Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Liigakausi 2014-15

<< < (7/15) > >>

soosi:
Onko jossain Liiga kaiuden 2014-15 pelejä kalenterimuodossa? Olisi mukava saada pelit kalenteriin; kaikki tai edes Tapparan.

Linden #16:
Kyllä alkaa ennakkoon paperilla neljä joukkuetta erottumaan muista tässä vaiheessa. Lukko,Kärpät,Tappara ja Tps. Toki ei paperilla pelejä pelata, mutta yllättynyt olen mikäli  tästä nelikosta ei löydy runkosarjan voittaja sekä suomenmestari.

Jasu76:
M. Strozyk (vai mikä se nyt oli) on sitten pistänyt joukkueet järjestykseen viimekauden huumassa. Eipä noissa yllätystä,  hifk ehkä turhan korkealla kun haluaa että maakunta alkaa raivoamaan. Provoa tuo siis, kun itse en ainakaan keksi miksi noin ylhäällä eikä ukko itse suostu tuota perustelemaan.

Niin ja se kalenteri juttu olis kiva jos joku löytää...

"1. Kärpät 2. Lukko 3. HIFK 4. Tappara 5. TPS 6. Ässät 7. JYP 8. Blues 9. KalPa 10. Pelicans 11. SaiPa 12. HPK 13. Ilves 14. Sport."

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Heinäkuu 28, 2014, 13:28:37 ---Kyllä alkaa ennakkoon paperilla neljä joukkuetta erottumaan muista tässä vaiheessa. Lukko,Kärpät,Tappara ja Tps. Toki ei paperilla pelejä pelata, mutta yllättynyt olen mikäli  tästä nelikosta ei löydy runkosarjan voittaja sekä suomenmestari.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä ja yhtä varmana voi pitää sitä, että joku tuosta ryhmästä floppaa "totaalisesti".

Linden #16:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Heinäkuu 28, 2014, 15:06:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Heinäkuu 28, 2014, 13:28:37 ---Kyllä alkaa ennakkoon paperilla neljä joukkuetta erottumaan muista tässä vaiheessa. Lukko,Kärpät,Tappara ja Tps. Toki ei paperilla pelejä pelata, mutta yllättynyt olen mikäli  tästä nelikosta ei löydy runkosarjan voittaja sekä suomenmestari.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä ja yhtä varmana voi pitää sitä, että joku tuosta ryhmästä floppaa "totaalisesti".

--- Lainaus päättyy ---

Totta, kaikilla on oma,floppivaaransa.. Mielestäni tässä järjestyksessä: Tps: Turussa ei ole mikään onnistunut vuosiin ja melkoinen muukalaislegioona jälleen. Tappara: uusi kokematon päävalmentaja Lukko: liian vapaa harjoittelu kesällä? Raumalla ennenkin flopattu usein nimekkäällä joukkueella. Kärpät: etukäteen varmoin suorittaja, mutta aina vaikea mestaruuden jälkeinen kausi...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta