Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (172/288) > >>

67:

--- Lainaus käyttäjältä: illodin - Helmikuu 17, 2015, 23:09:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Helmikuu 01, 2015, 08:33:35 ---Juuri, oppitunteja on tullut aivan tarpeeksi. Siellä on Kärpät, Kalpa, Jyp ja Lukko joita Tappara ei vaan kykene voittamaan muutakuin "vahingossa".

--- Lainaus päättyy ---

Oho tais käydä vahinko taas tänään. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Alkaa näyttää siltä, että olen ollut väärässä ja hätäinen.  ;) Näin olisin toivonut muutamia kausia taaksepäinkin tapahtuvan.

illodin:
Joo on se peli muuttunut kyllä, alkukaudesta ei päästy edes keskialueelle saatika hyökkäysalueelle muuten kuin roikulla punaselta. Ei auta kun naatiskella nyt ja toivoa että vire kestää pitkälle kevääseen.

bwo:
Tämänkin tuloksen taakse pitää katsella. Ilman Metsolaa peli olisi voinut, jälleen kerran, mennä aivan toisinpäin. Mun on vaikea nähdä sitä valmennuksen suurta neroutta, jolla nämä luvut syntyivät. Ja syntyivätpä toisen tehtävään alamittaisten koutsin joukkuetta vastaan.

Tämä pelaajarosteri ja Tapola eivät sovi yhteen. Huippujoukkue ja tet-harjoittelija. Ei toimi.

Virveliä kainaloon:

--- Lainaus käyttäjältä: bwo - Helmikuu 18, 2015, 17:57:45 ---Tämänkin tuloksen taakse pitää katsella. Ilman Metsolaa peli olisi voinut, jälleen kerran, mennä aivan toisinpäin. Mun on vaikea nähdä sitä valmennuksen suurta neroutta, jolla nämä luvut syntyivät. Ja syntyivätpä toisen tehtävään alamittaisten koutsin joukkuetta vastaan.

Tämä pelaajarosteri ja Tapola eivät sovi yhteen. Huippujoukkue ja tet-harjoittelija. Ei toimi.

--- Lainaus päättyy ---

Mäkin itken.

coly:
Onhan se kyllä paskamainen juttu, että joukkueella on maalivahti, vieläpä Liigan tasolle kovan luokan tekijä. Torjuu jopa kiekkoja jolloin joukkue voi voittaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta