takasin! ;)

--- Lainaus päättyy ---
Itse asiassa tuo ei ollut pilkkaa, vaan pelin katselleena en oikeasti voi ymmärtää, että valmentaja tuollaista suustaan päästää.

Linden #16:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Joulukuu 04, 2014, 22:47:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Joulukuu 04, 2014, 22:44:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Joulukuu 04, 2014, 22:40:02 ---Älkääs nyt pojat, kun Tapalankin mielestä peli oli hyvää.

--- Lainaus päättyy ---

No no. Sä otat nyt selvästi kaiken ilon irti tilanteesta. Odota vaan kun asiat palaa normaaliin järjestykseen, eli Tappara taas voittaa ja Ilves häviää(todennäköisesti viimeistään Tammi-Helmikuulla) niin tulee säälimättä moukaria takasin! ;)

--- Lainaus päättyy ---
Itse asiassa tuo ei ollut pilkkaa, vaan pelin katselleena en oikeasti voi ymmärtää, että valmentaja tuollaista suustaan päästää.

--- Lainaus päättyy ---

No ehkä täällä päässä on menny vähä tunteisiin kun tollasella rosterilla madellaan!!

67:
Samaa täällä. Maksetusta Ruutupalvelusta huolimatta olen löytänyt itseni tälläkin kaudella liian monta kertaa hallilta. Nyt se on loppu, en tuhlaa rahojani enää hallilla käymisiin, jos ja kun koutsi jatkaa. Tähän kohta joku kirjoittaa taas jotain jargoniaa, ettei tosifanit jätä joukkuettaan jne jne. En ole jättämässäkään. Olen ollut Tappara vuodesta 77 lähtien. Nähnyt ylä -ja alamäkeä. Ajoittain (varsinkin 90 luvun alussa) asioille pruukattiin tehdä jotain kun homma ei toiminut. Nyt käytännöllisesti katsoen alle kymmeneen vuoteen mahtuu niin paljon muniin puhaltelua tälläisissä tilanteissa, että ..tu, jossain se raja menee maksavan asiakkaan kusetuksellakin.

coly:
Kalliimmaksi se tulee olla kenkimättä koutsia pihalle. Jos Tapolan palkka on se mainittu 80k, niin se on pyöreällä matikalla reilun satkun paukku ja äkkiä se maksaa itsensä takaisin, jos joukkue saadaan pelaamaan.

Aika mysteeri on tämä tapaus. Kuten Jortsukin ennen peliä sanoi Tapparasta kaiken olleen pelissä loistavalla tasolla. Että sopia kysyy kuten täälläkin on ihmetelty "mitä tauolla oikein tapahtui"? Aika nopesti tauon jälkeen alkoi eripurahuhuja liikkua, luottamuspulasta jne... Miksi näin? Jotainhan on täytynyt tapahtua, koska touhu on noin apaattiseksi mennyt.

Itsekin olen kautta rantain kuullut meidän johtavan pelaajan kritisoineen joukkueen tapaa pelata. Se on sitä kuuluisaa huhua ja toisaalta kuultua, mutta hänen otteet kaukalossa kyllä viittaavat siihen ettei kaikki ole ok. Joten tuskin näissä huhuissa savua ilman tulta.

Okei. Unohdetaan mahdolliset huonot välit pelaajat vs Tapola. Siltikin pitäisi oven heilua, vaikka ne olisi ylimpiä kavereita. Peli on aivan päätöntä, ei organisoitunutta pelaamista, pelaajat aneemisia, ylivoima liigan paskinta ja maaleja vähiten. Tällä materiaalilla se on BIG FAIL. Jos edes 5% näistä ongelmista pelaajien välillä pitää paikkaansa ei yhtälö tule ratkemaan Tapparan kannalta positiivisesti.

Vaihdettava on miestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta