Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (173/288) > >>

Virveliä kainaloon:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Helmikuu 18, 2015, 18:40:48 ---Onhan se kyllä paskamainen juttu, että joukkueella on maalivahti, vieläpä Liigan tasolle kovan luokan tekijä. Torjuu jopa kiekkoja jolloin joukkue voi voittaa.

--- Lainaus päättyy ---

Näin on. En pidä valmentajaa minään, ennen kuin voittaa pelejä maalivahtitandemilla Raycroft-Michaud.

Labrys:

--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Helmikuu 18, 2015, 18:51:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Helmikuu 18, 2015, 18:40:48 ---Onhan se kyllä paskamainen juttu, että joukkueella on maalivahti, vieläpä Liigan tasolle kovan luokan tekijä. Torjuu jopa kiekkoja jolloin joukkue voi voittaa.

--- Lainaus päättyy ---

Näin on. En pidä valmentajaa minään, ennen kuin voittaa pelejä maalivahtitandemilla Raycroft-Michaud.

--- Lainaus päättyy ---
No vois ensin kokeilla Peltosta, jos sittenkin voitetaan kärkiporukoita Jussi on nero, tappion tullessa monoo perseelle.

gatecrasher:
Itse olin vielä joulutauon jälkeisen Tepsin matsin jälkeen monottamassa Tapolaa ulos. Ja taisin pitää pelejä poikotissakin, no peräti yhden matsin ajan. Pakko nostaa käsi virheen merkiksi, Tapola on kehittynyt huimasti kauden aikana ja omalla tekemisellä osoittanut että seurajohdon luottamus on kannattanut. Kävi loppukaudesta sitten miten tahansa. Merkillepantavaa on, että Tappara on saanut jo ennen kautta "toivotun" yhden kivijalan lisää pelaamiseen, nimittäin hyökkäyspelaamisen. Se miten Tapparan hyökkäyspelaaminen on sujunut, ainakin joulutauon jälkeen, on sellaista mitä toivoi jo viime kaudella vahvan keskialueen puolustamisen lisäksi. Toki edelleen tulee pelejä tai jaksoja yksittäisten pelien sisällä jolloin ei päästä edes keskialueen yli, mutta matsit ovat olleet niin viihteenä kuin pelitavan monipuolisuuden suhteen varsin laadukasta tekemistä.

peterra:

--- Lainaus käyttäjältä: bwo - Helmikuu 18, 2015, 17:57:45 ---Tämänkin tuloksen taakse pitää katsella. Ilman Metsolaa peli olisi voinut, jälleen kerran, mennä aivan toisinpäin. Mun on vaikea nähdä sitä valmennuksen suurta neroutta, jolla nämä luvut syntyivät. Ja syntyivätpä toisen tehtävään alamittaisten koutsin joukkuetta vastaan.

Tämä pelaajarosteri ja Tapola eivät sovi yhteen. Huippujoukkue ja tet-harjoittelija. Ei toimi.

--- Lainaus päättyy ---

Jätä tämä foorumi oikeasti jo. Vanha levy kyllästyttää jo.

bwo:
Tehdään sopimus.

Sinä jätät foorumin ja pahoittelet lakki kädessä jos kausi jää, joukkueen pelatessa kovimmalla rosterillaan 30 vuoteen (ehkä 2012-13 kokoonpanon kanssa) a) sääleihin tai b) lähtee lomalle puolivälierissä. Minä teen samoin jos ollaan finaalissa. Jos voitetaan mestaruus, niin lähetän Tapparan toimistolle harjoittelijaksi kutsumalleni koutsille henk.koht.pahoittelukirjeen kuohujuoman kanssa.

Mun pointti on ollut, että pelissä näkyy liikaa noviisikoutsin puutteita. Totta kai siinä näkyy myös itseohjautuvan, erittäin laadukkaan pelaajaporukan työ. Jos tätä näkemystä ei kestä lukea keskustelufoorumilla, niin kysyisin allergikolta, että kannattaisiko ehkä itse vältellä täällä oloa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta