Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (178/288) > >>

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: tukkajukka2012 - Helmikuu 19, 2015, 14:08:26 ---Olen kyllä täysin samaa mieltä Bwon kanssa. Ja vaikka kauden lopussa olis kannu kädessä, niin näillä näytöillä ei kyllä valmentajasta/valmennusryhmästä johtuvaa ole. Nippu on huikeen hyvä. Kärpät on ainoo millä parempi ja sielläkin "epätasaisempi" joukkue.



--- Lainaus päättyy ---


Haha helppo työ Tapolalla, vaikka tulisi mestaruus niin Tapolalle turha antaa krediittiä kun on noviisi, auktoriteettiongelmainen ja luultavasti myös tappaa peli-iloa kokeneimpien pelaajien joukossa. Huh huh.

juujuujep:
Yhdestä asiasta on eri osapuolet samaa mieltä, Tapola on antanut vapaat kädet joukkueelle, johtopäätökset ovat erilaiset. Pro Tapolan mielestä nerokasta ja Tapolaa vastaan olevat eivät pidä sitä valmentamisena ollenkaan vaan homman ulkoistamisena pelaajille.
Mielellään kuulisin hiukan yksityiskohtaisempia juttuja hyvistä ja huonoista puolista Tapolan valmentamisessa.

Labrys:
Olisiko siä ollut sauna-illassa työyhteisöstä tuttu avautuminen humalassa pomolleen(Tapola) ja tämä olis ottanut myös rennosti ja porukalla päättäny, että voi**u jätkät ny aletaan voittaan ja tuodaan kannu manseen! Joulutauon alkaessa tais sauna-ilta olla?
Eiku alkoon, moro! Koskipuistossa tavataan!

4_TRA:
Onhan meillä ihan hyvä joukkue vaan ei se nippu nyt aivan huikea kyllä ole. Vaikka tuo puolustus onkin ihan hyvä niin vastaavasti  hyökkäysuunnasta löytyy myös puutteita ihan riittävästi. Huikeaa on ollut työmäärä maalia kohti etenkin alkukauden aikana, huikea nippu olis tehny enemmän vähemmällä puurtamisella. Nyt ollaan tehty maaleja viidenneksi eniten ja päästetty kolmanneksi vähiten.
Kyllä valmennuksella on kuitenkin osuutta onnistumisiin, tuki ja muutosten hallinta pelaamisessa niinkuin se kokonaisuuden kautta nähdään. Mun käsittääkseni pelaajat, lähinnä hyökkääjät, sopivat keskenään yksityiskohtaisemmin pelaamisesta. Siellä on sitä pelaamisen vapautta. No toki olen seurannu vaan yhdet reenit ettei tuo otanta kovin lavea ole.

Hiukan ohi aiheen mutta sitten kun dissaatte valmennusta nostamalla nipun huikeaksi niin samalla piilee vaara että kehuttu huomaamatta Mikkiä & co joka tuota nippua on kasannu. Verratkaas pelaajabudjettia vaikka Kärppiin ja Hifkiin.
Vaan ei kait yksikään Liigan joukkue ole täydellinen rosteriltaan ja valmenukseltaan.

juujuujep:
No aloitan itse. Avauspeli ja sitäkautta hyökkäyspeli ei toiminut syksyllä. Systeemi ei mielestäni muuttunut vaan pelaajan taidot(lue Tömmernes).
Ylivomassa tapahtui selkeä muutos ja ruvettiin pelaan syvän kautta, selkeä valmennuksellinen parannus ja siitä creditit Tapolalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta