Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (177/288) > >>

Ioni:

--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Helmikuu 19, 2015, 13:26:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ioni - Helmikuu 19, 2015, 13:05:44 ---Antakaa nyt ihmisten olla asioista mitä mieltä tahansa! Teistä kukaan ei ole sen luokan keikkovelho, että olisi varaa tyrmätä toisten mielipiteet ja jopa haukkua niiden esittäjiä trolleiksi ja muiksi henkiolennoiksi.

Tapola jakaa mielipiteet, hyväksykää se. Tämä on vain jääkiekkoa, mutta Tappara on elämäntapa ja sitä pitää saada vaalia parhaaksi katsomallaan tavalla. Jos meidän rakastama seuramme jonkun mielestä on äärimmäisen huonoissa käsissä, niin suotakoon se ajatusmaailma hänelle. Se ei tarkoita, että muiden pitää samat ajatukset omaksua. "Jos et ole samaa mieltä olet väärää mieltä" on äärimmäisen vaarallinen ajattelutapa eikä se oikeastaan edes johda mihinkään. Nyt sentään meillä olisi aihioita kunnon keskusteluun, mutta kukapa täällä oikeasti enää haluaa ottaa asioihin kantaa jos sattuu olemaan eri mieltä valtaväestön kanssa? Hyvät väittelijät hyökkäävät aina kohti itse väitettä, eivät väitteen esittäjää.

Jussi valmentaa tämän kauden loppuun, tulos ratkaiskoon tulevaisuuden.

--- Lainaus päättyy ---

Kuka tässä on väitteen esittäjää vastaan hyökännyt? (Joo, se koira älähtää jne. Oletin, että minuakin tässä tarkoitetaan, kun vastaan väitin.)

Mistä sitten voidaan kiistellä, jos ei mielipiteistä. Kyllä kai mielipiteitä voi tyrmätä, jos on esittää niitä vastaan järkeviä perusteluita. Natseillakin oli monenlaisia mielipiteitä, jotka on varsin helppoa tyrmätä, vaikkei mikään natsivelho olisikaan.

--- Lainaus päättyy ---

Joka kerta kun käytetään nimitystä "trolli" henkilöstä jolla on eriävä mielipide kuin itsellä, niin mennään henkilökohtaisuuksiin. Puhuin yleisesti tämän foorumin meiningistä, en kenestäkään palstailijasta erikseen.

Sori OT.

bwo:
No, tossa edellä toivottiin, että lopettaisin kirjoittamisen. Ehdotin vain, että jospa se, jos nyt joku, lopettaa, joka näkemyksineen on lopulta väärässä. Mä olen puhunut johdonmukaisesti samaa. Valmentajan paukut ei riitä ja osoittanut ne esimerkit, joissa mielestäni tämä toistuvasti tulee esiin. Olen peruskritisoinut ratkaisua, jossa erittäin taitava ja kokenut ryhmä annetaan noviisivalmentajan käsiin. Olen hyvin mielelläni lopulta väärässä luulossani, että kellarissa haisee savu.

tukkajukka2012:
Olen kyllä täysin samaa mieltä Bwon kanssa. Ja vaikka kauden lopussa olis kannu kädessä, niin näillä näytöillä ei kyllä valmentajasta/valmennusryhmästä johtuvaa ole. Nippu on huikeen hyvä. Kärpät on ainoo millä parempi ja sielläkin "epätasaisempi" joukkue.

Tapola/Vähäruohola taitaa olla liigan kokemattomin pari. Ja varsinkin Vähäruoholalla kokemus aikusten valmennuksesta mitätön,tai ylipäätään valmennuskokemus. Tapolakaan ei koskaan ollu päävalmentajana aikuisilla. Miks tollaselle nipulle tomonen märkäkorva kaksikko.

Mutta tietysti toivotaan että pelaajt saa pelata peliä ja tuo kannun manseen.

Ja siinäkin oon monen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että tätä ketjua melko turha jatkaa kun tällä mennään tää kauai.. Uusi ketju voisi olla Jussi Tapola päävalmentaja 2015-2016?

Löki:

--- Lainaus käyttäjältä: bwo - Helmikuu 19, 2015, 13:49:08 ---No, tossa edellä toivottiin, että lopettaisin kirjoittamisen. Ehdotin vain, että jospa se, jos nyt joku, lopettaa, joka näkemyksineen on lopulta väärässä. Mä olen puhunut johdonmukaisesti samaa. Valmentajan paukut ei riitä ja osoittanut ne esimerkit, joissa mielestäni tämä toistuvasti tulee esiin. Olen peruskritisoinut ratkaisua, jossa erittäin taitava ja kokenut ryhmä annetaan noviisivalmentajan käsiin. Olen hyvin mielelläni lopulta väärässä luulossani, että kellarissa haisee savu.

--- Lainaus päättyy ---
Eikö tämä ole just oikein että kokenut ryhmä 'annetaan' noviisi valmentajalle? Tämähän on se voimavara millä tässä pärjätään.

Väsyneet Kädet:

--- Lainaus käyttäjältä: tukkajukka2012 - Helmikuu 19, 2015, 14:08:26 ---...Mutta tietysti toivotaan että pelaajt saa pelata peliä ja tuo kannun manseen.

...
--- Lainaus päättyy ---
No jos pelaajat pelaavat ja voittaessaan itse ovat sen klaaranneet, niin eikös tappiokin silloin heidän niskaan mene, eli taso ei riittänytkään?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta