Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

NHL kausi 2014-15

<< < (15/20) > >>

grassinen:
http://www.suomikiekko.com/2015/04/43-vuotias-jaromir-jagr-suunnittelee-jatkavansa-pitkaan-viiden-vuoden-paasta-seisot-samassa-paikassa/

Hieno mies toi Jaromir ja melkonen teräsmies, todellakin uskon että vielä ainakin pari vuotta menee ihan siellä melkein kärjen tuntumassa, eihän sitä ikää sitten ole kun vasta 45v ;)
Hienoa et viihtyy Panttereissa ja Sasha+muut saa kokemusta kentälle.

TJ:
onkohan eka kerta kun edelliskauden mestari (Los Angeles Kings) ja Presidents' Trophyn* voittaja (Boston Bruins) ei kumpikaan pääse pleijareihin?

* runkosarjan voittaja

Edit: On ensimmäinen kerta kun käy näin, ainakin sen jälkeen kun President's trophy lanseerattiin kaudella 1985-86. En tiedä onko sitä ennen käynyt näin, kyllähän runkosarjalla aina oli voittajansa ennen palkintoakin. ;D

TJ:
Ei liity NHL:n, mutta AHL:n. Teemu Pulkkinen on ollut ihan älyttömässä vireessä AHL:ssä. Ensin runkosarjan maalipörssin voitto 34 maalilla 46 pelissä siinä missä maalipörssin kakkosella oli 33 maalia mutta 73 pelissä. Sitten alko pleijarit, missä Teemu on läväyttäny 7 peliin 11 maalia. :D 11! Ihan älytön tahti. Viimeseen 28 peliin 34 maalia. :D

KILO:
Jep, Pulu on ollut aivan käsittämätön - ainakin teksti-tv:n mukaan, mitä olen seurannut. Pulkkisen potentiaali ei minulle koskaan oikein auennut, mutta minä olenkin sokea. Toivottavasti jatkaa samaa rataa myös ylhäällä, kun aika taas koittaa. Suomalaiset maalinsylkijät on kuitenkin niin harvinainen luonnonvara.

Harald Hokiman:
NHL:n konferenssifinaaliparit ovat selvillä, ainoastaan yksi joukkue jossa vähintään yhtä Suomalaista pelaajaa ei ole.

Anaheim Ducks (Sami Vatanen) vs. Chicago Blackhawks (Kimmo Timonen, Teuvo Teräväinen ja Antti Raanta)

New York Rangers vs. Tampa Bay Lightning (Valtteri Filppula)

Toivon kovasti että molemmissa Stanley Cup -finaalijoukkueissa olisi maastamme edustusta...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta