Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (95/288) > >>

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Ioni - Joulukuu 27, 2014, 21:34:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Andy - Joulukuu 27, 2014, 19:44:46 ---Tällai kun jatkaa, niin ei tarvitse potkuista puhua. Kerrankin oli paketti kasassa viime vuoden tapaan. Ehkä se tästä lähtee.

--- Lainaus päättyy ---

Hä?? Hyökkääminen oli edelleenkin luokatonta! Markkasella koko ottelussa 12 torjuntaa vaikka Tappara pelasi ylivoimaakin taas ihan riittämiin. Puolustussuuntaan paketti pysyi hyvin kasassa, mutta pitkä matka tuosta on vielä haastamaan Kärppiä, JYPiä tai HIFKiä.

Tauonkin jälkeen näytti edelleen siltä, että Tapola ei ollut keksinyt mitään muuta uutta kuin 5 hyökkääjän yv.

--- Lainaus päättyy ---

Laukauksia olisi voinut olla helposti vaikka 10-15 kpl enemmänkin, mutta kun pitkät hyökkäykset eivät edelleenkään pääty laukaukseen. Tai hyökkäykset ylipäätään. Mutta jos tuo tänään nähty on sitä mihin Tapola pyrkii niin ei sitten mitään.

Jotain positiivistakin. Tämä oli jotakuinkin sitä mitä nähtiin lokakuussa, mutta kyllä tähän tarvittaisiin vielä laadukkaampaa hyökkäämistä niin saataisiin lisää tukijalkoja pelaamiseen.

Vilttitossu:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Joulukuu 27, 2014, 21:21:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kalumummo - Joulukuu 27, 2014, 20:47:48 ---Mitenkäs jäsen Messi? Oliko jtn puheita jos Jussi ei lähde tauon aikana?

--- Lainaus päättyy ---

Yritin hakea 13.12 kirjoittamani tekstin. Löysin sen ja yritin tänne lainata, en osannut. Jotenkin se liittyi siihen että olisin varma, että Tapola lähtee. Puolustin siinä Weedee- nimimerkkiä. Lupasin, että asiaan vielä palataan. Ei siinä ehkä tarkoitus ollut, että Tapola lähtee tauon aikan, vaan että Tapola lähtee pian. Pian ei ole helmikuussa, vaan sitä ennen. Pakko kai se on sanansa pitää, vaikka vaikeeta se tulee olemaan. Tarkoittanee, että jos Tapola ei lähde tammikuun aikana, Messi hiljenee täällä, jos ei mitään syytä ole enää jatkaa. Näinkö se oli?

--- Lainaus päättyy ---

Meillä on tässä Messerschmittin kanssa muutamia mahdollisuuksia hiljentymiseen, aukasemalla korkki, käymällä Thaimaassa tai aukasemalla korkki jo lentokoneessa....

En mä tota taukoo sinällään pitäs tärkeenä aikarajana, ennemminkin vuodenvaihdetta, erinäisistä syistä...

Slobo:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Joulukuu 27, 2014, 21:40:56 ---Enpä tosiaan tiedä enää, mitä peliä olen katsonut tänään. Tosiaan ainut muutos ennen joulua-peleihin oli se, että ylivoimassa ei meinattu kiekkoa saada ollenkaan alueelle. Sitten tuli tuo 5-3 maali ja 5-4 maali, jotka sai yleistilanteen näyttämään siltä, että ylivoimapeli on kovinkin hyvää. Tosiasia on kuitenkin tuo, mitä Ioni sanoo. En viitsi toistaa
--- Lainaus päättyy ---

Jos Messi olisis viitsinyt tarkkaan katsoa molemmat ylivomamaalit tulivat kun mies ajoi maalille ja teki
Markkaselle maskia. Tässä oli ISO ero syksyn peleihin !!
Toiseksi jos korkkeja ollaan poksauttamassa valmentajan vaihdoksesta taitaa tulla tipaton tammikuu.

Mode-edit: Lainaus oli rikki

peterra:
Mielestäni on selvää, että Tapolalla ollaan menossa tämä kausi. Itse ainakin oon kyllästynyt hokemaan enää koko aiheesta. Nyt mennään näillä ja toivotaan parasta. Tuetaan joukkuetta eikä höpötetä turhia.

weedee:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Joulukuu 27, 2014, 22:11:25 ---Mielestäni on selvää, että Tapolalla ollaan menossa tämä kausi. Itse ainakin oon kyllästynyt hokemaan enää koko aiheesta. Nyt mennään näillä ja toivotaan parasta. Tuetaan joukkuetta eikä höpötetä turhia.

--- Lainaus päättyy ---

Tältähän se alkaa vaikuttamaan, itse en näe mitään järkeä enään vaihtaa ku tauko keritty jo "tuhlaamaan" nyt alkaa tiuhaan tahtii pelejä, joten siinä ei olisi mitään saumaa uudella valmentajalla. Tammikuun jälkeen joku 46 peliä pelattuna?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta