Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (97/288) > >>

Messi:
Onhan voitto aina voitto, ei siinä mitään. Ja kun voitetaan, niin onhan siinä oltava parempaa kuin häviö- otteluissa. Kyllä tuosta voitosta nautitaan, vaikkei sitä kuuluisaa korkkia avattukaan, ainakaan täällä. Sitä paitsi iloitsen Metsolan puolesta kovin paljon. Tuo mokkeasia on vaan niin hienoo. Jos Tapparan peli kääntyy voittojen tielle, ja mestaruus tulee, niin olen ensimmäisten joukossa iloitsemassa. Käyköön niin, koska tuolla rosterilla se on mahdollollista.

makkeli#30:
Heitän oman lusikkani soppaan, peli ei ole 1 ottelun perusteella kovinkaan paljoa parantunut. Yksilöt ratkaisivat pelin Tapparalle, sekin riittää toki tällä hetkellä minulle. Ja niille jotka eivät tunne lajia nimeltä jääkiekko kerrottakoon: torjuntamäärät eivät otteluita ratkaise...eihän?

peterra:
Puolustuspelaaminen on edelleenkin Tapparalla todella hyvällä tasolla. Itse pidin kovasti siitä, kuinka Tappara pelasi erityisesti kolmannen erän johtoasemassa. Mutta edelleenkin hyökkäyspelissä kaivattaisiin niitä laukauksia todellakin lisää. Statistiikoissa Tappara on edelleen heikko.

Virveliä kainaloon:
Täytyy muistaa, että Markkanen pelasi loistavasti 4-5 tilannetta, joista ei lopulta tullut laukausta. Esim. syötönkatko ylivoimalla, joka jäisi huonommalta veskarilta tekemättä, sekä tilan ottaminen parissa maalinedustan kierrossa. Ihan hyvin olisi Tappara voinut tehdä maalin kaksi enemmänkin, paikkoja oli enemmän kuin SaiPalla.

Ylivoima oli tosin paskaa, eritoten 5-3.

jukka823:
Toivoin että Tappara/Tapola olisi saanut joulutauolla ylivoiman kuntoon..
Mutta ei samaa settiä kuin ollu koko kauden. Nyt tuntui olevan jo vaikeaa saada kiekko vastustajan alueelle. Pysähdyttiin järestään siniselle.
Vaikka Tappara teki kaksi yv-maalia niin luokatonta se oli.

Täällä on puhuttu valmentaja kuvioista paljon. En nostaisi vielä käsiä pystyyn sen suhteen.. Jos mitään ei tapahdu tammikuun puoliväliin mennessä niin sit asia eri ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta