Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Hopeaa 2014 - Toisen kerran peräkkäin

<< < (6/8) > >>

Douche:
Hieno joukkue, hieno suoritus! Hopee ei todellaka oo häpee!

Kiitos Tappara!!!

Hooligan:

--- Lainaus käyttäjältä: Douche - Huhtikuu 27, 2014, 21:07:14 ---Hieno joukkue, hieno suoritus! Hopee ei todellaka oo häpee!

Kiitos Tappara!!!

--- Lainaus päättyy ---

Täysin samaa mieltä tästä! Kärpät oli viimeset 3 peliä kuitenkin niin paljon pelillisesti parempi, ettei meillä ollu mitään jakoo. Mä arvelin sitä jo silloin, kun Kärpät kavensi sarjan 2-3. Joko kunto loppui tai iski paniikki. Ihan sama, mutta
miksi pitää aina etsiä joku syyllinen, kun koko joukkue hiipui ihan täysin!?
HIENO KAUSI TAKANA! ISO KIITOS KOKO TAPPARAN PELAAJISTOLLE, VALMENNUKSELLE JA ORGANISAATIOLLE!!!!

Myrrä70:
Mutta mun mielestä jutun juoni on siinä että Finaalissa Game 7 ja yhdellä maalilla mestaruus. Siksi katkeruus ja kitkeryys jäytää vielä pitkään, vaikka kausi kokonaisuutena olikin hieno. Nyt takana 2 hävittyä finaalisarjaa, jotka hyvin olisi voitu myös voittaa, jos jos ja jos. Ottais tää päähän jos olis hävitty vika peli Oulussa 5-0 mutta ei läheskään niin paljoa kuin nyt. Palolan kuti sisään, muutama sentti ylemmäs ja tilanne olis hiukan toisenlainen. Mutta kun meille ei sitä kannua suoda sitten millään niin ei suoda.

Mutta ensi keväänä mestaruus on jo varma, eikö niin. 01,02,03 ja nyt sitten vaan 13,14,15. Ei paljoa tässä kohtaa naurata, mutta ensi kausi kun alkaa niin taas on mahkut. Jos ei fanit luota niin ei luota pelaajatkaan. Mä luotan että seura yms kaikki siihen liittyvät tekevät kaikkensa että mestaruus ensi kaudella tulee. Enää ei yksinkertaisesti ole varaa hävitä.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Myrrä70 - Huhtikuu 28, 2014, 09:39:12 ---Mutta mun mielestä jutun juoni on siinä että Finaalissa Game 7 ja yhdellä maalilla mestaruus. Siksi katkeruus ja kitkeryys jäytää vielä pitkään, vaikka kausi kokonaisuutena olikin hieno. Nyt takana 2 hävittyä finaalisarjaa, jotka hyvin olisi voitu myös voittaa, jos jos ja jos. Ottais tää päähän jos olis hävitty vika peli Oulussa 5-0 mutta ei läheskään niin paljoa kuin nyt. Palolan kuti sisään, muutama sentti ylemmäs ja tilanne olis hiukan toisenlainen. Mutta kun meille ei sitä kannua suoda sitten millään niin ei suoda.

--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä asia on taas päinvastoin: Finaalit, game 7, jatkoerä.... niin hieno saavutus, että vaikka se yksi maali jäikin tekemättä, niin silti voi olla tyytyväinen. Totta kai minäkin olisin sen mestaruuden halunnut nähdä, ja kyllä se harmitti/harmittaa, mutta olihan tuo huikea sarja etenkin joukkueelta jonka piti hävitä finaalit 4-0. Elämä jatkuu!

P.s. Omalla kohdallani vitutusta lievittää kun ei käy lueskelemassa Kärppä & Ilves fanien ilkkumisia jatkoajasta, Ilves-foorumilta, tai mistään muualtakaan. Välillä tekis mieli, mutta kun sen tietää ettei siitä hyödy mitään, niin ei kannata. :)

Line:
Olihan se vähän niin, että Pelicansia ja Lukkoakaan vastaan ei oltu selvästi parempia, vaan ne kuuluisat pienet marginaalit ja onnikin olivat silloin meidän puolellamme. Sama tahti meinasi sitten jatkua finaaleissa, mutta viime hetkellä kävikin toisin. En oikein missään vaiheessa kautta uskonut tuon joukkueen mestaruuteen. Jotenkin tuntui, että välillä runkosarjan pelitkin olivat tietynlaista selviytymistaistelua joka johti loppujen lopuksi aivan käsittämättömän pitkälle. Jatkuvasti oli sellainen olo, että viime kauden joukkue oli hiukan parempi. Ihmeen tapahtuminen oli kuitenkin hiuskarvan varassa ja Kärppien laittaminen noin tiukille oli kyllä sellainen suoritus, että Kanada-maljan olisi melkein voinut puolittaa kuten joku (olikohan Ahomaa?) sanoi nelosen studiossa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta