Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (87/288) > >>

Myrrä70:
Lainaus Iltalehden haastattelusta Sport pelin jälkeen:

"- Ei tässä asiassa ole mitään kerrottavaa. Hallitus ei pidä mitään ylimääräistä kokousta. Päävalmentajalla on täysi luottamus, toimitusjohtaja Mikko Leinonen sanoi."

Mä olen sanaton

Linkki:http://www.iltalehti.fi/smliiga/2014120418893638_sm.shtml

Cognee:

--- Lainaus käyttäjältä: Myrrä70 - Joulukuu 05, 2014, 00:13:27 ---Lainaus Iltalehden haastattelusta Sport pelin jälkeen:

"- Ei tässä asiassa ole mitään kerrottavaa. Hallitus ei pidä mitään ylimääräistä kokousta. Päävalmentajalla on täysi luottamus, toimitusjohtaja Mikko Leinonen sanoi."

Mä olen sanaton

Linkki:http://www.iltalehti.fi/smliiga/2014120418893638_sm.shtml

--- Lainaus päättyy ---
Tuon jälkeen on yleensä kirves heilahtanut vuorokauden kuluessa ja tullut ilmoitus: sopimus purettu yhteisymmärryksessä. Toivottavasti nytkin. Onhan tuo aivan karmea katsella noita harjoittelijoita Tapparan vaihtoaitiossa, Rautakorven lisäksi ainoastaan Urama on selviytynyt hommastaan kunniolla 2000 luvulla. Kaippa Uraman kohdalla onnistuminen sai johdon uskomaan, että hyviä liigavalmentajia löytyy mistä vaan. Tapparalla on nyt niin hyvä joukkue, että sillä on pakko taistella mestaruudesta tosissaan ja uskoakseni se ei Tapolan kanssa tule olemaan mahdollista. Ensi kaudeksi nippu sitten hajoaakin ja palataan taas sinne sijoille ynnä muut, varsinkin kun tällä menolla kausi tullee olemaan raskaasti tappiollinen... Antaisin Tapolalle vielä yhden pelin aikaa, mutta jos JYP:ltä ei irtoa pisteitä, niin on aika etsiä uusi koutsi ja siirtää harjoittelija paremmin kykyjään vastaaviin tehtäviin.

Ekku#73#:
Nyt kun mikki on sanonut että katsotaan peli kerrallaan niin sehän sitten aika lähellä ne potkut mutta rupesin tossa miettiin että jos nyt vaan unohdetaan tämä kausi ja annetaan sitten kumminki Tapolan opiskella/harjoitella päävalmentajan hommia, kyllä se joskus alkaa kulkeen väkisinkin.
Ainakin itse lupaan nyt olla hiljaa tästä asiasta ja antaa työrauhan Tapolalle.
Mitäs muut ootte mieltä?

veli venäläinen:
Ei tällä budjetilla perse kestä harjoittelua.Veikkaan,että kun ei näytä tulemaan potkuja noin tulee joku kokeneempi uutena valmennus tiimiin..

Jaukki:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Joulukuu 05, 2014, 13:57:00 ---Nyt kun mikki on sanonut että katsotaan peli kerrallaan niin sehän sitten aika lähellä ne potkut mutta rupesin tossa miettiin että jos nyt vaan unohdetaan tämä kausi ja annetaan sitten kumminki Tapolan opiskella/harjoitella päävalmentajan hommia, kyllä se joskus alkaa kulkeen väkisinkin.
Ainakin itse lupaan nyt olla hiljaa tästä asiasta ja antaa työrauhan Tapolalle.
Mitäs muut ootte mieltä?

--- Lainaus päättyy ---
Jos kasassa olis joku 2011-2012 kauden joukkue voisin antaa Tapolan opetalle MUTTA nyt on todella arvokas ja laadukasrosteri niin kyä penkin takan PITÄÄ olla rautainen ammattilainen eikä mikään opiskelija. Viälä kun on takana kaksi hopea kevättä.
Annan Tapolalle työrauhan sitten kun valmentaa jossain muualla kuin meillä.
Tapola ulos nyt!

Ugh!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta