Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

TPS-Tappara 04.10.14 (La)

<< < (4/10) > >>

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: bastardo - Lokakuu 04, 2014, 18:18:54 ---Tänään oli eilisen fleguilun jälkeen oikeasti hyvä taistelu päällä, muttakun niitä tuhannen taalan paikkoja tulee pelissä se yhden käden sormilla laskettava määrä ja niistä lauotaan alas tai ohi niin ei ihme, että homma kusee.

--- Lainaus päättyy ---

Ootko oikeasti sitä mieltä, että Tapparalla oli vähän paikkoja?

miolta:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Lokakuu 04, 2014, 18:23:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: bastardo - Lokakuu 04, 2014, 18:18:54 ---Tänään oli eilisen fleguilun jälkeen oikeasti hyvä taistelu päällä, muttakun niitä tuhannen taalan paikkoja tulee pelissä se yhden käden sormilla laskettava määrä ja niistä lauotaan alas tai ohi niin ei ihme, että homma kusee.

--- Lainaus päättyy ---

Ootko oikeasti sitä mieltä, että Tapparalla oli vähän paikkoja?

--- Lainaus päättyy ---

No sehän on vähän siitä kiinni, että miten maalipaikka määritellään? Jos ajatellaan vaikka Greeniä, Palolaa, Järvistä, Karjalaista, EJ:a ja Kaksosta niin tuolla kentällä ei heitä kiekon kanssa sellaiseen paikkaan saa joka voitaisiin laskea maalipaikaksi. Koska se kiekko ei sinne verkkoon löydä. Toki jos maalipaikaksi lasketaan se, että Tapparan pelaaja on kiekon kanssa laukaisupaikassa niin niitä paikkoja kyllä oli. Mutta maalin TEKEMISEN kanssa sillä ei ole mitään yhteistä.
Ja tämä ei nyt ole hyökkäys ketään kohtaan, vaan ihan huomio Tapparan maalintekotaidoista.

gatecrasher:
"Tahtotaso joukkueessa on kova. Rentous puuttuu, liikaa puristamista. Tästä meidän on päästävä eroon". Olen pettynyt toisen erän pelaamiseen". Näin Tapola lehdistötilaisuudessa.

hat3breeder:
10 peliä 15 tehtyä maalia kertoo kaiken

bwo:
Mä oon sitä mieltä että oli vähän paikkoja. Tämä peli meni aivan ohi, poislukien viimeinen vitonen. Ei ollut mitään palaa.

Tapparan peli kehittyy, mutta valitettavasti huonommaksi. Ensimmäisillä kierroksilla oli jotakin itua ja pari peliä (SaiPa, KalPa) hävittiin aidosti kehnoon viimeistelyyn. Joukkue ei pysty kehittämään yhtään pidempää painetta, häviää kaksinkamppailuja järjestäen ja ilman parempaa ajatusta heittelee järjettömiä päätyroiskaisuja, vaikka jokainen tajuaa, että niistä ei seuraa hevon vitttua.

Elmeri Kaksonen-nimisen divaritason jääkiekkoilijan peluuttaminen mestaruudesta pelaavan joukkueen yhdessäkään ketjussa, saati ykkösessä ja ihan helvetin isossa roolissa on jotenkin nollaava katsomiskokemus. Olenko minä jotenkin näin helvetin pihalla, etten näe mikä potentiaalinen ruutipaukku siihen peluriin on ladattu vai onko meillä todellakin aivan sokeat valmentajat.

Eilen Tappara sivalsi huimasti yhden maalin, tänään nolla. Näitä edeltävän ottelun joukkue kävi ottamassa täysin hävettävällä tavalla turpaan Hämeenlinnassa. Kaikki tämä laskevalla pelikäyrällä. Meillä on työttömänä valmentaja, jonka joukkue ei ikinä koukkaisi näin. Ei, vaikka pisteinä tulos olisi sama.

Tätä ei tämä seura tarvitse yhtään enempää. Ei saatana päivän päivää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta