Kirjoittaja Aihe: David Kolomatis  (Luettu 104238 kertaa)

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #60 : Elokuu 26, 2014, 16:38:13 »
Vaikka David on loistanut varsinkin ylivoimassa niin hänen pelaaminen ei ole niin häikäisevää 5-5 pelissä. -2 kertoo tilastot CHL peleistä. No Bailen oli syksyllä vaikeuksissa oman pään vuotamisen kanssa ja vasta keväällä alkoi loistamaan kentällä. Minun silmään Kolomatis pelaa kokonaisuutena vahvemmin mitä Bailen jo nyt? Mutta onko hänellä nyt oikea pakkipari vierellä? Davidillä on varmaan lupa hyökätä aktiivisesti mutta vastaan tulee joka ilta joukkueita jotka osaa hyökätä nopeasti vastaan kiekonmenetyksistä!

Yksi miinus taisi tulla Bernin iskiessä kiekon tyhjään rysään. Stavanger matsissa varmaan oli sitten jonkun takaiskun aikana myös kentällä. Olisko ollut sen maalin aikana jonka Metsola ja etenkin Saravo lahjoitti. Eli varsinaiseti heikon 5-5 puolustamisen piikkiin nuo miinukset eivät mene.

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #61 : Elokuu 26, 2014, 17:35:44 »
Tää on kyl ollut vakuuttava haku. Täytyy antaa isot plussat toimistolle. Ihanaa katsoa, kun tämä mies häärää kentällä :)

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #62 : Elokuu 29, 2014, 20:55:44 »
Davidin haastattelu kahden CHL-pelin jälkeen:
http://www.tappara.fi/liiga/uutiset/280-elokuu-2014/8291-david-kolomatis-haluan-auttaa-joukkuetta-voittamaan
(Youtubessa)

Nyt on hyvä video! Äänenlaatu on hyvä, ei ole mitään ylimääräistä huminaa tai kaikua taustalla, ja on oikein tekstityksetkin. :)
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Paarma

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 811
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #63 : Elokuu 29, 2014, 21:08:09 »
Tää MUN scouttaus on osoittanut kyllä aika mahtavia otteita yv-pelissä. Laukaus nähdyissä kahdessa pelissä kova, mutta mäntylämäisesti ne lähtee kaikki navan alle. Siinä ero Baileniin, mutta olemus muuten viivalla paljon vakuuttavampaa kuin Bailenilla jo nyt. ihmetellä täytyy miten on saanut 'vaan' ~30 p/kausi AHL:ssä, kun osoittaa jo elokuussa tuollaisia otteita! Ei pisteiden tuplaus kaukaa haettua, kun ympärillä taitaa olla hänen uransa parhaat yv-pyörittäjät ympärillä. Ennustan paljon miinuksia ja paljon pisteitä. Kumma on jos idästä ei ennen joulua tule tarjousta, josta Mikki ei voi kieltäytyä.

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #64 : Elokuu 29, 2014, 21:38:14 »
Tää MUN scouttaus on osoittanut kyllä aika mahtavia otteita yv-pelissä. Laukaus nähdyissä kahdessa pelissä kova, mutta mäntylämäisesti ne lähtee kaikki navan alle. Siinä ero Baileniin, mutta olemus muuten viivalla paljon vakuuttavampaa kuin Bailenilla jo nyt. ihmetellä täytyy miten on saanut 'vaan' ~30 p/kausi AHL:ssä, kun osoittaa jo elokuussa tuollaisia otteita! Ei pisteiden tuplaus kaukaa haettua, kun ympärillä taitaa olla hänen uransa parhaat yv-pyörittäjät ympärillä. Ennustan paljon miinuksia ja paljon pisteitä. Kumma on jos idästä ei ennen joulua tule tarjousta, josta Mikki ei voi kieltäytyä.
Sun scouttaus? Jos tirkistelet tapparan naispuolisia twitter-seuraajia ja heidän parisuhdestatuksiaan niin puhutaanko silloin scouttaamisesta vai stalkkaamisesta? Olen silti kiitollinen siitä että sain sinun ansiostasi tietää Kolomatiksen tulosta 2pv ennen kuin tappara asiasta tiedotti. ;)
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa Paarma

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 811
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #65 : Elokuu 29, 2014, 21:49:50 »
Tää MUN scouttaus on osoittanut kyllä aika mahtavia otteita yv-pelissä. Laukaus nähdyissä kahdessa pelissä kova, mutta mäntylämäisesti ne lähtee kaikki navan alle. Siinä ero Baileniin, mutta olemus muuten viivalla paljon vakuuttavampaa kuin Bailenilla jo nyt. ihmetellä täytyy miten on saanut 'vaan' ~30 p/kausi AHL:ssä, kun osoittaa jo elokuussa tuollaisia otteita! Ei pisteiden tuplaus kaukaa haettua, kun ympärillä taitaa olla hänen uransa parhaat yv-pyörittäjät ympärillä. Ennustan paljon miinuksia ja paljon pisteitä. Kumma on jos idästä ei ennen joulua tule tarjousta, josta Mikki ei voi kieltäytyä.
Sun scouttaus? Jos tirkistelet tapparan naispuolisia twitter-seuraajia ja heidän parisuhdestatuksiaan niin puhutaanko silloin scouttaamisesta vai stalkkaamisesta? Olen silti kiitollinen siitä että sain sinun ansiostasi tietää Kolomatiksen tulosta 2pv ennen kuin tappara asiasta tiedotti. ;)
Niin, vähän sarkasmia yritin viljellä, kun joku nimimerkki tituleerasi tämän Paarman scouttaukseksi. Ja kyllähän sitä tuli vähän hörähdeltyä kun huomasi, miten onnelliseksi ihmiset voi tulla jos tietää Tapparan hankinnoista päivää ennen julkaisua.

Nyt kun kirjoitit tuon noin, niin aloin kyllä huolestumaan itsestäni. Ottakaa puolestani Marko Foppa Forssiin äkkiä yhteyttä!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2014, 21:54:43 kirjoittanut Paarma »

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #66 : Elokuu 29, 2014, 22:01:16 »
Tää MUN scouttaus on osoittanut kyllä aika mahtavia otteita yv-pelissä. Laukaus nähdyissä kahdessa pelissä kova, mutta mäntylämäisesti ne lähtee kaikki navan alle. Siinä ero Baileniin, mutta olemus muuten viivalla paljon vakuuttavampaa kuin Bailenilla jo nyt. ihmetellä täytyy miten on saanut 'vaan' ~30 p/kausi AHL:ssä, kun osoittaa jo elokuussa tuollaisia otteita! Ei pisteiden tuplaus kaukaa haettua, kun ympärillä taitaa olla hänen uransa parhaat yv-pyörittäjät ympärillä. Ennustan paljon miinuksia ja paljon pisteitä. Kumma on jos idästä ei ennen joulua tule tarjousta, josta Mikki ei voi kieltäytyä.
Sun scouttaus? Jos tirkistelet tapparan naispuolisia twitter-seuraajia ja heidän parisuhdestatuksiaan niin puhutaanko silloin scouttaamisesta vai stalkkaamisesta? Olen silti kiitollinen siitä että sain sinun ansiostasi tietää Kolomatiksen tulosta 2pv ennen kuin tappara asiasta tiedotti. ;)
Niin, vähän sarkasmia yritin viljellä, kun joku nimimerkki tituleerasi tämän Paarman scouttaukseksi. Ja kyllähän sitä tuli vähän hörähdeltyä kun huomasi, miten onnelliseksi ihmiset voi tulla jos tietää Tapparan hankinnoista päivää ennen julkaisua.

Nyt kun kirjoitit tuon noin, niin aloin kyllä huolestumaan itsestäni. Ottakaa puolestani Marko Foppa Forssiin äkkiä yhteyttä!
Ymmärsin kyllä että sarkasmista on kyse. Toivottavasti otit minun viestini huumorilla :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2014, 22:04:01 kirjoittanut tappawafanfoeva »
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #67 : Syyskuu 11, 2014, 21:45:42 »
Aika perusvarman oloinen kaveri oli Kärppiä vastaan. Tosin sitä hyökkäyspään pelotetta ei päästy mielestäni vielä paljoakaan näkemään (Aalto otti sen roolin), mutta ehkä huomenna sitten.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa Kalumummo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 411
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #68 : Syyskuu 12, 2014, 19:44:27 »
Väläytteli nopeuttaan kun lähti kärkikarvaajaksi. Ei mikään hidas kaveri ollut
Ville Nieminen @TampereenPoika 
Onnea Hakametsä 50v. Mulla on taskussa avaimet KOTIIN.

Poissa Number7

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 744
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #69 : Syyskuu 12, 2014, 21:37:19 »
Väläytteli nopeuttaan kun lähti kärkikarvaajaksi. Ei mikään hidas kaveri ollut

Mielestäni taas oli ainakin omassa päässä aika kankea ja tahtoi olla välillä vaikeuksissa. Hyökkäyspäässä ei toistaiseksi ole esittänyt mitään. Toivottavasti parantaa tästä. Eihän Baileynkään syyskausi hirveän hyvä ollut.

Poissa Miketti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 532
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #70 : Syyskuu 13, 2014, 08:08:56 »
Number7 mikäköhän Doughty Daavidin pitäisi olla, että olet tyytyväinen? Puolustuspäässä toki ei aina ole parhaillaan ei siinä. Mutta, että hyökkäyspäässä ei ole esittänyt mitään?? Kukas siellä yv:llä on ollut viivamiehenä ja muutenkin ollut maaleissa mukana kun Tapparan toimesta verkko on heilunut. No Daavidhan se siellä, iän ikuiset negailut sikseen.

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #71 : Syyskuu 13, 2014, 09:34:14 »
Väläytteli nopeuttaan kun lähti kärkikarvaajaksi. Ei mikään hidas kaveri ollut

Mielestäni taas oli ainakin omassa päässä aika kankea ja tahtoi olla välillä vaikeuksissa. Hyökkäyspäässä ei toistaiseksi ole esittänyt mitään. Toivottavasti parantaa tästä. Eihän Baileynkään syyskausi hirveän hyvä ollut.
4 CHL peliin 3+3. 2 Liiga pelissä 0+2. No ei noista nyt liika parane innostua, mutta aika huvittavaa väittää että ei ole toistaiseksi osoittanut mitään.
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa pate

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #72 : Syyskuu 13, 2014, 10:11:07 »
Daavid pahasti ulkona ipan ainokaisessa

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #73 : Syyskuu 13, 2014, 10:44:05 »
Daavid pahasti ulkona ipan ainokaisessa

No ei sitä pelkästään Deividin piikkiin voi laittaa, myös meitin maajoukkuehyökkääjä Jormakka oli aika kadoksissa tai siis sen mies. Jos nyt tilannetta oikein katsoin.

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: David Kolomatis
« Vastaus #74 : Syyskuu 13, 2014, 11:36:46 »
No ei sitä pelkästään Deividin piikkiin voi laittaa, myös meitin maajoukkuehyökkääjä Jormakka oli aika kadoksissa tai siis sen mies. Jos nyt tilannetta oikein katsoin.

Kolomatis piti omaa miestään Rautiaista, mutta Jormakka/JMJ katsoi vierestä kun Asplund nousi tekemään maalin.