Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

F7 Kärpät-Tappara 26.04.14 (La)

<< < (2/17) > >>

4_TRA:
Kauden viimenen peli. Nyt pitää uskaltaa pelata ja nyt pitää haluta voittoa.
Rehellisyyden nimissä mulla ei ole luottoa joukkueeseen, hopealle selkein numeroin 5-0. Ei tuo tekeminen vaan ole sitä mitä tässä kohtaa pitää olla.
Nyt jos edelleen on kahden kerroksen väkeä niin alemman kerroksen sopimukset harkintaan ja uutta ukkoa ens kaudelle.

Paha-Koljo:
Harmi etten täältä Tsekinmaalta voi seurata. Paitsi liigan sivujen kautta.
Tänään jännitti. Nyt ei jännitä. Jos Tappara voittaa, se sen ansaitsee: Tällä hetkellä tilanne näyttää synkältä. Vaatii sielua nousta tästä. Jos Kärpät voittaa, he sen ansaitsevat: nousta nyt finaalisarjassa 1-3 -tilanteesta voittoon.

Oli miten oli, Tappara on liigan paras joukkue. Ainoa joukkue minulle.
Ottakaa se kulta, se on teidän.

IsotKirvekset:
Tappara ei ole koko kaudella hävinnyt kolmea ottelua putkeen. Voiko olla totta että nyt se sitten tapahtuu?

baldie:
Kärpille ei saa antaa sitä ekaa maalia, vaan tehdä se itse. Joku kaks-muna eteen, niin sieltä on vaikee vaan nousta.

mentula:

--- Lainaus käyttäjältä: Paha-Koljo - Huhtikuu 26, 2014, 00:03:10 ---Harmi etten täältä Tsekinmaalta voi seurata. Paitsi liigan sivujen kautta.

--- Lainaus päättyy ---

Jos on nettiyhteys käytössä, kuten ilmeisesti on, niin googleen "hahasport", sieltä hockey-valikko ja muuttuu seuraaminen hieman visuaalisemmaksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta