Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapolalle het kenkää!

<< < (46/161) > >>

Wire:
Suikkanen penkin taakse niin johan tulee johtajuutta.

peterra:
Suikkanen ei oikeasti voi olla eikä ole mikään sateentekijä. Mun tosin on pakko myöntää, että itselläkin on jotain "perverssiä" ajatuksissa, että siinä kaksi siipirikkoista voisi löytää toisensa; Suikkanen totaalisesti kadonneen valmennusotteensa ja Tapparan pelaajat totaalisesti kadonneen itseluottamuksensa, mutta Suikkasen hintalapun on pakko tippua ja paljon, että hänet kannattaa oikeasti sainata, koska näytöt viimeisiltä kausilta eivät todelllakaan ole sellaiset, että hänet automaattisesti pitäisi sainata 200 000€:n palkalla, varsinkin kun Turusta maksetaan palkkaa vielä pitkään ensi kauteen.

Oikeastaan jos lähdetään realistisista vaihtoehdoista valmennukseen niin ne ovat:
-Juujärvi
-Urama
-Suikkanen
-Aravirta

Kaikki herrat ovat vapaana, joista Leinosen rahapolitiikan tuntien ainakin Aravirta voidaan unohtaa saman tien. Urama ja Suikkanen ovat realismin rajoissa, jos tiputtavat palkkapyyntöään ja suostuvat lyhyeen soppariin ensin eivätkä vaadi suoraan 2 vuoden pahvia.

Jos valmentajaa ei uskalleta kenkiä (joka mielestäni muuten on ainoa vaihtoehto, koska luottamus pelaajien ja valmennuksen välillä näyttää jo menneen) niin sitten tarttee uskaltaa laittaa ihan alkuun ulkkarit kotiin ja ruveta hakeen oikeita vahvistuksia.

Joka tapauksessa eilisen jälkeen Tappara ei voi vain katsoa ja odottaa niin selvää oli se, että joukkue pyytää apua.

gatecrasher:
Jos noista ylläolevista joku pitäisi valita niin juuri Aravirta. Pelikirja kesti vertailun viime keväänä Tapparaa vastaan, ajoittain Pelicans pelasi paljon Tapparaa nopeampaa peliä. Lisäksi joukkueen henkinen tila on tällä hetkellä niin hauras, että tämäkin kaipaa pönkitystä. Tämä osa-alue pitäisi olla Aran vahvuuksia. Mitään noviisiharjoittelijaa ei tähän saumaan voi vain ottaa. Juujärvet ja Marko Ojaset ei nyt riitä.

Myrrä70:
Kyllä mun ykkösehdokas on Karri Kivi ja 2+1 sopimus. Maksaa, mutta eikö tässä jotain taas opittu. Suikkasella ei ollu pelaajien luottamusta ja despoottina ajettiin raittiiseen.

Wire:

--- Lainaus käyttäjältä: Myrrä70 - Marraskuu 22, 2014, 10:53:55 ---Kyllä mun ykkösehdokas on Karri Kivi ja 2+1 sopimus. Maksaa, mutta eikö tässä jotain taas opittu. Suikkasella ei ollu pelaajien luottamusta ja despoottina ajettiin raittiiseen.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on käsitys että Suikkasella oli pelaajien luottamus mutta seurajohdon luottamusta ei. Jos meinaa Kiven saada niin tarvii myydä Palola ja Jormakka KHL:ään koska Kivelle pitäisi maksaa myös Traktorin palkka.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta