Kirjoittaja Aihe: Muut ulkomaalaiset sarjat  (Luettu 8667 kertaa)

Poissa valtteriv

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 41
    • Profiili
Vs: Muut ulkomaalaiset sarjat
« Vastaus #15 : Kesäkuu 10, 2014, 20:15:05 »
http://www.suomikiekko.com/2014/06/ruotsalaisseura-ravaytti-kannattajien-pyynnosta-pelaa-ilman-mainoksia-koko-kauden/
Lainaus
Ruotsalaisseura räväytti kannattajien pyynnöstä – pelaa ilman mainoksia koko kauden!

Ruotsalaisseura Brynäs pelaa tulevalla kaudella pelipaidoilla, jotka ovat täysin ilman mainoksia.
Asiasta uutisoi ruotsalaislehti Gefle Dagblad verkkosivuillaan.
Syynä valintaan on kannattajien toive. Brynäs on pelannut myös viime kausilla juhlaotteluja pelipaidoissa, joissa ei ollut ollenkaan mainoksia.
Nyt seura aikoo olla ensimmäinen SHL-organisaatio, joka pelaa koko kauden ilman tilkkutäkkipaitoja.
Tulevalla kaudella Brynäsin paidassa näkyy vain logo sekä hyväntekeväisyysjärjestö Unisef, jonka kanssa seura aloitti vuosi sitten historiallisen yhteistyön.
Asiasta uutisoi Suomessa ensimmäisenä marmai.fi-verkkolehti.

Turha haaveille että Tappara näin tekis, mutta mä kyllä nostan hattua tuolle päätökselle. :)

Minä en nosta hattua. En lainkaan. Mitä haittaa noista mainoksista on? Jokaisesta mainoksesta kilahtaa killinki kirstuun joten minun puolestani saavat ripustella ja liimailla niitä paitoihin niin paljon kuin lystää, kunhan nyt logon jättävät näkyviin.

Paidan ulkonäöllä on eroo kun yöllä ja päivällä. Kun katsoo vaikka NHL joukkueiden paitoja joissa ei mitää mainoksia ole, niin onhan ne hienoja ja selkeen näköisiä verrataessa paitaa joka on sullottu täyteen mainoksia.

Hienoja ovat juu mutta toisaalta täällä on myös kamala poru siitä kun ulkomaat (lähinnä khl) vievät kirsikat kakun päältä niin pitäisikö liigaseurojen todella laittaa taloutensa vielä tiukemmalle poistamalla mainokset pelikuteista. Jääkiekko on raavaiden miesten peli ja missikisat ovat sitten aivan omat mittelönsä. Esteettisyys on minulle aivan yhden tekevää, pelin laatu on tärkeämpää.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Muut ulkomaalaiset sarjat
« Vastaus #16 : Kesäkuu 11, 2014, 06:33:36 »
http://www.suomikiekko.com/2014/06/ruotsalaisseura-ravaytti-kannattajien-pyynnosta-pelaa-ilman-mainoksia-koko-kauden/
Lainaus
Ruotsalaisseura räväytti kannattajien pyynnöstä – pelaa ilman mainoksia koko kauden!

Ruotsalaisseura Brynäs pelaa tulevalla kaudella pelipaidoilla, jotka ovat täysin ilman mainoksia.
Asiasta uutisoi ruotsalaislehti Gefle Dagblad verkkosivuillaan.
Syynä valintaan on kannattajien toive. Brynäs on pelannut myös viime kausilla juhlaotteluja pelipaidoissa, joissa ei ollut ollenkaan mainoksia.
Nyt seura aikoo olla ensimmäinen SHL-organisaatio, joka pelaa koko kauden ilman tilkkutäkkipaitoja.
Tulevalla kaudella Brynäsin paidassa näkyy vain logo sekä hyväntekeväisyysjärjestö Unisef, jonka kanssa seura aloitti vuosi sitten historiallisen yhteistyön.
Asiasta uutisoi Suomessa ensimmäisenä marmai.fi-verkkolehti.

Turha haaveille että Tappara näin tekis, mutta mä kyllä nostan hattua tuolle päätökselle. :)
Mtv uutisoi myös. Kuinka ollakaan, Gävlen kunta tukee Brynäsiä 25 miljoonan kruunun (yli 2,5 miljoonan euron) suuruisella summalla ja edellyttää, että joukkueen pelipaidoissa on ainoastaan seuran sekä Unicefin logot.
Hattua nostetaan siis Gävlen kunnalle. Eikä tule tapahtumaan Tampereella.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Muut ulkomaalaiset sarjat
« Vastaus #17 : Kesäkuu 11, 2014, 11:17:46 »
http://www.suomikiekko.com/2014/06/ruotsalaisseura-ravaytti-kannattajien-pyynnosta-pelaa-ilman-mainoksia-koko-kauden/
Lainaus
Ruotsalaisseura räväytti kannattajien pyynnöstä – pelaa ilman mainoksia koko kauden!

Ruotsalaisseura Brynäs pelaa tulevalla kaudella pelipaidoilla, jotka ovat täysin ilman mainoksia.
Asiasta uutisoi ruotsalaislehti Gefle Dagblad verkkosivuillaan.
Syynä valintaan on kannattajien toive. Brynäs on pelannut myös viime kausilla juhlaotteluja pelipaidoissa, joissa ei ollut ollenkaan mainoksia.
Nyt seura aikoo olla ensimmäinen SHL-organisaatio, joka pelaa koko kauden ilman tilkkutäkkipaitoja.
Tulevalla kaudella Brynäsin paidassa näkyy vain logo sekä hyväntekeväisyysjärjestö Unisef, jonka kanssa seura aloitti vuosi sitten historiallisen yhteistyön.
Asiasta uutisoi Suomessa ensimmäisenä marmai.fi-verkkolehti.

Turha haaveille että Tappara näin tekis, mutta mä kyllä nostan hattua tuolle päätökselle. :)
Mtv uutisoi myös. Kuinka ollakaan, Gävlen kunta tukee Brynäsiä 25 miljoonan kruunun (yli 2,5 miljoonan euron) suuruisella summalla ja edellyttää, että joukkueen pelipaidoissa on ainoastaan seuran sekä Unicefin logot.
Hattua nostetaan siis Gävlen kunnalle. Eikä tule tapahtumaan Tampereella.
Tampereella kaikki pitää sitten antaa kaupungilta kiekkoasioissa kolmesti; Tapparalle, Ilvekselle ja Kooveelle. On se sitten sponssit tai jääajat.

AKT / Tampereen kiekkopiirit: Saavutetuista eduista ei tingitä ja MULLE kans.  ;D

Poissa S.T.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1265
    • Profiili
Vs: Muut ulkomaalaiset sarjat
« Vastaus #18 : Kesäkuu 18, 2014, 03:45:47 »
Texas Stars voitti Calder cupin. Jyrki Jokipakka on suomalaisista 13 pelaaja, joka on kyseistä pyttyä nostellut.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 18, 2014, 03:56:10 kirjoittanut S.T. »
Water is wet, the sky is blue, women have secrets. Who gives a fuck? 
-Joe Hallenback, The Last Boy Scout-