Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Muut ulkomaalaiset sarjat

<< < (3/4) > >>

Eetu:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Toukokuu 10, 2014, 09:59:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Eetu - Toukokuu 09, 2014, 22:10:18 ---Vai onko tämä vielä lisäksi maksu tippujalle ja sitten lisenssi ostetaan vielä erikseen. En tiedä tuota Ruotsin järjestelmää miten se on aikaisemmin ollut, mutta tuskin sieltä aikaisempina vuosina on ilmaiseksi päässyt nousemaan. Tämä on kumminkin vasta eilen tehty päätös.

--- Lainaus päättyy ---
Keneltäs se lisenssi sitten ostetaan? Senhän myy juurikin se joka sieltä liigasta tippuu. Miksi tehtäisiin erillinen maksu, kun sen olisi voinut tehdä vaan lisenssin hintaa nostamalla, jos sellainen olisi ennestään olemassa?

--- Lainaus päättyy ---

Niin miten se sitten edellisillä kausilla sarja nousut on Ruotsissa mennyt en tiedä sitä. Luulisi että siellä joku lisenssi enennenkin on nousijan tarvinnut ostaa. Vai onko Ruotsissa sitten aikaisemmilla kausilla päässyt nousemaan ilman mitään lisenssi ostoa, kun tämä päätös on vasta nyt tehty. Sittenhän tässä ei olisi mitään ihmeellistä jos tämä menee nyt samanlailla, kun suomessa oli ollut ennen sarjan sulkemista, jossa nousija ostaa tippujan lisenssin.

Messi:
Tätä asiaa ei ole kovin hedelmällistä edes puida, kun emme tumme detaljeja.  Että tämä tästä.

TJ:
http://www.suomikiekko.com/2014/06/ruotsalaisseura-ravaytti-kannattajien-pyynnosta-pelaa-ilman-mainoksia-koko-kauden/

--- Lainaus ---Ruotsalaisseura räväytti kannattajien pyynnöstä – pelaa ilman mainoksia koko kauden!

Ruotsalaisseura Brynäs pelaa tulevalla kaudella pelipaidoilla, jotka ovat täysin ilman mainoksia.
Asiasta uutisoi ruotsalaislehti Gefle Dagblad verkkosivuillaan.
Syynä valintaan on kannattajien toive. Brynäs on pelannut myös viime kausilla juhlaotteluja pelipaidoissa, joissa ei ollut ollenkaan mainoksia.
Nyt seura aikoo olla ensimmäinen SHL-organisaatio, joka pelaa koko kauden ilman tilkkutäkkipaitoja.
Tulevalla kaudella Brynäsin paidassa näkyy vain logo sekä hyväntekeväisyysjärjestö Unisef, jonka kanssa seura aloitti vuosi sitten historiallisen yhteistyön.
Asiasta uutisoi Suomessa ensimmäisenä marmai.fi-verkkolehti.
--- Lainaus päättyy ---

Turha haaveille että Tappara näin tekis, mutta mä kyllä nostan hattua tuolle päätökselle. :)

valtteriv:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Kesäkuu 10, 2014, 14:32:33 ---http://www.suomikiekko.com/2014/06/ruotsalaisseura-ravaytti-kannattajien-pyynnosta-pelaa-ilman-mainoksia-koko-kauden/

--- Lainaus ---Ruotsalaisseura räväytti kannattajien pyynnöstä – pelaa ilman mainoksia koko kauden!

Ruotsalaisseura Brynäs pelaa tulevalla kaudella pelipaidoilla, jotka ovat täysin ilman mainoksia.
Asiasta uutisoi ruotsalaislehti Gefle Dagblad verkkosivuillaan.
Syynä valintaan on kannattajien toive. Brynäs on pelannut myös viime kausilla juhlaotteluja pelipaidoissa, joissa ei ollut ollenkaan mainoksia.
Nyt seura aikoo olla ensimmäinen SHL-organisaatio, joka pelaa koko kauden ilman tilkkutäkkipaitoja.
Tulevalla kaudella Brynäsin paidassa näkyy vain logo sekä hyväntekeväisyysjärjestö Unisef, jonka kanssa seura aloitti vuosi sitten historiallisen yhteistyön.
Asiasta uutisoi Suomessa ensimmäisenä marmai.fi-verkkolehti.
--- Lainaus päättyy ---

Turha haaveille että Tappara näin tekis, mutta mä kyllä nostan hattua tuolle päätökselle. :)

--- Lainaus päättyy ---

Minä en nosta hattua. En lainkaan. Mitä haittaa noista mainoksista on? Jokaisesta mainoksesta kilahtaa killinki kirstuun joten minun puolestani saavat ripustella ja liimailla niitä paitoihin niin paljon kuin lystää, kunhan nyt logon jättävät näkyviin.

Eetu:

--- Lainaus käyttäjältä: valtteriv - Kesäkuu 10, 2014, 19:39:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Kesäkuu 10, 2014, 14:32:33 ---http://www.suomikiekko.com/2014/06/ruotsalaisseura-ravaytti-kannattajien-pyynnosta-pelaa-ilman-mainoksia-koko-kauden/

--- Lainaus ---Ruotsalaisseura räväytti kannattajien pyynnöstä – pelaa ilman mainoksia koko kauden!

Ruotsalaisseura Brynäs pelaa tulevalla kaudella pelipaidoilla, jotka ovat täysin ilman mainoksia.
Asiasta uutisoi ruotsalaislehti Gefle Dagblad verkkosivuillaan.
Syynä valintaan on kannattajien toive. Brynäs on pelannut myös viime kausilla juhlaotteluja pelipaidoissa, joissa ei ollut ollenkaan mainoksia.
Nyt seura aikoo olla ensimmäinen SHL-organisaatio, joka pelaa koko kauden ilman tilkkutäkkipaitoja.
Tulevalla kaudella Brynäsin paidassa näkyy vain logo sekä hyväntekeväisyysjärjestö Unisef, jonka kanssa seura aloitti vuosi sitten historiallisen yhteistyön.
Asiasta uutisoi Suomessa ensimmäisenä marmai.fi-verkkolehti.
--- Lainaus päättyy ---

Turha haaveille että Tappara näin tekis, mutta mä kyllä nostan hattua tuolle päätökselle. :)

--- Lainaus päättyy ---

Minä en nosta hattua. En lainkaan. Mitä haittaa noista mainoksista on? Jokaisesta mainoksesta kilahtaa killinki kirstuun joten minun puolestani saavat ripustella ja liimailla niitä paitoihin niin paljon kuin lystää, kunhan nyt logon jättävät näkyviin.

--- Lainaus päättyy ---

Paidan ulkonäöllä on eroo kun yöllä ja päivällä. Kun katsoo vaikka NHL joukkueiden paitoja joissa ei mitää mainoksia ole, niin onhan ne hienoja ja selkeen näköisiä verrataessa paitaa joka on sullottu täyteen mainoksia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta