Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

TPS-Tappara 04.10.14 (La)

<< < (8/10) > >>

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: tsrautia - Lokakuu 04, 2014, 22:19:05 ---Pakko kysyä, coly, että jatkatko tätä ylipositiivisuutta sitten 50 pelin jälkeen, kun Tappara on neljän viimeisen joukossa ja Tapola on pitänyt 15 kriisipalaveria?

--- Lainaus päättyy ---

Ei mulla ole mitään yltiöpositiivisuutta. Jollain sairaalla tavalla nautin kun voittoja ei tule. Varsinkin kun suurin osa on jo narua rasvaamassa.

Mulle henk.koht viime kevät oli niin hemmetin raskas etten jaksa syksyllä tälläisten pelien jälkeen vetää ranteita auki, varsinkaan kun ei tässä ole jääty kelkasta tai hävitty mitään.

Kai mulla on sit luottoa tuohon joukkueeseen. Ei minun maailmani kaadu syys-lokakuun Tapparan tappioon. Viime keväänä maailma kaatui liian monta kertaa ja kerran sillain oikein pahasti. Tämä on vielä aika helvetin pientä siihen olotilaan.

Nakki:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Lokakuu 04, 2014, 22:49:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tsrautia - Lokakuu 04, 2014, 22:19:05 ---Pakko kysyä, coly, että jatkatko tätä ylipositiivisuutta sitten 50 pelin jälkeen, kun Tappara on neljän viimeisen joukossa ja Tapola on pitänyt 15 kriisipalaveria?

--- Lainaus päättyy ---

Ei mulla ole mitään yltiöpositiivisuutta. Jollain sairaalla tavalla nautin kun voittoja ei tule. Varsinkin kun suurin osa on jo narua rasvaamassa.

Mulle henk.koht viime kevät oli niin hemmetin raskas etten jaksa syksyllä tälläisten pelien jälkeen vetää ranteita auki, varsinkaan kun ei tässä ole jääty kelkasta tai hävitty mitään.

Kai mulla on sit luottoa tuohon joukkueeseen. Ei minun maailmani kaadu syys-lokakuun Tapparan tappioon. Viime keväänä maailma kaatui liian monta kertaa ja kerran sillain oikein pahasti. Tämä on vielä aika helvetin pientä siihen olotilaan.

--- Lainaus päättyy ---

Aamen.

JoKaGO:
Anteeksi off-topic, mutta musta tuntuu (sanoi Hervannan tyttö) että Uraman aikaan ei ollut mitään kriisiä. Koko kausi vedettiin pelaajamateriaalin ylärajolla, ei loukkaantumisia (paitsi Vertala välierissä) ja pronssiottelussa Jokerit kumoon, tosin jonkun tanskalaisen b-junnun maaleilla. Mutta olisihan Mervilläkin Patrik Laine  ::)

Minä en usko, että Tapola johtaa Tapparan keväällä mitalipeleihin. Tämä tarkoittaa, että Tapola saa kenkää, tai että Tappara kyntää loppuun asti Tapolan johdolla, tai että joku muu valmentaja, siis ihan oikea valmentaja  ;D vie Tapparan mitalipeleihin, tai sitten ei vie.

Veikkaus: Tapola on ensimmäinen potkut saanut valmentaja vm. 2014. En olisi tahtonut, mutta ...

Z-16:

--- Lainaus käyttäjältä: Nakki - Lokakuu 04, 2014, 21:27:08 ---En ymmärrä tätä per*****n paniikkia ja hirveetä haloota. 10 peliä takana ja kevääseen on pitkä matka. Nyt se mopo takasin haltuun ja kohti seuraavaa peliä.

Ei se peli kahtena edellisenä syksynäkään mitään seksikästä ja voitokasta hokia ole ollut.

--- Lainaus päättyy ---
ja silti finaaleissa?
Mutta nyt eri ukko puikoissa. Katso historiaa.

peterra:
Se vaan on semmoinen juttu, että Lukko/HIFK porskuttaa jo kaukana etumatkalla ennen kuin Tappara saa edes peliään johonkin uomaan, josta tulee tulosta. Kärpilläkin on vaikeaa, mutta ei puoliksikaan niin vaikeaa kuin Tapparalla, koska Kärppien ongelmat olivat aluksi lähinnä siinä, että joukkue päästi hirveästi maaleja, mutta kyllähän Kärpät näyttää rutiinillakin joka pelissä tekevän ainakin kolme häkkiä. Tällä hetkellä pidän todennäköisenä, että Kärpät saa pelinsä kulkemaan nopeammin kuin Tappara. Joten jos Tappara lähtökohtaisesti laitettiin noiden joukkueiden kanssa samaan koriin niin tällä hetkellä rupeaa olemaan sitten prosenttikiekon paikka seuraavat 10 ottelua. 2012-2013 peli oli näyttävää, mutta kyllähän silloin lähdettiin hirmuiselta takamatkalta kirimään alkukauden menetettyjä pisteitä. Silloin yksi lokakainen ilta JYPpiä vastaan muutti kaiken hyväksi. Täytyy toivoa tälle kaudelle samanlaista tarinaa, koska keväällä meno oli todella hurjaa sitten! :)

Mutta niin tai näin kyllähän tappioputki on nyt ensin saatava poikki. Toivottavasti joukkueen johtavat pelaajat potkivat omat liikkeelle. Kangelta on tullut paljon parran pärinää samoin Jormakalta, mutta tekoja aika vähän. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta