Kirjoittaja Aihe: Teddy Da Costa  (Luettu 69826 kertaa)

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #135 : Lokakuu 22, 2014, 11:45:52 »
Tuota minäkin jo ounastelin. Tuon vamman kanssa pitää vaan olla niin pirun varovainen.
Minkä vamman?
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa Peetu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #136 : Lokakuu 22, 2014, 13:22:55 »
Onko tää KHL:ssä pelaava Stephane Da Costa Teddyn veli? Hyvin tuntuu Stephanella kulkevan
http://en.khl.ru/players/22668/
 ;)
"me mennään minne vaan" Juti 2011

Poissa Kylmäpää-Kake

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 193
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #137 : Lokakuu 22, 2014, 13:33:04 »
Onko tää KHL:ssä pelaava Stephane Da Costa Teddyn veli? Hyvin tuntuu Stephanella kulkevan
http://en.khl.ru/players/22668/
 ;)
Ovat veljeksiä.
- Lähtökohtana on se, että kaikki yrittää niin helkkaristi. Pelikirjoilla siellä ei pärjää, Jukka Rautakorpi.

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #138 : Lokakuu 22, 2014, 16:28:20 »
Tuota minäkin jo ounastelin. Tuon vamman kanssa pitää vaan olla niin pirun varovainen.
Minkä vamman?

Messin pitäis nyt omaksua semmonen käytäntö, että joko kertoo asiat niinku ne on, tai sitte ei kerro mitään. Noi vihjaukset ei oikeen palvele ketään.

Mutta Teddyn pitäis kyllä saada ittensä kuntoon ja päästä pelaan. Miehestä voi olla vielä iso apu. Oli yks parhaista sillon, ku Tapparan peli yski.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #139 : Lokakuu 22, 2014, 16:39:49 »
Nuo on vähän kuule semmosia asioita, että niitä ei kerrota. Jos olen sitä mieltä, että esim. Teddyn kohdalta näyttää hyvältä paranemistilanne, niin voin postitiivisuutta listäkseni kertoa, mitä omin silmin näen. Jos joskus vaivautuisit hallille, niin sokeanakin näkisit mikä esim. Teddya tai Joshia vaivaa. Jos tiedän, mikä vaiva pelaajalla on, niin vaivasta en kerro, se on varma se. Paljon pahemaa on spekulointi ilman mitään tietoa asiasta ja niistäpä ne huhut vasta siipiä saavatkin. Täällä saa lukea niin paljon ihan tyhjänpäiväisiä spekulaatioita, että, usko vain, monta kertaa tekee mieli oikoa asioita, mutta kun ei aina oikein voi. Ja sellaiseen juupas eipäs väittelyyn minua ei oikein saa.

Nämä Teddy-Josh asiat toin esille syystä, että täällä on palkattu heidän tilalleen miestä jos toistakin...ihan turhaan.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #140 : Lokakuu 22, 2014, 17:43:45 »
Nuo on vähän kuule semmosia asioita, että niitä ei kerrota. Jos olen sitä mieltä, että esim. Teddyn kohdalta näyttää hyvältä paranemistilanne, niin voin postitiivisuutta listäkseni kertoa, mitä omin silmin näen. Jos joskus vaivautuisit hallille, niin sokeanakin näkisit mikä esim. Teddya tai Joshia vaivaa. Jos tiedän, mikä vaiva pelaajalla on, niin vaivasta en kerro, se on varma se. Paljon pahemaa on spekulointi ilman mitään tietoa asiasta ja niistäpä ne huhut vasta siipiä saavatkin. Täällä saa lukea niin paljon ihan tyhjänpäiväisiä spekulaatioita, että, usko vain, monta kertaa tekee mieli oikoa asioita, mutta kun ei aina oikein voi. Ja sellaiseen juupas eipäs väittelyyn minua ei oikein saa.

Nämä Teddy-Josh asiat toin esille syystä, että täällä on palkattu heidän tilalleen miestä jos toistakin...ihan turhaan.
Mutta kerrot kuitenkin sitten. Se että olet muka jotain tietävänäsi, mutter kerro kuitenkaan aiheuttaa epäilyksiä ja mielenkiinto ihmisillä asiaa kohtaa vain kasvaa. Tuo tieto että "Tuon vamman kanssa pitää pirun varovainen olla", on täysin turha jos et vaivaudu mitään enempää sitten kertomaan. Tuo jos mikä sitä spekulointia aiheuttaa  ;D Jos menossa olis finaalit ,niin täällä olis porukka päätä pahkaa keksimässä, mikä tuo erityistä varovaisuutta vaativa vamma on. Oisko vaikka olkapään kanssa jotain tekemistä ? Se itellä tulee ainakin nopeasti mieleen. Ja itse voin sanoa että mua hen.kohtasesti ärsyttää tällane, että tänne tullaan esittämään, että minä tiedän kaiken, mutta enpäs nyt kuitenkaan teille mitään kerro.
 

Toivottavasti Costa nyt täyteen kuntoon tulee mahdollisimman nopeasti, oli jo hyvin pääsemässä vauhtiin ennen loukkaantumista. Sijoittaisin itse kyllä kaveria pelaavaan kokoonpanoon tässä jo mahdollisesti, vaikka hyvin onkin nyt joukkueella kulkenut. Mutta antaa nyt ainakin jonkun pelin siellä Lekissä eka pelata

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #141 : Lokakuu 22, 2014, 18:48:24 »
Turha se on Messin nyt noista spekuloinneista rueta ohjeistamaan, jos samalla niitä itse ruokit noilla vihjailuilla.
Kyllä meistä varmasti useampikin voisi siellä hallilla käydä reenejä kattoo, mutta ku meillä on töitä, joillakin koulua.

Kyllä täälläkin DaCostaa kovasti kokoonpanoon odotellaan, enkä itse henk.koht. oo missään vaiheessa ketään tilalle toivonukkaan. Päinvastoin, kuten monet muutkin, oon toivonu enemmänkin miehelle vastuuta :)

Löööv ;)
"Varo ettei talos pala!"

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #142 : Lokakuu 22, 2014, 21:33:03 »
Niin, että sokeaki näkee mikä miestä vaivaa, mutta se, joka on nähny, ei voi kertoa mitä on nähny? Toki ymmärrän, ettei voi kertoa semmosia asioita, jotka kuulee joltain asianomaiselta, mutta toi logiikka ei oikeen muuten aukene. Enkä kyllä oikeen allekirjota sitäkään, että huhut leviää enemmän sillon, ku asiasta ei mitään tiedetä, kuin sillon, jos kuullaan jotain epämäärästä. En ehkä tunne Messin vihkiytymistä Tapparan sisäisiin asioihin, mutta eipä Messilläkään oo mitään käsitystä, käynkö hallilla kuinka paljo ja kuinka usein...

Saa nähdä, saanko elämäni ensimmäisen varoituksen, ku rupesin tämmöseen keskusteluun.  :P

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #143 : Lokakuu 22, 2014, 21:46:19 »
Ei taida moisesta varoitusta tulla, jos tulee, niin käyn eturintamassa sinua puolustamaan. :D. Vähemmällä täällä näyttää selviävän, kun vaan lukee toisten kirjoituksia.

Asiaa: Teddy pealsi tänään 20,39 ja veti 23 vaihtoa eli melkein minuutin vaihtoja. 5 laukausta, joista 1 laukaus parhaalta 1 sektorilta, muut 3 siniseltä ja 1 yp-pisteen yläkaarelta. Aloitukset 3/0. Plus miinus 0.
Siinä statsia.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2014, 22:02:23 kirjoittanut Messi »
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #144 : Lokakuu 25, 2014, 20:05:33 »
Teddyllä tänään hieno peli. Todella makea maali. Tuollaista laukausta pitäsi käyttää enemmän. Maaliin johtanutb laukaus oli liigan tilastojen mukaan Teddyn kahdeksas laukaus koko liigassa.

Poissa Sardion

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #145 : Lokakuu 26, 2014, 00:25:27 »
Teddyllä tänään hieno peli. Todella makea maali. Tuollaista laukausta pitäsi käyttää enemmän. Maaliin johtanutb laukaus oli liigan tilastojen mukaan Teddyn kahdeksas laukaus koko liigassa.

Tästä tulikin mieleen, että miksiköhän Teddyä ei kokeilla kakkosylivoimassa. Mies itse kommentoi ylelle, että yrittää napata isompaa roolia joukkueesta.

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #146 : Lokakuu 26, 2014, 10:28:32 »
Marjamäki - Green - Da Costa voisi olla hyvä.
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa Kylmäpää-Kake

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 193
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #147 : Marraskuu 06, 2014, 20:21:43 »
Teddy iskeny maalin Ranskan maajoukkueessa Norjaa vastaan.
- Lähtökohtana on se, että kaikki yrittää niin helkkaristi. Pelikirjoilla siellä ei pärjää, Jukka Rautakorpi.

Poissa Virveliä kainaloon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 773
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #148 : Marraskuu 13, 2014, 21:04:11 »
Tänään voisi haukkua vaikka ketä, mutta mennään posilinjalla. Teddylle pitäisi kyllä löytää paikkaa ylivoimalta, koska a) se ei voi mennä huonommin ja b) Teddy on tällä hetkellä Tapparan paras hyökkääjä kiekollisena. Sinänsä ei haittaa, että pelaa nelosessa, koska kuitenkin ihan hyvät ketjukaverit, mutta tosiaan sinne ylivoimalle, vaikka Järvisen tilalle, tai sitten Jormakan.
"Vai että luottamus mennyt, joo-o. Tämän kun voisi jotenkin muutenkin kuin Palo-Penan ja taksikuskien jutuilla todistaa. On tää vääntäminen kyllä vallan turhaa touhua, annetaan nyt poikien pelata." 10.12.2014

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #149 : Marraskuu 13, 2014, 21:21:59 »
Teddy saatto hyvinkin olla meidän paras hyökkääjä tänään, ja silti peliaikaa ylivoimaisesti vähiten.
Tapolan jääräpäinen peluuttaminen on kyllä harvinaisen lujassa, joillekin pelaajille peliaika on jopa tiukemmassa kun Rautakorvella.
"Varo ettei talos pala!"