Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-HIFK 05.12.06

(1/7) > >>

Bobby Orr:
Tiistai iltana on huippuottelu tiedossa. Tapparalla voittoja on kertynyt tasaiseen tahtiin ja raporttien sekä peleissä paikallaolijoiden mielipiteiden perusteella peli näyttää erittäin hyvältä. Urama on saanut Tapparan pelaamaan hienoa hyökkäysvoittoista peliä ja sitä on yleisön mukava katsella. Hifkillä on vähä heikommin mennyt nyt viime aikoina, vaikka on nhl-koutsia ja kovia ulkomaan apuja, mutta Hifk tulee silti varmasti olemaan paha vastus.
Hifk-faneja tulossa kuulemma paljon tampereelle, joten tulossa runsaasti yleisöä sekä meteliä halliin, kun Tappara-faneja on varmasti myös paljon. Onhan keskiviikko kuitenki vapaapäivä.
Itse ainakin menen varmasti matsiin, tätä ei saa missata. Kaikki muutki halliin vaan katsomaan loistavaa ja perinteikästä Tapparan ja Hifk:n välistä matsia!

/mod-edit: Korjasin kuukauden kohdilleen

Trafan:
Voisiko tähän saada äänestyksen? Mielestäni otteluketjuun kuuluu ehdottomasti äänestys.
Ainakin minua kiinnostaa kuinka vaikeana porukka pitää kulloistakin vastusta
ja mistäpä se parammin hahmottuu kertavilkaisulla kuin äänestyksestä.

baldie:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Joulukuu 03, 2006, 18:01:02 ---Voisiko tähän saada äänestyksen? Mielestäni otteluketjuun kuuluu ehdottomasti äänestys.
Ainakin minua kiinnostaa kuinka vaikeana porukka pitää kulloistakin vastusta
ja mistäpä se parammin hahmottuu kertavilkaisulla kuin äänestyksestä.

--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä näissä äänestyksissä porukalla on niin oranssiset lasit, että aika turhia ne on. On aivan eri asia toivoa tänne Tapparan voittoa kuin satsata siihen oikeesti 100euroa oikeesti veikaten.

Itse pelistä, vastuksen itsellään pitäisi sytyttää Tapparan pojat ja yleisön  ilman sen kummempia lisäherättelyitä.

Annilieh:
Joo'o, luulis senverran hienon pelin olevan tulollaan että pitäis varmaan hinautua paikalle.

(Ja vaikka uusi jäsen täällä oonkin,niin oon vähän samaa mieltä siitä, että peleihin liittyvät äänestykset taitaa olla aika turhia.)

marjo:
Jos tähän peliin saadaan samanlainen tunnelma kuin lauantaina Raumalla, niin olis kiva ;P HIFK-faneista tunnetusti lähtee kova meteli kun ovat isolla porukalla liikkeellä, joten yritetään ees vähän laittaa kampoihin.
Pelissä tulee varmasti sattumaan ja tapahtumaan, joten toivottavasti saadaan pilliin viheltämään joku "ansioitunut" tuomari (ei näitä 5 pelii liigassa viheltäneitä).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta