Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (245/288) > >>

Virveliä kainaloon:
Ellen ihan väärässä ole, niin Tapola on jo nyt Tapparan SM-liigahistorian neljänneksi menestynein päävalmentaja. Ja on niitä yrittäjiä tässä kuitenkin aika paljon riittänyt.

Vilttitossu:

--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Huhtikuu 14, 2015, 12:55:48 ---Ellen ihan väärässä ole, niin Tapola on jo nyt Tapparan SM-liigahistorian neljänneksi menestynein päävalmentaja. Ja on niitä yrittäjiä tässä kuitenkin aika paljon riittänyt.

--- Lainaus päättyy ---

No kyllä sä ihan väärässä oot. Tämän hetkisistä Liigavalmentajista voi olla, muttei SM-liiga historian.

Virveliä kainaloon:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Huhtikuu 14, 2015, 13:09:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Huhtikuu 14, 2015, 12:55:48 ---Ellen ihan väärässä ole, niin Tapola on jo nyt Tapparan SM-liigahistorian neljänneksi menestynein päävalmentaja. Ja on niitä yrittäjiä tässä kuitenkin aika paljon riittänyt.

--- Lainaus päättyy ---

No kyllä sä ihan väärässä oot. Tämän hetkisistä Liigavalmentajista voi olla, muttei SM-liiga historian.

--- Lainaus päättyy ---

Millaisiais saavutuksia SM-liigassa Tapparan penkin takana on muilla kuin Rautakorvella, Ranella ja Kallulla? Ehkä mä olen jonkun unohtanut, valaise toki.

Tapparan näköinen mies:

--- Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - Huhtikuu 14, 2015, 09:03:52 ---On ollut kyllä veikeä tämän kauden käsikirjoitus. Kerta toisensa jälkeen näyttää Tapparan laiva karahtaneen tukevasti kiville ja fanit ovat huutamassa potkuja noviisivalmentajalle. Tapolan & Tapparan vastine löytyy sitten tulostaululta.


--- Lainaus päättyy ---

Tappara ja Tapola on ollut vähän niin kuin mitä Churchillin väitetään sanoneen USA:sta. Eli Tapparan voi aina luottaa tekevän oikeat asiat - kunhan on ensin kokeillut kaikkia muita vaihtoehtoja.

Kokeiltiin marraskuun tappioputkea ja luisumista pudotuspelipaikkojen ulkopuolelle, HIFK päästettiin nousemaan tasoihin puolivälieräsarjassa ja annettiin heille momentum, Lukko-sarjassa tietysti päästettiin vihulainen 3-1 johtoon voitoissa ja annettiin heille kolme ottelupalloa. Aina on kumminkin oikealla hetkellä alettu taas voittaa otteluita.

Nyt toivottavasti kokeilut on kokeiltu, ja finaaleissa pelataan alusta loppuun sitä parasta omaa peliä. Tosin kolme matsiahan näissäkin karkeloissa saa "ohipelata", jos voittaa ne loput neljä, mutta ehkä sen varaan ei nyt kannata laskea. Kärpillä on kuitenkin taas kotietu ja puolen Suomen & Ipalaisten henkinen tuki takanaan.

Vilttitossu:

--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Huhtikuu 14, 2015, 13:19:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Huhtikuu 14, 2015, 13:09:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Huhtikuu 14, 2015, 12:55:48 ---Ellen ihan väärässä ole, niin Tapola on jo nyt Tapparan SM-liigahistorian neljänneksi menestynein päävalmentaja. Ja on niitä yrittäjiä tässä kuitenkin aika paljon riittänyt.

--- Lainaus päättyy ---

No kyllä sä ihan väärässä oot. Tämän hetkisistä Liigavalmentajista voi olla, muttei SM-liiga historian.

--- Lainaus päättyy ---

Millaisiais saavutuksia SM-liigassa Tapparan penkin takana on muilla kuin Rautakorvella, Ranella ja Kallulla? Ehkä mä olen jonkun unohtanut, valaise toki.

--- Lainaus päättyy ---

Mun moka oli, myönnän, tuli laskuvirhe :)
Mut ei toki Tapolallekaan oo vielä virallisesti minkäänlaista mitalia kaulaan pujotettu päävalmentajana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta