Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (169/288) > >>

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Helmikuu 13, 2015, 22:52:17 ---Ottamatta Tapolalta yhtään kunniaa pois siitä, että hän joukkue on selättänyt kaksi kriisijaksoa, odotan kuitenkin playoff-kevään loppuun asti ennen tuomiota. Viimeaikojen hyvästä pistekertymästä huolimatta fakta on edelleen se, että top-6 paikka vaatii jatkuvasti hyvää tekemistä runkosarjan loppuun asti. Tapparalla on kuitenkin vain 2kpl varsinaisen peliajan voittoja enemmän kuin Ilveksellä, mutta tuskin kukaan on sitä mieltä, että joukkueiden materiaalit olisivat melkein tasavahvat?

--- Lainaus päättyy ---

Niin, nuo parikin sysimustaa jaksoa näkyvät sarjataulukossa. Jos jos ja jos vaikka marraskuu olisi ollut edes vähän tasaisempaa suorittamista niin väittäisin, että sijoitus olisi kevyesti tällä hetkellä toinen. Mutta nyt on näin.

juujuujep:
Mä katon pleijarit ennen tuomioo. Meillä saa peliaikaa liian monta kaksinkamppailuja jatkuvasti häviävää laituria jostain syystä. Pakistoseitsikko liigan paras, senterikolmikko myös Kärppien ohella paras(Ilveskasvatti ei kuulu juuri nyt kolmen joukkoon) . Alivoimakaksikko Peltola-Malinen liigan ihan kärkeä. Jos toi Tapolan sokeet pisteet töppää isot pelit niin mun puolesta kaveri voi lähtee takaisin Keravalle. Asia olis ollu hoidettavissa kohtuu kustannuksin.

Ljpp:

--- Lainaus käyttäjältä: juujuujep - Helmikuu 13, 2015, 23:04:24 ---Mä katon pleijarit ennen tuomioo. Meillä saa peliaikaa liian monta kaksinkamppailuja jatkuvasti häviävää laituria jostain syystä.
--- Lainaus päättyy ---

Näen uhkakuvia siinä, että joukkueen materiaali ei välttämättä tue valittua "tunnekiekon" pelityyliä riittävän hyvin. Fiiliksen ollessa kohdallaan tämä porukka kyllä rakentaa neljän syötön kombinaatioita, mutta luontaisia kontaktipelaajia on hyökkäyksessä niukasti. Enkä tarkoita tässä vain kiloja ja senttejä, joita on turhan niukasti, vaan myös luonnetta ja pelaajien luontaista mukavuusaluetta. Vaikka joukkue olisi kuinka ärhäkällä päällä, se tuskin pystyy dominoimaan hyökkäyspään kontaktipelaamisella. Siinä mielessä Rautakorven taklaamattomuus oli hyvin perusteltua.

Slobo:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Helmikuu 13, 2015, 23:16:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: juujuujep - Helmikuu 13, 2015, 23:04:24 ---Mä katon pleijarit ennen tuomioo. Meillä saa peliaikaa liian monta kaksinkamppailuja jatkuvasti häviävää laituria jostain syystä.
--- Lainaus päättyy ---

Näen uhkakuvia siinä, että joukkueen materiaali ei välttämättä tue valittua "tunnekiekon" pelityyliä riittävän hyvin. Fiiliksen ollessa kohdallaan tämä porukka kyllä rakentaa neljän syötön kombinaatioita, mutta luontaisia kontaktipelaajia on hyökkäyksessä niukasti. Enkä tarkoita tässä vain kiloja ja senttejä, joita on turhan niukasti, vaan myös luonnetta ja pelaajien luontaista mukavuusaluetta. Vaikka joukkue olisi kuinka ärhäkällä päällä, se tuskin pystyy dominoimaan hyökkäyspään kontaktipelaamisella. Siinä mielessä Rautakorven taklaamattomuus oli hyvin perusteltu


--- Lainaus päättyy ---

Tuntuu jotekin kornilta puhua luonteesta Kärpät voiton jälkeen ja mukavuusalueista.
SM liigassa ei voita yhtään peliä olemalla mukavuusalueella .

Mode-edit: Lainaus oli rikki

Gilbert 17:

--- Lainaus käyttäjältä: juujuujep - Helmikuu 13, 2015, 23:04:24 ---Mä katon pleijarit ennen tuomioo. Meillä saa peliaikaa liian monta kaksinkamppailuja jatkuvasti häviävää laituria jostain syystä. Pakistoseitsikko liigan paras, senterikolmikko myös Kärppien ohella paras(Ilveskasvatti ei kuulu juuri nyt kolmen joukkoon) . Alivoimakaksikko Peltola-Malinen liigan ihan kärkeä. Jos toi Tapolan sokeet pisteet töppää isot pelit niin mun puolesta kaveri voi lähtee takaisin Keravalle. Asia olis ollu hoidettavissa kohtuu kustannuksin.

--- Lainaus päättyy ---
Mainitsemasi Peltola-Malinen alivoimakaksikon kylkeen voidaan mainita muuan Elmeri Kaksonen. Jos Lügassa olisi Kauden paras av-pelaaja-palkinto jaossa niin tämän herrasmiehen mainitsematta jättäminen siinä kategoriassa loukkaisi kaikkia kiekosta vähänkin tietäviä. (Sori hieman OT)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta