Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (252/288) > >>

kyynaama:
Jussihan oli tavallisen rento ennen peliä. Toivottavasti meinaa hyvää illalle! Tappara!

IsotKirvekset:
Olen puolustanut Tapolaa koko kauden ajan, vaikeinakin aikoina. Olen yhä edelleen sitä mieltä että Jussi on hyvä
valmentaja ja että on Tapparalle onni että mies on meille saatu ja toivottavasti jääkin.

Mutta,

Nyt olisi kyllä Tapolan aika osoittaa että olen ollut oikeassa häntä puolustaessani. Kärpille ei jää mitään jäljelle
jos tämä v**un jeesus-ketju nollataan. Minusta on valmentajan tehtävä etsiä lääkkeet tämän kaltaiseen ongelmaan.
Jos samantasoisia ketjuja olisi useampia olisi lähes mahdotonta niitä pois pelata, mutta nyt puhutaan vain yhdestä
ketjusta.

Jos Tappara häviää finaalisarjan tälle yhdelle ketjulle pidän Tapolaa ja hänen kokemattomuuttaan suurimpana syyllisenä.

Ioni:
Samoin kuin pelaajiltas varmaan yhä vaadit - Jussi TUNNISTA TILANNE!! Älä laita sitä Malista jäälle Kärppien parasta aloittajaa ja parasta ketjua vastaan omassa päädyssä kriittisillä hetkillä peliä!! Silloin sinne laitetaan AINA JOUKKUEEN PARAS ALOITTAJA - poikkeuksetta!

Sun mentori viime vuosilta, mieti mitä se teki ja millä hetkillä mr. Green luisteli jäälle ja kuinka monta tilannetta se herra pelasti joukkueelleen!

Sä et voi vaatia joukkueeltas jotain, mitä et itse tee.

Globe:
Tulee HELVETIN pitkä miinus Jussille finaalien peluutuksesta, ei voi olla noin sokea, että laittaa Malisen aloittamaan jatkuvasti omiin Jeesusketjua vastaan. EI VOI !  >:(

IsotKirvekset:
Green aloittaa paremmin kuin malinen, mutta on puujalka maliseen verrattuna.

En oikein kyllä näe greenia malista parempana jäähyn tappajana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta