Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (140/288) > >>

peterra:

--- Lainaus käyttäjältä: Tapparan näköinen mies - Tammikuu 08, 2015, 21:29:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 08, 2015, 20:39:17 ---Siis mä sanon tän tässä ketjussa nyt ties kuinka monennen kerran, mutta katsotaan onko kertaus opintojen äiti.

1) jos jollekin nyt vielä on epäselvää niin Tappara ei ole vaihtamassa tällä kaudella valmentajaa. Ihme on, jos vaihtavat.
--- Lainaus päättyy ---

Jos seuraavissakin peleissä tulee enimmäkseen tappioita, ja säälipleijaripaikkakin alkaa lipsua käsistä, niin eipä tuossa jää kuin kaksi (järkevää) vaihtoehtoa Tapparan johdolle. Joko vaihtaa valmentajaa, tai sitten luovutetaan ja vuokrataan kovapalkkaisimmat pelaajat loppukaudeksi muualle.

--- Lainaus päättyy ---

No se on ihan sama, kuka sinne nyt tulee valmentajaksi tässä vaiheessa kautta. Hänellä on aikaa muuttaa pelin rakennetta yksi kuukausi ja  samaan aikaan pitäisi voittaa. Kukaan valmentaja ei tuolla lapulla tule pilaamaan omaa uraa.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 08, 2015, 22:04:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tapparan näköinen mies - Tammikuu 08, 2015, 21:29:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 08, 2015, 20:39:17 ---Siis mä sanon tän tässä ketjussa nyt ties kuinka monennen kerran, mutta katsotaan onko kertaus opintojen äiti.

1) jos jollekin nyt vielä on epäselvää niin Tappara ei ole vaihtamassa tällä kaudella valmentajaa. Ihme on, jos vaihtavat.
--- Lainaus päättyy ---

Jos seuraavissakin peleissä tulee enimmäkseen tappioita, ja säälipleijaripaikkakin alkaa lipsua käsistä, niin eipä tuossa jää kuin kaksi (järkevää) vaihtoehtoa Tapparan johdolle. Joko vaihtaa valmentajaa, tai sitten luovutetaan ja vuokrataan kovapalkkaisimmat pelaajat loppukaudeksi muualle.

--- Lainaus päättyy ---

No se on ihan sama, kuka sinne nyt tulee valmentajaksi tässä vaiheessa kautta. Hänellä on aikaa muuttaa pelin rakennetta yksi kuukausi ja  samaan aikaan pitäisi voittaa. Kukaan valmentaja ei tuolla lapulla tule pilaamaan omaa uraa.

--- Lainaus päättyy ---

No ei tuolla kukaan vakavasti otettava valmentaja uraansa pilaa. Tuo nykyinen materiaali pystyy aivan varmasti nopeallakin aikataululla mukautumaan pelitapaan joka on uskottava. Nykyiset otteet illasta toiseen kertovat jotain siitä mihin se usko on mennyt.

Tänään Tapola oli ainakin hakemassa vauhtia Koulukadulla joten josko loppuviikosta -07 reenien jälkeen miestenkin joukkue rupeis pelaan oikeeta kiekkoa...

isokynä:
Itse olen jo menettänyt toivoni tämän kauden osalta (joo, olen negailija ja pessimisti). Tapparan mestaruus Tapolan alaisuudessa on runkosarjan kymmenes sija, joka on sekin tiukassa. Pitää vain toivoa/uskoa johtoportaassa olevan sen verran pelisilmää, että neuvottelut ensi kauden päävalmentajan kanssa ovat käynnissä.

MailMan#14:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 08, 2015, 22:04:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tapparan näköinen mies - Tammikuu 08, 2015, 21:29:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 08, 2015, 20:39:17 ---Siis mä sanon tän tässä ketjussa nyt ties kuinka monennen kerran, mutta katsotaan onko kertaus opintojen äiti.

1) jos jollekin nyt vielä on epäselvää niin Tappara ei ole vaihtamassa tällä kaudella valmentajaa. Ihme on, jos vaihtavat.
--- Lainaus päättyy ---

Jos seuraavissakin peleissä tulee enimmäkseen tappioita, ja säälipleijaripaikkakin alkaa lipsua käsistä, niin eipä tuossa jää kuin kaksi (järkevää) vaihtoehtoa Tapparan johdolle. Joko vaihtaa valmentajaa, tai sitten luovutetaan ja vuokrataan kovapalkkaisimmat pelaajat loppukaudeksi muualle.

--- Lainaus päättyy ---

No se on ihan sama, kuka sinne nyt tulee valmentajaksi tässä vaiheessa kautta. Hänellä on aikaa muuttaa pelin rakennetta yksi kuukausi ja  samaan aikaan pitäisi voittaa. Kukaan valmentaja ei tuolla lapulla tule pilaamaan omaa uraa.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo joukkue tarvitsee nyt heti uskottavan, kovan auktoriteetin omaavan valmentajan. Nyt heti, niin kaikki on vielä mahdollista.
Tapolan kanssa on tulossa seitsemän köyhää vuotta ilman niitä seitsemää rikasta. Ei hyvä. Huono.
Tosin faktat on että sellaisia valmentajia ei ole, eikä rahaakaan.
Suikkaselle oli tarjottu mutta se saa Palloseuralta niin hyvää kipukorvausta että syleksii mieluummin niillä rahoilla kattoon kuin valmentaa Leinosen tarjoamilla.
En tiedä onko totta, kuulin yhdeltä tapparalaiselta.

Mailavirtuoosi:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Tammikuu 08, 2015, 21:33:47 ---Niin, jos kerran ja kuten näyttää, että hallituksella ja toimarilla riittää luottoa valmentajaan niin toivottavasti tosiaan perse kestää myös kuitata tästä kaudesta mahdollisesti aiheutuvat taloudelliset tappiot niin ettei seuraavaa viittä vuotta vedetä millään säästöliekillä.

--- Lainaus päättyy ---

Naulan kantaan. Koko ajan on suuri pelko perseessä nimenomaan tulevaisuuden kannalta, me kaikki ollaan se niin moneen kertaan nähty. Jos jostain sais takeet että myös ensi kaudeksi rakennetaan pommin varmasti kilpailukykyinen sakki niin mun puolesta no panic, harjoitellaan ja koetetaan pleijareissa sitten yllättää. Muttakun niitä takeita ei tunnetusti ikinä saa ellei sitten J.R ole tulossa takaisin. Ymmärrän Peterran pointit täysin mutta tällaista romahdusta ja näin huonoa jääkiekkoa ei kertakaikkiaan saa tällä rosterilla suorittaa. Vaikka parannusta olisi lievästi tapahtunut

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta