Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (93/288) > >>

Messi:
Minulla sellainen tuntuma, että tämä viikko vedetään kovaa, ja sen jälkeen Joulun pyhiin vapaata. Jäälle uskoisin heidän menevän Joulupäivänä tai Tapaninpäivänä, jos eka peli 27.12.

IsotKirvekset:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Joulukuu 16, 2014, 21:00:58 ---Minulla sellainen tuntuma, että tämä viikko vedetään kovaa, ja sen jälkeen Joulun pyhiin vapaata. Jäälle uskoisin heidän menevän Joulupäivänä tai Tapaninpäivänä, jos eka peli 27.12.

--- Lainaus päättyy ---

Veikkaan että jonkun verran reenataan ylivoimapeliä ennen välipäivien pelejä.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Joulukuu 17, 2014, 22:51:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Joulukuu 16, 2014, 21:00:58 ---Minulla sellainen tuntuma, että tämä viikko vedetään kovaa, ja sen jälkeen Joulun pyhiin vapaata. Jäälle uskoisin heidän menevän Joulupäivänä tai Tapaninpäivänä, jos eka peli 27.12.

--- Lainaus päättyy ---

Veikkaan että jonkun verran reenataan ylivoimapeliä ennen välipäivien pelejä.

--- Lainaus päättyy ---

Vähä-Ruohola taisi haastiksessa kertoilla, että hyökkäämistä ja riistopeliä treenataan tämä viikko, tai ainakin noita.

Lauantaina alkaa nähtävästi lomat ja kestävät 26.12. asti jolloin palaavat takaisin jäälle. Toki omatoimista harjoittelua tauonkin aikana.

Calzo:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Joulukuu 17, 2014, 23:01:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Joulukuu 17, 2014, 22:51:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Joulukuu 16, 2014, 21:00:58 ---Minulla sellainen tuntuma, että tämä viikko vedetään kovaa, ja sen jälkeen Joulun pyhiin vapaata. Jäälle uskoisin heidän menevän Joulupäivänä tai Tapaninpäivänä, jos eka peli 27.12.

--- Lainaus päättyy ---

Veikkaan että jonkun verran reenataan ylivoimapeliä ennen välipäivien pelejä.

--- Lainaus päättyy ---

Vähä-Ruohola taisi haastiksessa kertoilla, että hyökkäämistä ja riistopeliä treenataan tämä viikko, tai ainakin noita.

Lauantaina alkaa nähtävästi lomat ja kestävät 26.12. asti jolloin palaavat takaisin jäälle. Toki omatoimista harjoittelua tauonkin aikana.

--- Lainaus päättyy ---
Niin sanoi kuten myös pelaajista Puistola.  Tämä viikko reeniä, sitten ns. jouluvapaata, ja tapanina homma jatkuu. Mahdollisia uutisia ajatellen tämä viikko lienee siten rauhoitettu.

Andy:
Tällai kun jatkaa, niin ei tarvitse potkuista puhua. Kerrankin oli paketti kasassa viime vuoden tapaan. Ehkä se tästä lähtee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta