Kirjoittaja Aihe: Patrik Laine  (Luettu 342413 kertaa)

Poissa kontio

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #165 : Elokuu 15, 2014, 10:39:46 »
Teille jotka nyt heitätte eniten lokaa Patun päälle, ettekö muista mitä itte teitte 16 vuotiaana.

Mulla ainakin noi tappamiset ei aina jääny pelkästään uhkailuks. Välillä tuli yritettyäkin ...

Ehkä olen poikkeus, mutta en minä kyllä uhkaillut ketään tappaa 16v saati sitten yrittänyt.

Kai se sitten pitää yrittää ymmärtää vaikka toinen tappamista yrittääkin, kovin on vain ollut erilainen kasvatus ja sitä kautta käytöstavat.

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #166 : Elokuu 15, 2014, 10:40:14 »
Ennenkuin aletaan isommilla kirveillä huitoa olisi paikallaan selvittää asioiden taustat. Lapsilla ja varsinkin teini-ikäisillä lapsilla on taipumus oireilla näin vaikka ongelmat ovat ihan muualla.

Minusta näyttää ihan siltä että kaveri kaipaisi ammattilaisen apua selvittämään että mikä elämässä tällä hetkellä mättää. Jos asiat kotona ja koulussa on kunnossa niin jokin muu aiheuttaa paineet pojalle. Tuomitsemisen sijasta kaveri kaipaa apua juuri nyt.

Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa icehockey

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 176
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #167 : Elokuu 15, 2014, 10:54:44 »
Taitaa paneet tulla ulkopuolisilta ihmisiltä kuten tälläkin palstalla on huomattu.Ja varmasti kaveri asettaa myös itselle kovia paineita.Hyvä oli huomata aamulehdestä että Tappara paneutuu asiaan joka saralla ei varmasti silitä pojan päätä mutta toivottavasti ei käännä selkääkään.Tuskin Laine Tapparan ainut ongelmapelaaja on ollut eiköhän niitä vuosien saatossa ole ollut useampia.Itse en ole niin täydellinen että olisi varaa alkaa potkimaan jo maassa makaavaa.

Poissa tukkajukka2012

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 477
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #168 : Elokuu 15, 2014, 11:31:52 »
Taas Tapparan markkinointi osasto hereillä, Laineen fanipaitaa keskisormella ja tapan sut tekstillä.. Iltalehti mainostaa ja kauppa käy.


Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #169 : Elokuu 15, 2014, 11:40:43 »
Ennenkuin aletaan isommilla kirveillä huitoa olisi paikallaan selvittää asioiden taustat. Lapsilla ja varsinkin teini-ikäisillä lapsilla on taipumus oireilla näin vaikka ongelmat ovat ihan muualla.

Minusta näyttää ihan siltä että kaveri kaipaisi ammattilaisen apua selvittämään että mikä elämässä tällä hetkellä mättää. Jos asiat kotona ja koulussa on kunnossa niin jokin muu aiheuttaa paineet pojalle. Tuomitsemisen sijasta kaveri kaipaa apua juuri nyt.



Vaan jos toinen ei ole valmis vastaanottamaan mitään apua? Jos hän ei ymmärrä, että hänellä on ongelma? Tällaiset itseään täynnä olevat ihmiset yleensä ovat ainoita, jotka eivät avuntarvettaan tajua. Sanktio on ehkä tehokkaampi tässä tapauksessa.
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #170 : Elokuu 15, 2014, 12:50:51 »
On tehty kärpäsestä turhan iso härkänen. kerta kaikkiaan :D Angstinen teini näyttää keskisormee ja totee, et voin tappaa sut. Tällasta käytöstä näkee päivittäin auton ratissa, ja useesti, vieläpä aikuisilta ihmisiltä, ehkä pitäs niistä olla enemmän huolissaan, aikuiset niitä ihmisiä enimmäkseen tappaa, ei lapset ;)
Taitaa vaan kateus nostaa päätään täällä...
Tosiaan, nyt markkinointiosasto hereille, sinioranssit kukkahatut tän syksyn suurin muoti-ilmiö Tampereen seudulla :D
"Varo ettei talos pala!"

Poissa kirvesrinta

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #171 : Elokuu 15, 2014, 13:11:12 »
Laineen käytös U18-turnauksessa oli ei-hyväksyttävää ja asia joka Tapparassa pitää heti käsitellä ja mennä sen jälkeen eteenpäin.
Jos ja kun näin on tehty ja mitään täällä palstoilla vaadittuja sanktioita ei ole asetettu, niin hyvä asia koska sellaiset asiat (sanktiot) eivät kuulu Tapparalle. Laineelle voidaan asettaa säännöt, kuten muillekin, miten menetellään Tapparan joukkueen sisällä mutta mitään tarvetta taikka järkeä ei ole sen suurempia rangaistuksia asettamaan. Kaikki lienevät samaa mieltä siitä, että Laine on yksi kaikkien aikojen lahjakkuuksista, ainakin jos lahjakkuutta mitataan maalintekijäkyvyillä. Meillä on nyt käsissä sellainen timantti jota nyt pitää vain vähän hioa jotta saadaan kaikki hyöty sekä seuralle, että pelaajalle. Laine pitää nopeasti saada sille polulle, missä pelaaja pystyy parhaiten käyttämään apujaan joukkueensa hyödyksy. Savustaminen pois liigaringistä ja kokoonpanosta eivät ole näitä. Jos Laine on tarpeeksi tasokas päästääkseen kokoonpanoon niin Laine on kokoonpanossa. Jos Laine vielä rikkoo sovittujä sääntöjä niin silloin käsitellään ne, mahdollisesti jo ennalta yhdessä sovittujen ehtojen mukaisesti. Pelon ilmapiirillä asiaa on turha yrittää kuitenkaan ratkoa vaan kannustamisella.

Tästä johtuen tuntuukin ihmeellisestä tämä vahingoniloisten ja raukkamaisten kusipäiden määrä mitä täältä Tapparan omista faneista löytyy. Syytä olisi hävetä vihaviestejänne. Selvästi osa on oikein odottanut tätä hetkeä, että pääsee sanomaan tai kirjoitamaan ne kuuluisat kolme sanaa ”mitäs minä sanoin”.  Minä en tunne Lainetta henkilökohtaisesti ja jos tuntisin niin ei todellakaan olisi tarvetta olla mikään juoruämmä ja tulla tänne palstoille kertoilemaan ”totuuksia” ja haukkua samaan syssyyn vanhemmat etc. Jos on ongelmia niin asiat on selvitettävä asianosaisten kesken eikä tulla palstoille huutelemaan. Ja jos nyt ajatellaan Laineen käytöstä niin kuinka monella täällä oikeasti on tarkalla tasolla tiedossa mitä on tapahtunut, selvästi siellä on joku muu pelaaja vasikoinnut joten eipä tuollainenkaan oikein ymmärrystä osakseen saa. Joukkueen asiat pitäisi käsitellä pukukopissa, ei median kautta. Lopuksi eipä nuo keskarin näyttelyt ja epämääräiset uhkaushuutelut (niin että huutelun kohde ei edes tiedosta itse asiaa) kovin ihmeellistä käytösä teinipojalle ole. Ei ainakaan minun nuoruudessani.

Poissa Tammos

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 370
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #172 : Elokuu 15, 2014, 13:17:04 »
Kaikki on toisen käden tietoa, ja sitä myöten värittynyttä. Kuka oli se kiekkovanhempi, joka katsoi parhaaksi soittaa Iltalehteen. Kilpailu pelipaikoista maajoukkueessa on kovaa, ja näköjään moneen ollaan valmiita.

Poissa 1ohjari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #173 : Elokuu 15, 2014, 13:47:56 »
Sopiva rauhoittava mielialalääkitys ja jos se ei auta, niin laitokseen.
Kuinka ammattiapu toimii ja miten nopeasti on odettavissa parannus?
Ehtiikö parantua ennen kuin lähtee NHL:ään 18-20 vuotiaana?





Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #174 : Elokuu 15, 2014, 13:53:22 »
Sellainen tuli mieleen, että onhan Laineen Patulla kuitenkin Tapparan kanssa
jo pelaajasopimus joten kyllä tästä varmasti ollaan myös seuran puolesta
"tukkapöllyä" antamassa. Mitä tuo sitten pitääkin sisällään jää varmasti osapuolien tietoon,
eikä sitä pitäisikään julkisuuteen levitellä.
Kyllähän nyt pelaaja itse on käytöksellään heitellyt kiviä oman uransa tielle ja pahasti.
Harmittaa noin niinkun joukkueen kannattajana paljon.
Itseasiassa noilla ammatilaiskentillä oli sitten laji kun laji, niin tuosta keskarin näyttelemisestä
saa isoja sanktioita.
Kyllä 16 vuotiaan sällin pitäisi jo ymmärtää mikä on hyvää käytöstä ja mikä huonoa...jääkiekko
on joukkuelaji ja sen näkyvyys on todella suurta, joten kaikki mokailut noteerataan tarkasti, jos
meinaa menestyä urallaan.

Poissa Katsoja

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #175 : Elokuu 15, 2014, 14:04:16 »
Kirvesrinta on nyt pikkuisen pihalla. Mitä itse olen tässä tätä keskustelua seurannut, niin tuo viimeisin tempaus tuntuu olevan vain jäävuoren huippu. Ymmärrän kyllä nämä kiukkuisen kannanotot.
Itse olen läheltä seurannut ja ollut jo monta vuotta ihmeissään, mitä kaikkea juniorilta sallitaan ja siinä samassa muilla on tiukat säännöt.
Eikä varmasti nämä toilailut pääty tähän, niin jokapäiväisiä ne ovat olleet vuosikaudet.

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #176 : Elokuu 15, 2014, 14:05:46 »
Taitaa vaan kateus nostaa päätään täällä...
Sehän se on, kritiikkiä ei voi ikinä antaa olematta kateellinen. Taitaa Tapolakin olla vain kateellinen, kun kertoi Aamulehdessä että asiasta keskustellaan ja siihen puututaan.

Eihän Laineen keskisormenheiluttelut "oikeassa elämässä" ole iso juttu, mutta jääkiekkokaukalossa se on, ja jääkiekon ympärillähän tämä keskustelupalsta pyörii. Mut hei, mitä siitä että kaveri hölmöilee ittensä kotiin maajoukkueesta, pikkujuttuja moiset ja niitä sattuu kaikille, sitä paitti aikuisetkin suuttuu joskus.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2014, 14:07:47 kirjoittanut TJ »
Tätä ei saa ottaa talteen.

8onsekova16

  • Vieras
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #177 : Elokuu 15, 2014, 14:17:31 »
Just joo. "Pikkuisen" on karannut homma täällä. Vai että lääkitystä ja hoitolaitosta pitäis kaverille hommata? Heh, ei v***u. Tarvii kyllä sanoo että kukkahattuja riittää, käykääpäs maalaiset joskus vaikka iltaisin Tampereen keskustassa, pitäisköhän sielläkin kaikki heittää hoitoon ja lääkitylseen? En kyllä ole naurettavampaa ketjua nähnyt(siis sisällöltään) kuin tämä. Tämä pätkii jo Metsolapatsaiden omistajatkin. Juu, 16-v jääkiekon pelaaja näytti keskaria ja huusikin vielä päälle, ei muutakuin laitokseen tai lääkitystä, hohhoijaa. Eiköhän ne lääkkeet pitäis jakaa niille tuhansille jotka niitä oikeasti tarvitsee. Ei muutakuin jatkakaa, huh, mitähän sieltä vielä tulee?

Poissa valtteriv

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 41
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #178 : Elokuu 15, 2014, 14:53:56 »
16-vuotias näyttää keskisormea, voi herranduudeli sentään. Kyllä tarvitsee selkeästi valkotakkista apua, nimittäin ne jotka ovat tuosta hyvästä suunnittelemassa jotain terapiaa Laineelle. Hakeutukaa te hoitoon jos pää ei kestä sitä että tuorein huippulupauksemme ei olekkaan mikään partiopoika.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #179 : Elokuu 15, 2014, 15:02:14 »
16-vuotias näyttää keskisormea, voi herranduudeli sentään. Kyllä tarvitsee selkeästi valkotakkista apua, nimittäin ne jotka ovat tuosta hyvästä suunnittelemassa jotain terapiaa Laineelle. Hakeutukaa te hoitoon jos pää ei kestä sitä että tuorein huippulupauksemme ei olekkaan mikään partiopoika.
Valitettavasti aika ja paikka oli väärä sekä kyseessä ei ole ensimmäinen "pojan aivopieru". Ulkomailla maajoukkuepelissä sinä "tähtenä" et näyttele keskaria tai huutele hölmöyksiä valmentajalle jäällä pelin aikana koko hallin kuullen. Piste.

Koska Laine on yhä hiomaton timantti, on hyvä, että (vihdoin) asia nousee esiin ja tälle tehdään jotain. Siis yhdessä pelaaja itse, perhe, seura ja muut taustajoukot.

Edit: Ei "koko hallin kuullen".
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2014, 16:44:43 kirjoittanut soosi »