Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapolalle het kenkää!

<< < (65/161) > >>

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Joulukuu 02, 2014, 22:36:46 ---Voisitko Messi käydä niittaamassa tuon saman tekstin Tapparan koppikäytävälle? Varmaan aika moni pelaaja ja fani allekirjoittaa tuon.

--- Lainaus päättyy ---

Empä taida, hyvä että huumoriakin joltain löytyy tässä erittäin vakavassa tilanteessa :D

bwo:
Bluesin materiaali on sijoille 11-14, meidän 1-3. Kaksi erää meni maalipaikoitta. Kaverin veskarin ilta oli helppo. En tiedä mitä peliä te olette katselleet, jotka ajattelitte että parempaa hokia tämä.

Jos Blues olisi vienyt aloituksen ja läiskäissyt purkukiekon häkkiin, olisitteko edelleen että kyllä kannatti ottaa veskari hyvissä ajoin pois?

LAPA:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 02, 2014, 22:26:41 ---Itse olen täysin eri mieltä siitä, että Tapparasta puuttuisi tunne ja tahto. Mielestäni tämä ei pidä ollenkaan paikkaansa.

Suurin ongelma on tasatilanteessa pelaaminen. Joku voi tarkistaa, koska Tappara on viimeksi johtanut jääkiekko peliä? Tauon jälkeen Lahdessa?

Itse olen nimenomaan tyytyväinen viime pelien tappioasemassa pelaamiseen ja ennen kaikkea siihen, että siellä on tahtoa ja halua.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä!

Tänäänkin joukkue pelasi uhrautuvasti, mm. Kiekkoja blokattiin hyvin, aloituksia voitettiin paljon, Kanki taklasi enemmän kuin laki sallii... Lisäksi kolmanteen erään tultiin sillä asenteella, että peli lyödään tasoihin.

Ei tuo mitään halutonta ja tunteetonta ollut.

Ioni:

--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Joulukuu 02, 2014, 23:18:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 02, 2014, 22:26:41 ---Itse olen täysin eri mieltä siitä, että Tapparasta puuttuisi tunne ja tahto. Mielestäni tämä ei pidä ollenkaan paikkaansa.

Suurin ongelma on tasatilanteessa pelaaminen. Joku voi tarkistaa, koska Tappara on viimeksi johtanut jääkiekko peliä? Tauon jälkeen Lahdessa?

Itse olen nimenomaan tyytyväinen viime pelien tappioasemassa pelaamiseen ja ennen kaikkea siihen, että siellä on tahtoa ja halua.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä!

Tänäänkin joukkue pelasi uhrautuvasti, mm. Kiekkoja blokattiin hyvin, aloituksia voitettiin paljon, Kanki taklasi enemmän kuin laki sallii... Lisäksi kolmanteen erään tultiin sillä asenteella, että peli lyödään tasoihin.

Ei tuo mitään halutonta ja tunteetonta ollut.

--- Lainaus päättyy ---

Asenteen täytyisi pelin alussa olla se, että lyödään voittolukemat tauluun. Nyt peli alkaa vasta nurkkaan ahdistettuna ja se ei ole voittavan, vaan epätoivoisen joukkueen merkki se. Tapparan täytyisi haluta voittaa pelit, ei saada niitä tasoihin. Tappara kun ei ole syttynyt edes siitä vastustajan johtomaalista, vaan pelaaminen on nimenomaan aloitettu vasta viimeisellä mahdollisella hetkellä. TPS johti mm. 3 - 0 ennen kuin joukkue heräsi edes jollain tasolla... Hyvä että heräsi, mutta peliasenne ennen sitä oli anteeksiantamatonta ja ei se todellisuudessa tänäänkään niin merkittävästi parempi ollut.

peterra:
Noh, täytyy sanoa, että joukkue osaa ainakin valita hetkensä siten, että se toimii varmuudella lääkkeenä fanin luuloihin.
Hakametsä on saatu tällä kaudella kertaalleen myytyä loppuun asti, Tappara-Ilves pelissä. Joukkue vastasi siihen huutoon heikoimmalla pelillään koko tappioputkessa ja kauden huonoimmalla yhdellä erällä.
Mäntylän poistumiseen joukkue reagoi hienosti ja päästi kuusi maalia omiin, joista kolme viiteen minuuttiin.
Tänään oli Tampereella positiivista värinää ilmassa, jonka aiheutti Stephen Dixonin sopimus parempaan tamperelaiseen joukkueeseen.
Saa nähdä, miten joukkue yllättää mut torstaina. Toivon tosiaan, että positiivisesti.
Mulle alkaa nää joukkueen yllätykset oikeasti riittämään. Kohta on pakko jäädä jo halliltakin pois, kun ei oikeasti voi olla näin vaikeaa esiintyä edukseen edes yhdessä pelissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta