Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (281/288) > >>

Nevöföget03:
Tykkään Tapolan Tapparasta erittäin paljon, sillä sen lisäksi, että voitetaan pelejä, on niissä myös vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ainoa asia, mikä tällä hetkellä askarruttaa, on tuo kuntopiikin ajoittaminen. Yleensä tässä kohtaa ollut vaikeaa, ja keväällä homma toiminut. Toivottavasti ei nyt mene toisin päin.

tomppa94:
Eikös Rautakorven aikanakin ollut kuntopiikkejä pitkin kautta? Luulen et maju tauon jälkeen on vähän nihkeempää.

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Lokakuu 25, 2015, 12:52:19 ---Eikös Rautakorven aikanakin ollut kuntopiikkejä pitkin kautta? Luulen et maju tauon jälkeen on vähän nihkeempää.

--- Lainaus päättyy ---

Tomppa, Tomppa, luulo ei ole tiedon väärtti.

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Lokakuu 25, 2015, 12:54:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Lokakuu 25, 2015, 12:52:19 ---Eikös Rautakorven aikanakin ollut kuntopiikkejä pitkin kautta? Luulen et maju tauon jälkeen on vähän nihkeempää.

--- Lainaus päättyy ---

Tomppa, Tomppa, luulo ei ole tiedon väärtti.

--- Lainaus päättyy ---
Ei ole, mutta jossain vaiheessa varmasti tulee kovempi reenijakso ja se näkyy pelissä.

Battleaxe73:
Eikös tuo Tapparan kesäharjoittelu jäänyt ihan ennätyslyhyeksi? Varmaan on jonkin verran pitänyt ottaa huomioon reenien painotuksessa. Sitä paitsi kahtena edellisvuotena playoffithan on musta ollu hiukan tuskaa menestyksestä huolimatta. Tarkoitan, että ei oo sarjat ollu ihan suvereeneja ja lopultahan sitä palkintoa ei ole mestaruuden muodossa tullutkaan. Tällainen syksy ehkä mahdollistaa pitempijänteisen play offseihin valmistautumisen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta