Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapolalle het kenkää!

<< < (36/161) > >>

Myrrä70:
Viime kesänä Riihimäellä sanoi, kun kysyttiin

axe:
Eilisessä Veikkaajassa (U-sanomat) oli 10 vuoden takaa -muistelopalstalla Jalonen kertomassa, kuinka jääkiekossa ei ole mitään järkeä, kun mennään Tapparan puolustusalueelle ja heti on nelipisteturvavyöt kiinni.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Marraskuu 21, 2014, 12:19:29 ---Eilisessä Veikkaajassa (U-sanomat) oli 10 vuoden takaa -muistelopalstalla Jalonen kertomassa, kuinka jääkiekossa ei ole mitään järkeä, kun mennään Tapparan puolustusalueelle ja heti on nelipisteturvavyöt kiinni.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös tuolloin menty jo Mika "Nega" Saarisen aikaa? Taisi olla aika vapaata tuo Tapparan puolustusalue silloin. J.Jalosen Tappara-negaatiot juontavat juurensa jo ajoilta jolloin toimi Ilveksen valmennuspäällikkönä. Sori off-topic...

Miksa:
Hassua ,että musta on tullu näin kova Tapolan puolustaja. Siltikin on vaikee uskoo näihin kriisi puheisiin kun kaikilta pelaajilta tulee viestiä ,että meininki on hyvä. Metsola mainitsi näin jossain haastattelussa ja nyt Mäntylä sanoi saman pahimman kriisin keskellä. Green on ainoa poikkeus puheissaan ja tuokin kommentti on kuitenkin käännös haastattelusta. Kun nyt meillä faneilla ja kiekkoa seuraavalla medialla on niin jumalaton tuska päällä, niin pienetkin asiat helposti tulkitaan omaan agendaan sopivaksi. Palola itse sanoi  Ilves pelin jälkeen, että kyllä tuo huono ylivoima syö miestä ja nakertaa henkeä joukkueessa. Siis epäonnistumisen tuska. Tämä saattaa olla nyt se sama asia joka on sanottu Tikkaselle, että joukkueessa on kova vitutus kun kiekko ei mee pömpeliin. Tää vaan nyt kääntyy taas niin, että kaikki vihaa Tapolaa, koska se on helpompi kohde kuin kokko joukkue.

Jäsen Coly Keyman mainitsi jossain viestissä kuulleensa luotettavasta lähteestä, ettei Tapolalla oo joukkueen luottoo. Mä en usko tähän, ellei kommentti ole tullut valmentajalta tai pelaajalta suoraan jäsen colylle Keymanille. Syy siihen etten usko on juurikin tämä tuska joka meitä faneja tällähetkellä kaivertaa. Se saa viestin muuttumaan helposti kuten jo yllä mainitsin. Pyydän Colyltä Keymaniltä nöyrästi anteeksi jos osoittautuu ,että hän oli oikeassa.

Mäntylän lähtökin käännettiin jo negatiiviseksi, mutta siinähän saattaa piillä jotain neroutta, koska Mäntylä on pelaaja joka varmasti kelpaa tuonne Venäjälle ja koska siirtosummia ei tarvi pahemmin maksella(optio), niin melkein kaikilla seuroilla on Mäntylään varaa. Tämä vapauttaa Tuukan palkan jollekkin muulle pelaajalle maksettavaksi.

En lakkaa uskomasta Tapparaan tälläkaudella ennenkuin se on laskennallisestikkin pakko.

coly:
En osaa puhelimella tässä lainailla.

Miksa, pahoittelut jos olen argumentoinut väärin. Tietääkseni en ole missään puhunut faktana huonosta joukkuehengestä. Ei mulla ole tietoakaan tälläisestä ja siitä millainen spiritti joukkueessa vallitsee , vaan olen spekuloinut sillä jos lehtien väitteet pitää paikkaansa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta