Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (211/288) > >>

Messi:
Tyhjänpäiväisiä juoruja. Peli näyttää oikean laidan.

LAPA:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Maaliskuu 27, 2015, 20:15:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Maaliskuu 27, 2015, 16:44:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Maaliskuu 27, 2015, 15:46:13 ---Tämä ei nyt suoranaisesti Tapolaan liity, mutta kysynpä nyt teiltä palstaveljet, kuuluuko teidän mielestä valmentajan, joka peluuttaa Liigajoukkueen puolustajia, kysyä pelaajilta, että miten me päästäis Hifkin trapin alta pois?
Jotenkii mulla mulla on sellanen tunne, et pelaajien pitäs pystyä tällasissa asioissa kysyä neuvoa valmennukselta, eikä päinvastoin.
Miten valmentaja pystyy myymään pelaajille minkäänlaista pelitapaa, jos joudut pelaajilta kysymään neuvoja sen toteuttamiseen?

--- Lainaus päättyy ---



Eli jos oikein tätä nyt tulkitsen niin Tapparan valmennusjohtoon kuuluva henkilö on tiedustellut tuota pelaajilta. Ja jos näin todella on niin me ollaan tämä sarja hävitty.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä sä ihan oikein sen tulkitsit.
Mulle tosta tulee vähän sellanen epäammattimainen kuva kyseisestä valmentajasta...

--- Lainaus päättyy ---

Alkuun jo tuon esille, että en ole puolustamassa Tapolaa tällä viestillä.


Ei tuo minun mielestä ole valmentajan ammattitaidottomuutta vaan enemmän tämän päivän valmentamista, että kysytään pelaajien mielipidettä. Todennäköisesti Jussi on kysynyt kokeneilta kavereilta, että miten he tuon ongelman ratkaisisi ja sen jälkeen tuonut oman näkemyksensä asiaan ja sitten tehty yhdessä jokin ratkaisu.

Ihan tyypillistä tuo pn työmaailmassakin, että kysytään tekijöiltä omaa näkemystä miten ongelma ratkaistaan ja sitten lähdetään toteuttamaan. Se on sitä vuorovaikutteista, oivalluttavaa  ja sitouttavaa johtamista.

Ja sitten ketjun varsinaiseen aiheeseen: Tapola! Nyt on sun näytönpaikka! Nyt on mahdollisuus taas hiljentää epäilijöitä tai joutua kovan rummutuksen kohteeksi. Mikäli pelit loppuu tähän sarjaan niin hieno nousu runkosarjan kakkoseksi on käytännössä yhtä tyhjän kanssa ja kansa muistaa sut häviäjänä!

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 27, 2015, 21:15:14 ---Tyhjänpäiväisiä juoruja. Peli näyttää oikean laidan.

--- Lainaus päättyy ---

No eikös noi viimeiset kolme peliä ole juuri näyttäneet siltä ettei kenelläkään ole mitään hajua miten tuo trappi puretaan. Toki huominen muuttaa kaiken. Luulen.

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Maaliskuu 27, 2015, 21:21:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 27, 2015, 21:15:14 ---Tyhjänpäiväisiä juoruja. Peli näyttää oikean laidan.

--- Lainaus päättyy ---

No eikös noi viimeiset kolme peliä ole juuri näyttäneet siltä ettei kenelläkään ole mitään hajua miten tuo trappi puretaan. Toki huominen muuttaa kaiken. Luulen.

--- Lainaus päättyy ---

Tarkoitit varmaan viimeiset 7 peliä. :D

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 27, 2015, 21:30:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Maaliskuu 27, 2015, 21:21:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 27, 2015, 21:15:14 ---Tyhjänpäiväisiä juoruja. Peli näyttää oikean laidan.

--- Lainaus päättyy ---

No eikös noi viimeiset kolme peliä ole juuri näyttäneet siltä ettei kenelläkään ole mitään hajua miten tuo trappi puretaan. Toki huominen muuttaa kaiken. Luulen.

--- Lainaus päättyy ---

Tarkoitit varmaan viimeiset 7 peliä. :D

--- Lainaus päättyy ---

No juu  :P

Ja ehkä pelaajat ovat miettineet tota apukoutsin heittämää kysymystä kentällä kun kaikki tekeminen on niin pirun  h i d a s t a.

Mutta huomenna lähtee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta