Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (261/288) > >>

Ljpp:
Tapolan olemus finaalien aikana on ollut yllättävän rento - kuitenkin ensimmäiset päävalmentajana menossa. Rento itseluottamus huokuu kameran edessä ja huumorikin lentää (mm. RadioRockin haastattelussa). Antanut viime aikoina useita kommentteja siitä, että pukukopissa tarvitsee lähinnä pysyä pois tieltä ja joukkue kyllä hoitaa itse itsensä.

YLE Puheen tiimi on aikaisemmin kommentoinut, että Tappara 2015 muistuttaa Ässät 2013 ryhmittymää, juuri rentouden, hyvän fiiliksen ja tilanteesta nauttimisen osalta.

isokasi:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Huhtikuu 25, 2015, 06:12:34 ---Tapolan olemus finaalien aikana on ollut yllättävän rento - kuitenkin ensimmäiset päävalmentajana menossa. Rento itseluottamus huokuu kameran edessä ja huumorikin lentää (mm. RadioRockin haastattelussa). Antanut viime aikoina useita kommentteja siitä, että pukukopissa tarvitsee lähinnä pysyä pois tieltä ja joukkue kyllä hoitaa itse itsensä.

YLE Puheen tiimi on aikaisemmin kommentoinut, että Tappara 2015 muistuttaa Ässät 2013 ryhmittymää, juuri rentouden, hyvän fiiliksen ja tilanteesta nauttimisen osalta.

--- Lainaus päättyy ---

Onhan tässä paljon muutakin yhtenevää 2013 Ässiin. Vaikea alkukausi, kokematon valmentaja, potkuhat vuodenvaihteessa koutsille, päätettiin jatkaa, huikea kevätjakso, taisteluilme... Tarinan päätös voi hyvinkin olla samanlainen. Tapola on ainakin ottanut paikkansa huippukoutsien joukosta jo näillä näytöillä. Paljon päätöksiä, joita on arvosteltu, mutta tulos puhuu puolestaan. Varmaan aika huono henki kopissa..paskanjauhajat saisivat hävetä.

Linden #16:
Mä luulen, että itse kullekin suurin opetus tästä ja Ässät 2013 joukkueista on se, että vaikka näyttää kuinka hankalalta, niin ei valmentajaa oikein kannata vaihtaa kesken kaiken.

Kun kyse on joukkuepelistä, niin joukkueena joko voitetaan tai hävitään. Lisäksi homma on mennyt monesti liian valmentajakeskeiseksi. Koutsi on siellä pelaajia varten.
Itse ainakin sain sellaisen opetuksen, että en kyllä ihan ensinmäisten joukossa ole kritisoimassa valmentajaa täällä. Saati vaatimassa potkuja.

Vielä se yksi voitto, niin Jussi on osa sellaista joukkoa, johon kuuluu mm. Kalevi Numminen, Rauno Korpi ja Jukka Rautakorpi. Vain muutamia legendoja mainitakseni.

Labrys:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Huhtikuu 25, 2015, 07:45:34 ---Mä luulen, että itse kullekin suurin opetus tästä ja Ässät 2013 joukkueista on se, että vaikka näyttää kuinka hankalalta, niin ei valmentajaa oikein kannata vaihtaa kesken kaiken.

Kun kyse on joukkuepelistä, niin joukkueena joko voitetaan tai hävitään. Lisäksi homma on mennyt monesti liian valmentajakeskeiseksi. Koutsi on siellä pelaajia varten.
Itse ainakin sain sellaisen opetuksen, että en kyllä ihan ensinmäisten joukossa ole kritisoimassa valmentajaa täällä. Saati vaatimassa potkuja.

Vielä se yksi voitto, niin Jussi on osa sellaista joukkoa, johon kuuluu mm. Kalevi Numminen, Rauno Korpi ja Jukka Rautakorpi. Vain muutamia legendoja mainitakseni.

--- Lainaus päättyy ---
Se on muuten just näin. Tässä vaiheessa nostan jo hattua niille muutamalle palstaveljelle jotka uskoivat Tapolaan koko ajan. Voitaneen nyt yhdessä rintamassa toivoa sitä sulkaa hattuun.

löki25:

--- Lainaus ---Se on muuten just näin. Tässä vaiheessa nostan jo hattua niille muutamalle palstaveljelle jotka uskoivat Tapolaan koko ajan. Voitaneen nyt yhdessä rintamassa toivoa sitä sulkaa hattuun.

--- Lainaus päättyy ---

Vaikka olen kaima nimimerkin kanssa ollut sitä mieltä että valmentajaa ei pidä IKINÄ vaihtaa kesken kauden niin tänään vasta ratkeaa oliko ratkaisu marras-joukukuussa oikea. Jos olisi vaihdettu niin olisiko suikkanen/kivi ollut niin paljon parempi että olisi otettu jo useampia kylpyjä keskustorin suihkulähteessä. Vai olisiko kausi päättynyt muuten vain aiemmin. Jos tänään voitetaan niin onhan tämä hieno tarina! Ja jos joku lehti vielä kirjoittaa että tapola menetti pelaajien luottamuksen marraskuussa niin ihmettelen suuresti miksi ensi kaudella yhdelläkään palloilu joukkueella on valmentaja koska menestystä tuleenäköjään  ilman valmentajaakin!
Jos ei Jussi Tapola ole tämän kauden liigan valmentaja niin melkoiset perustelut saa olla että Lauri Marjamäki on parempi. Tuolla rosterilla ollut koko poffien ajan täydellisesti yhden ketjun varassa. Tuomarien ja onnen avustuksella jatkanut niin saipa kuin jyp sarjastikin.
Huomenna tällä palstalla sitten yhdessä joko ylistetään Jussia tai haukutaan alimpaan helvettiin että kokoajanhan se oli tiedossa että ei tällä äijällä tästä voi mitään tulla:)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta