Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (237/288) > >>

bwo:
Lukon ja HPK:n kanssa en oikein taivu vertailuun. Puhutaan aivan eri kaliiberin organisaatioista.

Mun pointtini koko ajan on ollut, että tällä pelaajistolla ei lähdettäisi kokeilemaan miten tulokas penkin takana pärjää. Ei siinä ole riskistä kyse vaan väärästä valinnasta. Ja olin loppuun asti sitä mieltä, että Tapola olisi pitänyt vaihtaa pois. Jotta tämä momentum ja potentiaali oltaisiin saatu käytettyä.

Nyt kannattajana tietysti ei pitäisi kuulostaa siltä, että homma olisi ohi. Eihän se ole. Eihän lihava leidi ole vielä kiekaissut ja toivottavasti mä saan nieleskellä näitä rivejä.

GoTapparaGo:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Huhtikuu 09, 2015, 20:22:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: bastardo - Huhtikuu 09, 2015, 19:32:42 ---
Tappara pelaa parhaillaan Liigan välieriä ja silti ollaan jo heitetty hukkaan joukkueen potentiaali? Ei jumalauta tätä foorumia.

--- Lainaus päättyy ---

Tappara on häviämässä välieriä joihin rämpi rimaa hipoen puolivälieristä ajoitettuaan kuntopiikkinsä helmikuulle, ja hukaten pelinsä sen jälkeen ihan tyystin.

--- Lainaus päättyy ---

4-2 voitoin on rimaa hipoen? 4-0:ko olisi pitänyt voittaa että siellä oltaisiin tyytyväisiä? Lukkokin siis rämpi Kalpaa vastaan?

 
[/quote]

Kyllähän se munki mielestä aika piukilla oli, meinaan jo IFK:n kanssa. 4 maalin voittoa ja niistäkin puolet tuli jatkoajalla. Yhdessä pelissä otettiin kuonoon huolella. Sikäli huolestuttavaa, etenkin kun Ilves vei IFK:ta Tampereen pelissä ihan totaalisesti, muttei saanut mistään maalia.

Tapparan play off -pelaaminen on ollut todella suuri pettymys ja ihmetyksen aihe. Oikeastaan vain kaksi ehjää peliä kymmenestä pelatusta (5. peli IFK:ta ja 1. peli Lukkoa vastaan). Tapparalta on puuttunut se taisteluilme, jonka luulisi tulevan näihin peleihin automaattisesti. Etenkin kun ollaan oltu pari vuotta aika lähellä mestaruutta. Kovin vaisua on tekeminen, ei kai siellä nyt enää kauheesti reenatakaan, että voisi olla kyse siitä, että ollaan väsyjä. Eipä ole kovin montaa onnistujaa, Elorinne omasta mielestä on ollut hyvä. Ainoa pakki, joka liikkuu. No Palola tietty pelaa hyvin, mutta tarvis olla joku, joka pystyis rakentamaan peliä ja luomaan maalipaikkoja. Ykkössentteri puuttuu edelleen. Malinen olis ok, mutta joutuu pelaan puolustavassa roolissa. Muut sentterit eivät saa mitään aikaan.

JiiKoo:
Tiedä sitten rämpimisestä. Ensimmäisessä jatkoaikatappiossa oli tonttia ratkoo ottelu moneen otteeseen, kotimatsissa kolmannen erän lopussa tolppa ja tässä viimisessä loistava nousu varsinaisella peliajalla tasoihin sekä muutama loistopaikka jatkoajalla! Harmi kun joukkue ei vaan suostu pelaamaan/ voittamaan Tapolalle ;)

Eeyore:

--- Lainaus käyttäjältä: GoTapparaGo - Huhtikuu 09, 2015, 21:20:59 ---Tapparan play off -pelaaminen on ollut todella suuri pettymys ja ihmetyksen aihe. Oikeastaan vain kaksi ehjää peliä kymmenestä pelatusta (5. peli IFK:ta ja 1. peli Lukkoa vastaan). Tapparalta on puuttunut se taisteluilme, jonka luulisi tulevan näihin peleihin automaattisesti. Etenkin kun ollaan oltu pari vuotta aika lähellä mestaruutta. Kovin vaisua on tekeminen, ei kai siellä nyt enää kauheesti reenatakaan, että voisi olla kyse siitä, että ollaan väsyjä.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan mielenkiinnosta. Montako pudotuspeliä olet seurannut paikanpäältä? Itse olen käynyt paikanpäällä katsomassa nyt 9/10 pudotuspeliä (4. peli hinkiä vastaan tuli katsottua ruutu.fi:sta). Ensimmäiset 4 peliä meni haluttomasti surffaillen, mutta sen jälkeen olen mielestäni nähnyt taistelevan Tapparan joka kerta jäällä. Ei mielestäni siihen olla kaaduttu. Tuntuu vain kuin olisimme eri joukkuetta seuranneet.

peterra:
Jos meidän näkkärit olis tippunut joku muu kuin voipuoli alaspäin edes kerran näissä viimeisissä peleissä haukkuminen foorumeillakin olisi huomattavasti vähäisempää. Monet fanit mittaa taistelun ja halukkuuden lopputuloksesta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta