Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (102/288) > >>

peterra:
Pelaajat eivät ole sanoneet Tapolasta julkisuuteen yhtään mitään. Ainoa ulostulo on kapteenin avautuminen muuan Aamulehdessä siitä, että miksi koko ajan media kyselee päävalmentajan perään. Kapteenimme sanoi seuraavasti: TÄYSI LUOTTO EIKÄ KIINNOSTA *****KAAN MIKÄÄN SPELUKAATIO. Jos joku on joka ei ymmärrä niin siinä oli selkeä viesti joukkueen johtavalta pelaajalta ja ulostulo kapteenilta, jossa todettiin, että on kova luotto Tapolaan ja nyt turvat tukkoon media ja fanit ja pelaajat pelaa.

Kaikki mitä Vilttitossu onkaan kuullut niin on sitten ollut sitä turhaa taustahöpinää, jota näköjään luodaan tyhjästä, kun tulosta ei tule. Muistaakseni Jyväskylässäkin oli villejä huhuja viime kaudella, että Virtanen ei ole lähtenyt joukkueen mukaan vierasreissulle ja ties mitä muuta ja kuinka pelaajat eivät halua jatkaa ja niin siellä vaan kaikki johtavat pelaajat vieläkin tällä kaudella pelaavat Virtasen opeilla. On tää kyllä kumma maailma, kun kaikki tieto on aina siellä missä niitä hommia ei tehdä.

Nuo Vilttitossun statementit ovat enemmänkin noita täysin tyhjänpäiväisiä jossitteluja, joissa tehdään johtopäätöksiä Tapparan suhteen ilman minkäänlaista faktapohjaa ja ikään kuin annetaan todistusta ennen kuin suorituskaan on vielä valmis. Teilataan Tapola, Leinonen ja koko joukkue sitten kun pelit on keväällä ohitse. Silloin on oikea hetki tehdä analyysia. Nyt tää puurojen ja vellejen sekoittaminen on täysin turhaa.

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Joulukuu 29, 2014, 17:44:32 ---Ionin kans aivan samoilla linjoilla!
Näillä meidän hyökkääjillä pitäis pystyä pelaamaan tuloksellista ja yleisöön menevää hyökkäyspeliä, mutta silti Tapola laittaa pojat kilppariasemiin.


--- Lainaus päättyy ---

Ihan näin ohimennen pelattiinko Rautakorven aikana mielestäsi yleisöön menevää hyökkäyspeliä vai laitettiinko pojat kilppariasemiin keskikentälle?

Vilttitossu:
Ihan näin ohimennen, oonko väittäny niin?
Rautakorven aikana pelattiin kuitenkin tuloksellista kiekkoa, toisin kun nyt!
Ja ei, en toivo Jukan paluuta.

Ja Peterrallekin sen verran, että ei pelaajat varmasti julkisuuteen niitä juttuja ole kertonut, eikä tule kertomaan. Lähdettäni en tässä kerro, enkä tule kertomaan. Jokainenhan saa uskoa itse ihan mihin haluaa :)

Ainut julkisuuteen tullut avautuminen oli, kun Tiki kertoi itse jutelleensa kokeneen Tapparan puolustajan kanssa, joka oli kertonut, ettei kaikki ole kohdallaan. En usko sentään Tikkasenkaan keksivän näitä omasta päästään. Tämä ei ole kuitenkaan se tietolähde, joka minulla on.

Löki:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Joulukuu 29, 2014, 18:35:42 ---Ihan näin ohimennen, oonko väittäny niin?
Rautakorven aikana pelattiin kuitenkin tuloksellista kiekkoa, toisin kun nyt!
Ja ei, en toivo Jukan paluuta.

Ja Peterrallekin sen verran, että ei pelaajat varmasti julkisuuteen niitä juttuja ole kertonut, eikä tule kertomaan. Lähdettäni en tässä kerro, enkä tule kertomaan. Jokainenhan saa uskoa itse ihan mihin haluaa :)

Ainut julkisuuteen tullut avautuminen oli, kun Tiki kertoi itse jutelleensa kokeneen Tapparan puolustajan kanssa, joka oli kertonut, ettei kaikki ole kohdallaan. En usko sentään Tikkasenkaan keksivän näitä omasta päästään. Tämä ei ole kuitenkaan se tietolähde, joka minulla on.

--- Lainaus päättyy ---
No ei siihen tarvita mitään Tikiä kun sen näki jokainen ettei kaikki ole kohdallaan. Jos voittoja ei tule niin alkaa se kypärän remmi kiristämään vähän jokaista ja henki on koetuksella vähän joka suuntaan. Täällä mustamaalataan Tapolaa kyllä säälittä asioista sen kummemmin tietämättä ja jokaisesta pelaajan tai toimittajan sanomisesta väännetään se kaikkein negatiivisin asia. Jos Leinonen sanoi että Tapolalla on täysi työrauha ja kenenkään uuden valmentajan kanssa ei ole neuvoteltu niin siitäkin väännetään ihan päinvastaista asiaa. Jos valmentajan vaihtumisesta ilmoitetaan Tapparan virallisella sivustolla niin sitten uskon en ennen.

gatecrasher:
Karjala-turnauksen jälkeen olin pitkään potkujen kannalla, ihmetellen miksi valmennus takoo päätä seinään pelistä toiseen tekemättä mitään muutoksia. Mutta nyt jollain hämärällä tavalla jopa toivon, että Tapolan johdolla lähdettäisiin järjettömään lentoon. Tosin tämä edellyttää edes auttavaa hyökkäys- ja ylivoimapeliä. Vaikkei julkisuuteen oli kovin paljoa huudeltu niin Tapparan kopissa on ollut aika vahvaa epäluottamusta Tapolaa kohtaa, varsinkin alkukaudesta. Toivottavasti Jussikin on kauden aikana oppinut jotain ja päässyt näistä "yläasteen luokkaretki"-meiningeistä eroon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta