Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (15/288) > >>

Ansakorpi:
Keskustelu Jussi Tapolasta, uudesta päävalmentajasta, on ihmeesti hyytynyt. Nyt kun ei enää jaksanut katsoa Honduras-Ecuador peliä, el classicoa loppuun asti, jää "lomalaiselle" vähän aikaa tähänkin.

Tämä kaikki esitetään tietenkin täydessä uskon varmuudessa: Mielestäni  Jussissa on oikeenlaista energiaa ! Kaveri täytti käsittääkseni juuri 13.6. 40 vee ja on syntyisin Keravalta! Jos Vintiöiden vanhoihin sketseihin on uskominen (ja miksei olisi?) niin Rane ja Keravan kollit on ajankohtaan sopivaa hyvää huumoria :)

En tiedä , miten itse kukin asian kokee, mutta mun mielestä Tapolan Jussissa on sitä karismaa, mitä tarvitaan! Tää on nyt vaan ihan Edu Kettusen "Mä oon menny fiiliksellä, beibi" pohjalta nousevaa mutuilua...

Luulisin vaan, ettei Tucca-Jucca luovuta helpolla valtikkaa Tapparassa kellekkään pilipali-hemmolle tällä kertaa. Luotto Tapolan Jussin karismaan on kova täällä Sastamalassa . Sitä (karismaa) joko on tai sitten sitä on vähän vähemmän. Semmoista joka vaikuttaa pelaajiin joko välittömästi tai pikkuhiljaa. Uskon vakaasti, että Jussilla ON tätä karismaa paljon!

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Ansakorpi - Kesäkuu 21, 2014, 04:15:10 ---Keskustelu Jussi Tapolasta, uudesta päävalmentajasta, on ihmeesti hyytynyt. Nyt kun ei enää jaksanut katsoa Honduras-Ecuador peliä, el classicoa loppuun asti, jää "lomalaiselle" vähän aikaa tähänkin.

Tämä kaikki esitetään tietenkin täydessä uskon varmuudessa: Mielestäni  Jussissa on oikeenlaista energiaa ! Kaveri täytti käsittääkseni juuri 13.6. 40 vee ja on syntyisin Keravalta! Jos Vintiöiden vanhoihin sketseihin on uskominen (ja miksei olisi?) niin Rane ja Keravan kollit on ajankohtaan sopivaa hyvää huumoria :)

En tiedä , miten itse kukin asian kokee, mutta mun mielestä Tapolan Jussissa on sitä karismaa, mitä tarvitaan! Tää on nyt vaan ihan Edu Kettusen "Mä oon menny fiiliksellä, beibi" pohjalta nousevaa mutuilua...

Luulisin vaan, ettei Tucca-Jucca luovuta helpolla valtikkaa Tapparassa kellekkään pilipali-hemmolle tällä kertaa. Luotto Tapolan Jussin karismaan on kova täällä Sastamalassa . Sitä (karismaa) joko on tai sitten sitä on vähän vähemmän. Semmoista joka vaikuttaa pelaajiin joko välittömästi tai pikkuhiljaa. Uskon vakaasti, että Jussilla ON tätä karismaa paljon!

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan voi olla näinkin.
Kommentoin tässä Jussi Tapolan ketjussa kun tällainenkin on ja enempi Jussiin liittyvää.

Ansakorpi:
"Yhteiseen tekemiseen sitoutuneet joukkueet menestyvät, pelkillä nimillä paidan selkämyksessä ei pärjää".

Näin sanoo Jussi Tapola eilisessä Aamulehdessä. Niinkuin Gösta Sundqvist aikoinaan totesi , se on Ihanasti Sanottu!

keigykedy:
Ensimmäinen positiivinen asia mikä pistää silmään on Tapolan tapa hoitaa nämä harjoitusottelut priorisoimalla itse harjoitusta ennen tulosta. Kertoo jotain itseluottamuksesta ja päättäväisyydestä että ei lähdetä miellyttämään faneja hakemalla väkisin voittoja esim Ilveksestä tai Jypistä jne vaan tähtäin on selvästi asetettu ihan toisaalle !

CHL:ssä sitten ruvetaan jo katsomaan miltä se Tapolan Tapparan peli oikeasti rupeaa näyttämään !

Messi:
Jussi Tapolan suurimmat  haasteet tulevat lyhykäisyydessään olemaan:
1. Pelitapa ja sen lanseeraminen ja toteuttaminen
2. Pelikuri,  ja varsinkin tämä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta