Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jokerit KHL:ssä 2014-2015 "Koko Suomen joukkue"

<< < (11/15) > >>

TJ:
Jokereista tehdään tv-sarja, ja vieläpä ihan Ylen toimesta. :D Eipä tartte jaksoakaan kattella, ei kiinnosta Jokerit eikä KHL niin paljoa.
yle.fi/urheilu/jokereiden_elamaa_seuraava_sarja_alkaa_ylella_syyskuussa/7437987
"Ylen Urheiluviikonlopuissa nähdään 6. syyskuuta alkaen Jokereita seuraava tv-sarja “KHL: Tehtävä idässä”.

Sarjassa eletään Jokereiden ensimmäistä KHL-vuotta seuran ytimestä pelaajien, heidän perheidensä, huollon, valmentajien ja seurajohdon sekä fanien kautta. Mukana on myös muissa KHL-seuroissa esiintyviä suomalaisia."

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Elokuu 28, 2014, 14:36:20 ---Jokereista tehdään tv-sarja, ja vieläpä ihan Ylen toimesta. :D Eipä tartte jaksoakaan kattella, ei kiinnosta Jokerit eikä KHL niin paljoa.
yle.fi/urheilu/jokereiden_elamaa_seuraava_sarja_alkaa_ylella_syyskuussa/7437987
"Ylen Urheiluviikonlopuissa nähdään 6. syyskuuta alkaen Jokereita seuraava tv-sarja “KHL: Tehtävä idässä”.

Sarjassa eletään Jokereiden ensimmäistä KHL-vuotta seuran ytimestä pelaajien, heidän perheidensä, huollon, valmentajien ja seurajohdon sekä fanien kautta. Mukana on myös muissa KHL-seuroissa esiintyviä suomalaisia."

--- Lainaus päättyy ---
Sarja?!! Yksi Yle2n dokumentti olisi riittänyt. Nyt Yleverorahoilla markkinoidaan KHLää ja yhtä joukkuetta. pääsee toimittajat kiertelee firman piikkiin ympäri suuren Venäjänmaan.
jee

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Elokuu 28, 2014, 23:03:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Elokuu 28, 2014, 14:36:20 ---Jokereista tehdään tv-sarja, ja vieläpä ihan Ylen toimesta. :D Eipä tartte jaksoakaan kattella, ei kiinnosta Jokerit eikä KHL niin paljoa.
yle.fi/urheilu/jokereiden_elamaa_seuraava_sarja_alkaa_ylella_syyskuussa/7437987
"Ylen Urheiluviikonlopuissa nähdään 6. syyskuuta alkaen Jokereita seuraava tv-sarja “KHL: Tehtävä idässä”.

Sarjassa eletään Jokereiden ensimmäistä KHL-vuotta seuran ytimestä pelaajien, heidän perheidensä, huollon, valmentajien ja seurajohdon sekä fanien kautta. Mukana on myös muissa KHL-seuroissa esiintyviä suomalaisia."

--- Lainaus päättyy ---
Sarja?!! Yksi Yle2n dokumentti olisi riittänyt. Nyt Yleverorahoilla markkinoidaan KHLää ja yhtä joukkuetta. pääsee toimittajat kiertelee firman piikkiin ympäri suuren Venäjänmaan.
jee

--- Lainaus päättyy ---
Yle Urheilun tapahtumaurheilun ja urheiluoikeuksien päällikkö Robert Portman lienee ostanut paskan herralta Riku Riihilahti tuotantoyhtiö Yellow Film & TV:stä.
Minä en ymmärrä tätä verovaroin toteutettua reality-dokumenttisarjaa ollenkaan. Tosissaan yksi dokumentti olis riittäny mutta koko kausi on jo verorahojen väärinkäyttöä. Miksei sitten Yle 2 osta oikeuksia Jokereiden peleihin ja jakele ilmaiseksi. Perk*le!

Vilttitossu:
Ei muakaan kiinnostais antaa verorahojani toisten muksujen koulunkäyntiin yms., mut aina ei voi valita mihin niitä käytetään ;)
Mun mielestä ihan mielenkiintosta seurata Jokereiden taivalta, ei haittaa  8)

8onsekova16:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Elokuu 29, 2014, 21:05:09 ---Ei muakaan kiinnostais antaa verorahojani toisten muksujen koulunkäyntiin yms., mut aina ei voi valita mihin niitä käytetään ;)
Mun mielestä ihan mielenkiintosta seurata Jokereiden taivalta, ei haittaa  8)

--- Lainaus päättyy ---

Ompas tyhmä vertaus. Tuo koulutus koskee ihan jokaista Suomalaista, mutta Jokerit ei todellakaan. Luultavasti sinäkin olet koulusta nauttinut, ainakin ysille asti. Itse en ymmärrä miksi verorahoilla tuetaan puoliksi venäläistä joukkuetta, hoitakoon markkinointinsa itse kuten suomalaisetkin joukkueet tekevät. KHL sarjana ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa. Todella yliarvostettu "rusettiluisteluliiga" minun mielestäni. Olen muutaman ottelun katsellut ja ne kaikki ovat olleet intesiteetiltään kuin jääpalloa. Yksittäisiä kurvailuja sekä yksittäishyökkäyksiä ilman mitään suunnitelmallisuutta. Rahaa on kuin roskaa, ainakin joillakin joukkueilla, vielä, mutta rahoittajat loppuvat aivan varmasti ainakin suurimmalta osalta joukkueita jossain välissä. Ilman niitä joukkueet kaatuvat heti. Noilla katsojakeskiarvoilla ei puöritetä noin kallista liigaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta