Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (209/288) > >>

juujuujep:
Ei tää Tapolan kannalta hyvältä näytä mutta yks asia pitää saada pakosti kuntoon tai me pelataan Törmäsen pystysuunnan kiekon pussiin nää pelit. Etäisyydet puolustuksessa pitää saada kuntoon! Kukaan ei karkaa prässiin yksin ja toisaalta kun prässätään niin koko ketju paineistaa. Ei se voi niin olla, että Palola pistää painetta, Muut kaksi hyökkääjää varmistelee keskialueella ja pakit makaa Metsolan sylissä j...a!

Vilttitossu:
Tämä ei nyt suoranaisesti Tapolaan liity, mutta kysynpä nyt teiltä palstaveljet, kuuluuko teidän mielestä valmentajan, joka peluuttaa Liigajoukkueen puolustajia, kysyä pelaajilta, että miten me päästäis Hifkin trapin alta pois?
Jotenkii mulla mulla on sellanen tunne, et pelaajien pitäs pystyä tällasissa asioissa kysyä neuvoa valmennukselta, eikä päinvastoin.
Miten valmentaja pystyy myymään pelaajille minkäänlaista pelitapaa, jos joudut pelaajilta kysymään neuvoja sen toteuttamiseen?

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Maaliskuu 27, 2015, 15:46:13 ---Tämä ei nyt suoranaisesti Tapolaan liity, mutta kysynpä nyt teiltä palstaveljet, kuuluuko teidän mielestä valmentajan, joka peluuttaa Liigajoukkueen puolustajia, kysyä pelaajilta, että miten me päästäis Hifkin trapin alta pois?
Jotenkii mulla mulla on sellanen tunne, et pelaajien pitäs pystyä tällasissa asioissa kysyä neuvoa valmennukselta, eikä päinvastoin.
Miten valmentaja pystyy myymään pelaajille minkäänlaista pelitapaa, jos joudut pelaajilta kysymään neuvoja sen toteuttamiseen?

--- Lainaus päättyy ---

Eikös Tapola ole aika fiksu? Pelaajathan silloin joulun aikaan kelkan käänsi, niin annetaan taas pelaajien tehdä päätökset. Olkaamme tyytyväisiä ettei Jussi ala raapustelemaan niitä kuvioita enään fläppitaululle!

coly:
Itsenäni on vähän ihmetyttänyt mikä fetissi Tapparalla on näissä hitaissa lähdöissä lähteä ja hakea syöttöä Metsolasta katsottuna vasemman kulman kautta. HIFK ohjaa tuon noin ja Tappara itsepäisesti siitä sitä lähtöään tuosta hakee tuloksen ollessa aina fiasko. Onko tuossa jokin kuningasidea pakosti sieltä puskea ja yrittää, jota ei vain onnistuta toteuttamaan vai miksi hakata päätään tuohon?

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Maaliskuu 27, 2015, 15:46:13 ---Tämä ei nyt suoranaisesti Tapolaan liity, mutta kysynpä nyt teiltä palstaveljet, kuuluuko teidän mielestä valmentajan, joka peluuttaa Liigajoukkueen puolustajia, kysyä pelaajilta, että miten me päästäis Hifkin trapin alta pois?
Jotenkii mulla mulla on sellanen tunne, et pelaajien pitäs pystyä tällasissa asioissa kysyä neuvoa valmennukselta, eikä päinvastoin.
Miten valmentaja pystyy myymään pelaajille minkäänlaista pelitapaa, jos joudut pelaajilta kysymään neuvoja sen toteuttamiseen?

--- Lainaus päättyy ---

Eli jos oikein tätä nyt tulkitsen niin Tapparan valmennusjohtoon kuuluva henkilö on tiedustellut tuota pelaajilta. Ja jos näin todella on niin me ollaan tämä sarja hävitty.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta