Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapolalle het kenkää!

<< < (6/161) > >>

LAPA:
Joo-o... Vaikea on tilanne! Olin luottavainen Tapolaan ja ajattelin, että olisko tässä uusi modernikoutsi joka lyö läpi, mutta pahalta näyttää.

Kyllähän noita viestejä on kuullut kauttarantain pitkin kesää, että pelaajat ei olis täysin Tapolan takana. Itse lähinnä naureskelin noille.

Varsinkin Blues pelissä, kun katso pelaajien eleitä eri tilanteissa niin ei tätä voi mitenkään verrata Rautakorven kausien alun tahmeuksiin. Silloin vaikka ei kulkenut niin pelaajat näytti koko ajan uskovan tekemiseen. Tällä hetkellä lähinnä pelaajat turhautuu. Hyvä esimerkki Kankaanperä Blues pelissä.

Jotenkin tuntuu, että Tapola yrittää itsekin liikaa. Yrittää, ehkä liikaa leikkiä oppi-isäänsä ja vetää tiukkaa linjaa koppisulkeisineen. Jussilla vaan ei taida olla vielä ihan niin vahvaa luottoa pelaajilta kuin edeltäjällään. Auktoriteetti on jännä asia. Se pitää luoda ja ansaita, joillakin sitä on luonnostaan jo valmiina ja joillain ei. Luulen, että Jussi koittaa olla kovin auktoritäärinen, mutta kun ei ole oikein natsoja vielä. Yleensä noissa tilanteissa alkaa alaiset kapinoimaan vastaan. Varsinkin, jos homma ei toimi.

Paha sanoa onko potkut oikea ratkaisu, mutta jotain tarvis tapahtua. Tuska on kova ja se näkyy ylimmille riveille asti.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: topi69 - Lokakuu 05, 2014, 17:18:58 ---Mitä nyt olen harjoituspeleistä lähtien käynyt katsomassa tämän kauden pelejä niin joukkuetta vaivaa uskomaton saamattomuus. Ei mennä täysiä maalille eikä joukkue vaan laita itseään likoon. Kyllä tässä kuukauden voi vielä katsoa mut siinä mielestäni tulee sit raja vastaan.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, siis eilenhän joukkuehan sai aivan ihmeellisen suonenvedon 5-10 minuuttia ennen loppua. Ja yht'äkkiä alkoi näkymään suoraviivaisuutta, maalille menoa, kaverin auttamista, liikettä kulmapelaamisessa. Mutta 50 minuuttia päästettiin vastustaja aivan liian helpolla.

Kuukausi on aivan liian pitkä aika odotella. Marraskuun alkupuolella on tosin joku tauko, mutta sitä ennen on vielä 10 peliä. Kyllä muutoksia pitää tehdä jo 2-4 matsin päästä ellei touhussa ala olemaan selkeitä parantumisen merkkejä ja voittoja ala kertymään.

Jos nyt vaikka ensi viikolla hävitään molemmat liigapelit niin tappioputki on kuuden ottelun mittainen. Kuka sitten tilalle? JR olisi "helpoin" vaihtoehto, mutta esim. Aravirtakin menisi. Ainakin viime keväänä Pelicans yllätti meikäläisen totaalisesti itseasiassa liikkumalla Tapparaa selkeästi paremmin. 

tukkajukka2012:
Toi valmentaja kuvio ei vaan taas oo kovin helppo... Vaikka nyt päädyttäs siihen että Tapola heitettäs katsomoon. Niin mistä se valmentaja tehtäs? Rautakorpi ei kelpaa joukkueelle, eikä kai oikein toisinpäinkään.
Joku Jukka Jalonen on vapaana, mutta hintalappu melko iso. Pikkarainen ihan yhtä arpa kun Tapolakin..
Aravirran pelikirja on viime vuosituhannella. Korven Ranekin alkaa oleen vanha😉

Messi:
MInä en ole vaihtamassa valkkua, mutta jos niin ikävästi kävisi, että Tapola ei olisi käytettävissä, todennäköinen vaihtoehto olisi Barkov ja hänellä apunaan M: Ojanen.

forrest:
Tapparamainen vaihtoehto olisi nostaa Timo Elo junnuista. Jalosen Jukalla olisi näyttöjä, Riihimäeltä on lyhyt matka ja vapaanakin olisi, mutta lienee liian kovan tason tekijä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta