Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (163/288) > >>

Jaukki:
Halusin katsoa viälä nämä Tammikuun "tasauskierrokset" ja katsoa miten ne menevät umpipaskaa Tepsiä vastaan mutta nyt on munkin sanottava että Jussi on saannut tohon hommaan rotia.
Nostan Tappara-pipaani korkealle kun Tapola uskalsi myöntää virheensä ja puhua asiat puhki joukkueen kanssa. Tuohon ei jokaisella miähellä ole pokkaa. Tästä kaudesta voi tulla viälä täys pannukakku mutta myös vuoden 2003 uusinta, vain taivas on rajana!

Nyt toivonkin että Tapola näpäyttäs mua ja muita hänen potkuja vaatineita, hoitamalla Kannun Manseen!

soosi:
Hyvään suuntaan ollaan menossa, vaikka TPS ei häävi mittari olekkaan. Kuitenkin viimeiset 6-10 peliä jo parempaa. Ylivoima kuntoon ja omista nopeammin pois, kiitos.

Joukkueen valmistautuminen peleihin kuitenkin mietittyttää, kun ottelun alut ja ekat erät mielestäni huonoja, jopa TPS vei tänään (eilen) alkua.

peterra:

--- Lainaus käyttäjältä: Jaukki - Tammikuu 25, 2015, 00:12:59 ---Halusin katsoa viälä nämä Tammikuun "tasauskierrokset" ja katsoa miten ne menevät umpipaskaa Tepsiä vastaan mutta nyt on munkin sanottava että Jussi on saannut tohon hommaan rotia.
Nostan Tappara-pipaani korkealle kun Tapola uskalsi myöntää virheensä ja puhua asiat puhki joukkueen kanssa. Tuohon ei jokaisella miähellä ole pokkaa. Tästä kaudesta voi tulla viälä täys pannukakku mutta myös vuoden 2003 uusinta, vain taivas on rajana!

Nyt toivonkin että Tapola näpäyttäs mua ja muita hänen potkuja vaatineita, hoitamalla Kannun Manseen!

--- Lainaus päättyy ---

Näinpähän tämä on. Itse kanssa ehdin kirota Tapolan syksyllä alimpaan helvettiin, mutta nyt näyttää siltä kuin pitääkin ja meikäläisen takki on tuossa joulun jälkeen kääntynyt ihan toisinpäin. Jos tästä kaudesta tulee jotain hienoa niin siitä kyllä menee isot kiitokset sitten Leinoselle ja muulle toimiston väelle, jotka tällä hetkellä näyttävät neroilta ja nimenomaan ammattilaisilta vs. fanit, jotka olivat suurimmaksi osaksi näinkin lyhytnäköisiä kuin minä.

Nimenomaan prosessin valmentaminen on yksi iso asia valmennuksessa ja ainakin Tapola osaa analysoida prosessia, koska osasi avata tauon aikana nuo joukkueen takalukot tuolla tavalla. Paljon on tarvinnut keskustella joukkueen kanssa, koska johtavat pelaajat on saatu aivan uudelle tasolle. Varovasti uskallan myös väittää, että viimeisissä peleissä meno on ollut kuin Rautakorven ekalla kaudella 2012-2013 ja jos Tapola on löytänyt/osannut joukkueelle uudestaan iskostaa sen pelitavan, joka Tapparalla silloin oli niin onhan se melkoista. Se kertoo siitä, että Tapola on vetänyt viimeisestä kahdesta kaudesta oikean analyysin, joka kertoo kyllä melkosen rautaisesta ammattitaidosta, mutta tosiaan nää puheet katotaa sit keväällä. Jos tästä  kotiedulle vielä noustaa tai edes top 6 paikka säilytetään niin playoffeihin on kyllä kiva lähteä.

bwo:
Ketju ylös. Ei ole vieläkään liian myöhäistä kiskaista tätä herraa hiuksista kankaalle. Sarjataulukko ja kuntopuntari valehtelevat. Tässä vaiheessa kautta kuuden pisteen peli. Ja vireystila ynnä esitys on tällainen. Sääleihin pääsy tiukilla sarjan kakkos-, ellei ykkösrosterilla.

Rouhija:
Mä haluaisin kuulla miksi Marjamäki pelasi LeKissä, kun isoa miestä olisi tarvittu Raumalla eri karkeloissa.

Ei se kuntopuntari nyt kauheasti valehtele. Tappara pelasi tammikuussa välillä oikein mukiinmenevää kiekkoa.
Kyllä se potkujen aika on mennyt jo ohi. Kysykää vaikka Turkulaisilta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta