Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (198/288) > >>

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Maaliskuu 14, 2015, 13:55:14 ---Joo vaikka mä olenkin iso Tömmer-fani, niin ei tuo laukaus siinä mielessä ole pelote, että se suuntautuu aika usein suoraan logoon, tai menee seinille. Kolomatisista, niin veto on varmaan hyvä, mutta Liiga-peleissä se on aina odotuttanut niin kauan, ettei voi enää osua muualle kuin alivoimamiehen polvisuojiin.

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä taas Tömmerin laukaus on siinä suhteessa loistava koska se tuntuu menevän todella isolla prosentilla maalille. Tömmernes usein laukookin ihan ranteella mutta jos maalille vaan saadaan kunnon maski niin näen nuo laukaukset äärimmäisen vaarallisina.

tapsa34:
Voihan sitä kakkos-YV:aa pyörittää ihan eri kaavalla? Vaikka siellä vasemmalta puolen. Kyllä Dixon osaa pistää syötöstä tyhjiin. Ja tömmernes pistää kiekkoa maaliin tai ohjureita sinne. 2-3 kiekoista sitten hakataan väkisin sisään:) Kyllä ne varmaan muutenkin harjoitteleen uusia kuvioita ylivoimaan?

30#:
Itse pidän jopa hyvänä asiana että kakkos YV ei ole toiminut tai edes haettu toimivaksi vielä, pysyypä ainakin pienoinen yllätys momentti tuossakin, ainakin kun ekan kerran pelataan.
Itse pistäisin kakkos YV:hen viivaan Tömen ja Kolan, maalille Masin ja maalin taakse Erkinjuntin ja Dixonin, eli pelattaisiin noppavitosella jossa haettaisiin Tömelle ja Kolalle suoraan syötöstä laukausta.

AnSo:

--- Lainaus käyttäjältä: 30# - Maaliskuu 18, 2015, 21:32:51 ---Itse pidän jopa hyvänä asiana että kakkos YV ei ole toiminut tai edes haettu toimivaksi vielä, pysyypä ainakin pienoinen yllätys momentti tuossakin, ainakin kun ekan kerran pelataan.
Itse pistäisin kakkos YV:hen viivaan Tömen ja Kolan, maalille Masin ja maalin taakse Erkinjuntin ja Dixonin, eli pelattaisiin noppavitosella jossa haettaisiin Tömelle ja Kolalle suoraan syötöstä laukausta.

--- Lainaus päättyy ---

Katos sullahan oli samoja ideoita mitä kävin tonne toiseen ketjuun kirjoittelees. Kolomasa vois hyvin vedellä seiskapakin roolissa muutaman hajavaihdon ja kakkos yv:tä Tömmerin kanssa.

Linden #16:
Jatkoaika.com on tehnyt melko kattavan jutun meidän päävalmentajasta, jodda käydään läpi Jussin tie liigan päävalmentajasi, sekä tämän joukkueen kasvutarina tähän pisteeseen. Kannattaa lukea!Jatkoajan juttu Jussi Tapolasta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta