Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

TPS-Tappara 08.12.06

<< < (2/4) > >>

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: JoKaGO - Joulukuu 08, 2006, 11:02:09 ---Mikä on muuten syynä, ettei ottelua voitu pelata eilen? Otteluohjelman laatijan perversio?

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän näissä ole lähes aina kyseessä ihan pelkästään kotijoukkueen pyyntö, koska perjantai on myyntipäivänä kuitenkin paljon parempi kuin torstai. Ja kun Tapparakaan ei ole pistänyt vastaan (rapsuttaa turkulaisten selkää, niin saa joskus vastarapsut), niin sitten pelataan perjantaina.

Mac:
No niin, todellakin me saatiin vähän sitä me toivottiinkin, ainakin monet meistä. Nimittäin peliaikaa Jonas Enlundille. Toivotaan, että me saatais tästä vielä oikein kolmas tehokenttä    :):

Enlund - Ojanen - Nurmi

Mä luulen, että Tappara voittaa tänään TPS:n numeroin 2-3 rl (ratkaisijana Jonas Enlund).

babylon:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Joulukuu 08, 2006, 12:03:21 ---
Eiköhän näissä ole lähes aina kyseessä ihan pelkästään kotijoukkueen pyyntö, koska perjantai on myyntipäivänä kuitenkin paljon parempi kuin torstai.

--- Lainaus päättyy ---
Itsenäisyyspäivän tanssien jälkeiseen siivoamiseen, jään laittoon ym. on varmaan haluttu varata riittävästi aikaa. Tietenkin myös tuo perjantai vs. torstai on myynnin kannalta tärkeä asia. Joka tapauksessa TPS on pyytänyt, Tappara suostunut ja ensi kerralla sitten toisin päin.

Tappara4ever:
Nyt jos koskaan olis tapparan hyvä napata kaksi tärkeätä voittoa putkeen. Tps tulee luultavasti kovaa päälle ja hurme pelaa taas omalla tasollaan. Tiukka matsi tulee, mutta eiköhän tappara hoida homman kotiin! Ja toivotaan, että enlund sais toisen maalin putkeen, sillä kaverilla taitoa riittää.

Lauantai peli kärppiä vastaan tulee olemaan entistä kovempi. Tapparalla saattaa painaa jaloissa tps peli ja kärpät haluaa tosissaan saada avausvoiton tapparasta tältä kaudelta.

Kokonaisuudessaan pahat pelit edessä ja rankkaa tulee olemaan. Mutta tappara on terästä ja kaksi voittoa lisää plakkariin!  ;)

Annilieh:

--- Lainaus käyttäjältä: Mac - Joulukuu 08, 2006, 12:48:53 ---No niin, todellakin me saatiin vähän sitä me toivottiinkin, ainakin monet meistä. Nimittäin peliaikaa Jonas Enlundille. Toivotaan, että me saatais tästä vielä oikein kolmas tehokenttä    :):

Enlund - Ojanen - Nurmi

Mä luulen, että Tappara voittaa tänään TPS:n numeroin 2-3 rl (ratkaisijana Jonas Enlund).

--- Lainaus päättyy ---

Jooh, ihan hyvä että Enlundille peliaikaa! Toi ketju kuullostaa muutenkin mielenkiintoselta, kaksi nuorempaa pelaajaa konkarin rinnalla. En silti usko Jonaksen nousevan ihan ratkaisijan rooliin kuitenkaan tässä pelissä.

Kirvesrinnat vie voiton tänään. Usko ainakin on kova! (Iskän kanssa ollu vähän sanailua aiheesta. Se kun sattuu kannustaan Tepsiä...)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta