Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (98/288) > >>

janneojanenonjumala:
Hyvällä maalivahtipelillä ja puolustamalla voitetaan mitaleja, hyökkäämällä yksittäisiä eriä tai joskus jopa otteluja. Yli 40 vuoden kannattajakokemuksella en alkaisi antamaan Tapolalle minkäänlaista jalkinetta tänä vuonna. Kevään jälkeen voi tehdä johtopäätökset miten meni ja miten piti mennä. 100 %:n luotto nuorelle valmentajalle täältä.

Battleaxe73:
Itse olen ollut jo pitkään antamassa Tapolalle kenkää. Saipa peliä en nähnyt, mutta nyt kun on pari voittoa alla ja vielä tauko, voisi ajatella ketsuppipullojen aukeavan. Mikäli siis homma on henkisestä lukosta kiinni. Tätä tukee myös yv:llä onnistuminen ja ylipäätään neljä tehtyä maalia + 3 pisteen voitto aikoihin. Toivotaan, että homma aukee pikkuhiljaa ja kyllähän tässä itelläkin toivonkipinä on syttynyt. Silti olen edelleen sitä mieltä, että Tapolalle tämä on nyt tai ei koskaan. Jos korpivaellus pelillisesti/tuloksellisesti vielä jatkuu, en millään jaksa uskoa enää tämän valmennuksen onnistumiseen.

67:
Totuushan on, että jos tällä mennään. Joukkue taistelee sijoista joista sen ei pitäisi tällä materiaalilla taistella. Mitä tuohon kolmen pisteen voittoon tulee, niin kyllä niitä pakko on tulla tilastollisestikkin, oli siellä vaikka juomapullo valmentamassa. Mitään hyvää tuosta pelistä ei saa muuta kuin tuon 3 pistettä ja pari yv osumaa.

forrest:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Joulukuu 29, 2014, 06:46:11 ---Mitä tuohon kolmen pisteen voittoon tulee, niin kyllä niitä pakko on tulla tilastollisestikkin,

--- Lainaus päättyy ---

Varsinkin kun SaiPa on kait järjestäen hävinnyt kinkunsulattelupelit jostain vuodesta 2005 tai 2008 tms. lähtien, eli ihan tilastojen mukaan mentiin. :)

peterra:
Mä en tajua, miten jotkut jaksaa vieläkin jatkaa tuolla negatiivisuuden tiellä. Tapparan pelissä on ongelmia eikä peli todellakaan ole vielä valmista, mutta prosessi on olemassa ja sitä pitkin mennään eteenpäin. Mistään voitosta ei saa nauttia. Uskomatonta, että 4-1 voiton jälkeenkin käydään keskustelua vaan siitä, mitä pelistä puuttui. HIFK voitti JYPin voittomaaleilla, mutta sekä JYP että HIFK päästivät maaleja neljä kappaletta. Jos Tappara päästää neljä maalia täällä teilataan koko joukkue täysin, vaikka Tappara on päästänyt vähän maaleja kokonaisuudessaan. Hyökkäyspelin suurin ongelma on avauspelaaminen ja YV, mutta ongelmat ovat tiedossa ja joskus tarvitaan vaan se pari onnistumista ja homma lähtee pelaamaan. Kokonaisvaltainen negatiivisuus ja joukkueen haukkuminen ilman syytä silloinkin, kun voitetaan, on uskomatonta.

Rautakorven sanoin faneilla taitaa olla liian korkeat odotukset.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta