Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapolalle het kenkää!

<< < (60/161) > >>

Tapparanmiäs_Lohja:
Ulos!
Ei voi mun mielestä millään puolustella vaikka voittaisivatkin vielä,
Ei mitään suunnitelmaa, ei mitään muutakaan,
Tarvitaan noin 15kpl dixoneita jos halutaan tapolan kanssa voittavaa lätkää pelata.

bwo:
Se oli siinä. Tapolalle oli selkeästi viestitty, että ilman tulosta saa monoa. Mikään muu ei selitä mielettömän riskin yv:tä 3 minuuttia ennen loppua.

Tämän homman voi vielä pelastaa, koska nyt meillä on liigan kovin materiaali kaukalossa ja kautta on pitkälle yli puolet jäljellä. En olisi pistänyt pahakseni, että homma olisi Tapolalla toiminut. Ei vaan lähde. Ei riitä.

Screamager:
Moni voisi sytyttää kynttilän, hiljentyä hetkeksi ja lukea Haraldin aiemman viestin oikein ajatuksella.

Tappiot toki tuskastuttavat aina näin pelin jälkeen tuoreeltaan, mutta mielestäni Dixonin hankinta ja Tapolan tässä pelissä valmentaminen nimenomaan tuossa järjestyksessä tapahtuneena viestivät siitä, että Tappara katsoo valmentaja-asiaa maltilla ja pidemmällä perspektiivillä. Ensin pelaajisto kuntoon ja sitten katsotaan, tuleeko mitään.

On toki kumma juttu, että peli takkusi tänäänkin kollektiivisesti, mutta edelleen, ratkaistavat asiat ovat sikäli yksinkertaisia ja jo aiemmin tällä kaudella toimineita, että ajan antaminen valmennukselle on ihan perusteltuakin. Määrättömästi ei aina kuitenkaan kannata odottaa.

Messi:
Nyt minä otan kantaa tähän aiheeseen vastoin tahtoani, mutta pakko mikä pakko. Tämä on tulosurheilua.
Jussi Tapola: sinulla on parhaat mahdolliset työkalut, olet ollut päävalmentajana jo yli puoli vuotta. Sinulla on ollut hyvin aikaa muodostaa itsesi näköinen joukkue.

Mitä sinä olet tehnyt. Olet yrittänyt kopioida Rautakorven mallia onnistumatta juuri millään osaalueella.
Kirjoitin syksyllä elokuussa että sinulla on 2-3 haastetta eli noin:

Jussi Tapolan suurimmat  haasteet tulevat lyhykäisyydessään olemaan:
1. Pelitapa ja sen lanseeraminen ja toteuttaminen
2. Pelikuri,  ja varsinkin tämä

Sinulla ei ole pelitapaa joukkueelle, ainoastaan surkeaa Rautakorven kopioimista, jossa laiva seilaa ilman peräsintä. Pelaajat eivät näytä tietävän siitä hyökäsen pöläystä. Miten sitä voidaan toteuttaa, olematonta asiaa. Pelikurista ei ole tietoakaan, varsinkin PAPP:ssa. Siitä tuli tänään mm. eka maali. Näitä on nähty tällä kaudella, ei juuri Rautakorven kaudella.

Näitten lisäksi olet täysin muunnoskyvytön. Ei mitään muutosta tai jos vaikka olisi, niin sitä ei pystytä toteuttamaan. Miten muuten se näkyy? Kun pelaajat puskevat kulmaan maalille menon sijaan tai edes kiekon toimittamista maalille, sinun tulisi tuo huomata siinä hetkessä, mutta et näe moista asiaa tai koe sitä edes tärkeäksi. Miksiköhän maaleja ei tule? Mieti sitä?

Hyökkäys tukehtuu keskialueelle ratkaisemattomaan, keskialueen riistot puuttuvat, tämä on suunnanmuutospeli, varsinkin nyt kun PA on suurempi. Ylivoimahyökkäyksiin ei näin ole asiaa. Hyökkäyksiin lähdöt ovat varman päälle pelaamista, siksi juuri ne tukehtuvat keskialueella.
Tästä johtuen hyökkääjät turhautuvat ja tulos on nähtävillä.
Mitä tulee ylivoimapeliin, niin se vitsi. Eikö sinulla erilaisia variaatioita vai eikö sinulle ole opetettu, että on erilaisia tapoja pelata ylivoima. Tuolla tulemalla sinun olisi pitänyt asia tajuta ja tehdä jotain.

Jussi hyvä, Tappara on pelannut noin jo ainakin 3 vuotta, etkö sinä tajua, että vastustajat osaavat jo tuon ja osaavat reagoida TAPPARAN PELIIN. Onko käynyt mielessä?

Näillä sanoilla minä toivotan sinulle kaikkea hyvää jatkoon jossain muualla kuin Tapparan päävalmentajana. Katson, että minulla täysi oikeus fanina ja tapparasydämen omistajana sanoa tämä. Sinäkin olisit vastaavassa tilanteessa minusta sanonut ihan saman, oikeutetutusti. Onneksi en kuitenkaan nyt ole sinun sijassasi. Tämä on suurin purkaus minulta ja pisin kirjoitus, mitä olen tänne kirjoittanut ja tuskin moista enää tulee. Vitutuksen määrä on niin suuri. Nuo pelaajat ja fanit ansaitsevat parempaa. Tähän asiaan en enää palaa.

Ioni:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Joulukuu 02, 2014, 21:24:15 ---Nyt minä otan kantaa tähän aiheeseen vastoin tahtoani, mutta pakko mikä pakko. Tämä on tulosurheilua.
Jussi Tapola: sinulla on parhaat mahdolliset työkalut, olet ollut päävalmentajana jo yli puoli vuotta. Sinulla on ollut hyvin aikaa muodostaa itsesi näköinen joukkue.

Mitä sinä olet tehnyt. Olet yrittänyt kopioida Rautakorven mallia onnistumatta juuri millään osaalueella.
Kirjoitin syksyllä elokuussa että sinulla on 2-3 haastetta eli noin:

Jussi Tapolan suurimmat  haasteet tulevat lyhykäisyydessään olemaan:
1. Pelitapa ja sen lanseeraminen ja toteuttaminen
2. Pelikuri,  ja varsinkin tämä

Sinulla ei ole pelitapaa joukkueelle, ainoastaan surkeaa Rautakorven kopioimista, jossa laiva seilaa ilman peräsintä. Pelaajat eivät näytä tietävän siitä hyökäsen pöläystä. Miten sitä voidaan toteuttaa, olematonta asiaa. Pelikurista ei ole tietoakaan, varsinkin PAPP:ssa. Siitä tuli tänään mm. eka maali. Näitä on nähty tällä kaudella, ei juuri Rautakorven kaudella.

Näitten lisäksi olet täysin muunnoskyvytön. Ei mitään muutosta tai jos vaikka olisi, niin sitä ei pystytä toteuttamaan. Miten muuten se näkyy? Kun pelaajat puskevat kulmaan maalille menon sijaan tai edes kiekon toimittamista maalille, sinun tulisi tuo huomata siinä hetkessä, mutta et näe moista asiaa tai koe sitä edes tärkeäksi. Miksiköhän maaleja ei tule? Mieti sitä?

Hyökkäys tukehtuu keskialueelle ratkaisemattomaan, keskialueen riistot puuttuvat, tämä on suunnanmuutospeli, varsinkin nyt kun PA on suurempi. Ylivoimahyökkäyksiin ei näin ole asiaa. Hyökkäyksiin lähdöt ovat varman päälle pelaamista, siksi juuri ne tukehtuvat keskialueella.
Tästä johtuen hyökkääjät turhautuvat ja tulos on nähtävillä.
Mitä tulee ylivoimapeliin, niin se vitsi. Eikö sinulla erilaisia variaatioita vai eikö sinulle ole opetettu, että on erilaisia tapoja pelata ylivoima. Tuolla tulemalla sinun olisi pitänyt asia tajuta ja tehdä jotain.

Jussi hyvä, Tappara on pelannut noin jo ainakin 3 vuotta, etkö sinä tajua, että vastustajat osaavat jo tuon ja osaavat reagoida TAPPARAN PELIIN. Onko käynyt mielessä?

Näillä sanoilla minä toivotan sinulle kaikkea hyvää jatkoon jossain muualla kuin Tapparan päävalmentajana. Katson, että minulla täysi oikeus fanina ja tapparasydämen omistajana sanoa tämä. Sinäkin olisit vastaavassa tilanteessa minusta sanonut ihan saman, oikeutetutusti. Onneksi en kuitenkaan nyt ole sinun sijassasi. Tämä on suurin purkaus minulta ja pisin kirjoitus, mitä olen tänne kirjoittanut ja tuskin moista enää tulee. Vitutuksen määrä on niin suuri. Nuo pelaajat ja fanit ansaitsevat parempaa. Tähän asiaan en enää palaa.

--- Lainaus päättyy ---

Iso peukku ja aamen!

Puolet tulevat sinua ylistämään täällä forumilla tästä ja loput kertovat kuinka Jussi ansaitsee aikaa jne. Jääkiekkoa pelataan ja seurataan tunteella, joten kiitos näistä tunteisiin vetoavista sanoista :) Messi tietää mistä puhuu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta