Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapolalle het kenkää!

<< < (23/161) > >>

gatecrasher:
Tappioita tulee, ei siinä mitään, välillä jopa hyvällä pelillä. Mutta seurajohdon pitäisi oikeasti analysoida tuota joukkueen tilaa ja suorittamista. Äijät vetää kuin keskikesän treenimatseissa, pelissä ei mitään tunnetta ja ylpeyttä. Ei tuossa taas montaa peliä ole aikaa näyttää saako kurssin käännettyä. Ja itse kun odotteli, että Tapola hieroo tauon aikana tuota hyökkäyspeliä kuntoon, muut osa-alueet palapelissä kun olivat kunnossa.

Linden #16:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Marraskuu 19, 2014, 20:59:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Marraskuu 19, 2014, 20:51:08 ---Mitäs toi Tapola saa sit tehdä aitiossa?

--- Lainaus päättyy ---

Ei mitään. Pitäisi vain valmentaa voitosta voittoon!

Itse en ole yhtään huolissani, vielä.

Mulla on vähän sellainen kuva, että nyt on jotenkin Tapparan ympärillä niin helvetin hienoa ja helppoa kritisoimassa jokaista Tapolan ja joukkueen tekemistä. Vanhat pelaajat Klubilla esittää mielipiteitään ja tuularit ottaa asian todesta. Sanoi valmennus mitä tahansa, niin tuskin tälle palstalle kelpaa. Pelin jälkeisillä jargoneilla voi pyyhkiä persettä.

Helppoa ei ole tällä hetkellä joukkueella ja koutseilla, mutta ei ympäristö sitä ainakaan helpoksi tee, kun jokainen haluaa heittää paskaa päälle ja kääntää väkisin jokaisen asian joukkuetta vastaan. En ymmärrä.

Suomi on toki vapaa maa.

--- Lainaus päättyy ---

Olla kriittinen ja heittää paskaa joukkueen päälle on kaksi eri asiaa. Ei faneilla tai oikeastaan kellään kilpaurheilussa ole velvollisuutta sietää huonoa menestystä. Eikä pidäkkään olla. Olet aina juuri niin hyvä kun viimeinen pelisi!!

Corkscrew:
No mä en taas ymmärrä, mitä sillä voitetaan että samasta valmennustiimistä nostetaan joku vastuuseen? Onko Make Ojaselle niin erilaiset linjat kuin Tapolalla, ja jos on, niin miksei hän saa ääntään kuuluville jo nyt että kelkka saataisiin kääntymään. Kai Suikkanen on kuitenkin valmentanut joukkueensa Mestiksen ja SM-liigan mestareiksi, ja vienyt Pelicansin hopealle. Toki hänellä on rankkoja epäonnistumisiakin takana, mutta tässä tilanteessa kun Tapparan pelaajamateriaali kestää kuitenkin jollain lailla vertailun ihan sarjan kärkeen asti, niin pitäisi yrittää ottaa siitä kaikki irti vielä tälle kaudelle. Marko Ojanen päävalmentajana ei kuulosta ollenkaan huonolta jossain vaiheessa, mutta nyt tarvitaan kokenut nimi hoitamaan homma jos (ja kun) Tapolalta loppuu kyky koutsata joukkuetta voitokkaasti.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: Ioni - Marraskuu 19, 2014, 21:04:25 ---Mikä tekee Tapparasta niin poikkeuksellisen seuran, että meidän ei tarvitse miettiä valmentajan asemaa jos homma ei toimi? Se kuuluu kyseiseen pestiin, jotta kenkää tulee mikäli voittoja ei. Edelleenkin, yksi valmentaja on helpompi vaihtaa kuin 20 pelaajaa. Jotain on tehtävä, joko Tapolan tai sitten seurajohdon!

--- Lainaus päättyy ---

Ei mikään. En mä vain ymmärrä vinkumista jokaisen tappion jälkeen. Et edes sinä osaa sanoa tällä hetkellä mihin Tapparan laiva seilaa. En minäkään osaa sanoa. Sen mä kyllä muistan ettei se peli viime kaudellakaan mitään kauniin hohdokasta näihin aikoihin ollut, ei ollut vielä pitkällä keväälläkään.

Vai otetaanko uusi koutsi joka kerta kun joukkue häviää pari peliä putkeen? Eihän tappiot jääkiekkoon ja urheiluun kuulu. Tappara on tällä kaudella voittanut enemmän pelejä kuin hävinnyt. Onhan se ihan helvetin järkyttävä saldo ja kaikille on kenkää annettava.

Onhan pelissä paljon kehitettävää ja parannusksen kohteita. Eikai sitä kukaan kiellä, sen näkee perssilmälläkin. Jo pelkkä yv:n parantuminen edes auttavalle tasolle auttaisi Tapparaa pitkälle.

Tuo joukkue koostuu ihmisistä. Pelaajista jotka on suurimmaksi osaksi vetänyt itsensä kahtena vuonna ihan äärimmilleen ja ylärajoille itsensä. Silloin annan ymmärrykseni sille, että marraskuisena iltana voi pelaaminen olla apaattista.

Kai mä kuulun sitten vähemmistöön. Itselläni on luotto kova ja paniikki ei ole iskenyt.

Messi:
Tiedän ainakin sen, että tuo joukkue kunnioittaa Ojasta. Se on jo aika hyvä lähtökohta, kun joukkuepelistä puhutaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta