Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (276/288) > >>

#27:
Voisiko otsikon vaihtaa Tapolan viimeinen syksy?

Tapparan miäs:

--- Lainaus käyttäjältä: #27 - Elokuu 08, 2015, 08:49:28 ---Voisiko otsikon vaihtaa Tapolan viimeinen syksy?

--- Lainaus päättyy ---
Oletko varma siitä, että Jupe ei jatka tämän kauden jälkeen?

Battleaxe73:
Joo, mun mielestä Tapolalle het kenkää. Niin huonolta näyttää tämä syksy. Eiks ne hävinny heti ekan harkkapelin jotain ihan tuntematonta vastaan. Siniset vai mikä se oli. Samaa ankeutta mitä koko viime kevät...

peterra:
Nyt on itse asiassa erittäin mielenkiintoinen syksy. Toista viime kauden kaltaista ei kyl kestä :D Eiköhän Tapola jotain oo oppinut virheistään :P

Jerzy:
Uskomatonta kuinka hiljaista Tappara.infossa on ajatellen joukkueen pelin tilaa juuri nyt. Tänä syksynä tuskin tarvitsee murehtia pelitavan hukkumisesta niin valmis tuntuu konsepti olevan. Onko peli tämän näköistä, koska vaikeuttavat tekijät ovat nyt poissa ja tilalla ja jäljellä ne, jotka ovat sitoutuneet tähän tapaan?
Vai onko Tapola tehnyt jotain erilailla tänä harjoittelukautena? Niin tai näin ei voi kun sanoa kuinka uskomattomissa fiiliksissä odotan kauden alkua. Toki siellä on muutama muukin joukkue... nyt vain tuntuu, että nyt ollaan tosissaan ja edessä jotain suurenmoista.

Tappara tulee olemaan (jos ei jo ole) organisaatio johon todella halutaan tulla kehittymään ja syy siihen voi olla nimenomaan Jussi Tapola. Saattaa myös olla, että olen laukeamassa vain enneaikaisesti ja syksyllä taas kontataan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta