Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (203/288) > >>

gatecrasher:
Ei shaatana. No ton ratkaiseminen onkin helppoa. Itse olen tässä neljä peliä katsellut laiskalla asenteella pelaavaa ja huonosti luistelevaa, syöttävää, reagoivaa jne. joukkuetta. Mutta kyse onkin vain pelosta. Täältä tullaan.

Screamager:

--- Lainaus käyttäjältä: Corkscrew - Maaliskuu 26, 2015, 22:04:32 ---Ei jaksa enää ostaa Tapolan selityksiä. Jotain henkisiä ongelmia joukkueessa eittämättä on, on ollut kauden aikana aiemminkin, mutta jostain muualta se kumpuaa. Vai pelättiinkö voittamista runkosarjassakin marras-joulukuussa?

--- Lainaus päättyy ---

En mää ainakaan tuosta haastiksesta huomannut, että Tapola tai Peltola olisi noin sanonut. Enemmänkin vaikutti epätoimittaja Solmun päätelmältä.

Tapparan miäs:
Itse ainakin olen sii ä käsityksessä että Kimmo Vähä-Ruohola peluuttaa hyökkääjät. Tietenkin Tapolan pitäisi pystyä vaikuttamaan tuohon erittäin kummalliseen peluutukseen.

Corkscrew:
Joo, latauksen ylimenosta se Tapola tosiaan tarkemmin luettuna puhuu. Latautuminen ja otteluiden alut ovat kuitenkin pitkäaikainen ongelma tämän kauden Tapparalla, ja siitä on maksettu hintaa tässäkin sarjassa. Hommaa ei olla saatu kuntoon vaikka siitä on kai syksystä asti puhuttu. Aika tuskaisia ilmeitä siellä pelaajilla taas näkee, ihan kuin marraskuussa.

vepsu:
Jos tää sarja hävitään, on Tapparan lopullinen sijoitus todennäköisesti viides. Ei nyt niin huonosti tulokasvalmentajalta ;) Täytyy ajatella positiivisesti, muuten ei tätä playoffs-kevättä hermot kestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta